Pár napra

408 17 0
                                    

-Szia Lucy!-mosolyog az előttem álló személy. Vigyorogva ugrok a nyakába, amit örömmel fogad és szorosan magához ölel.
-Úristen! Te mit keresel itt??-mosolygok könnyezve. Egy csókot nyom homlokomra, majd megszólal.
-Tudod...gondoltam meglàtogatlak. Remélem nem baj!-neveti el magát édin. Mellkasába bújok és beszívom illatát.
-Annyira örülök neked!-motyogom, még mindig a mellkasába.
-Én is neked, viszont tiszta nutella leszek csajszi!-kuncog fel. Az örömkönnyeimet törölgetve válok el tőle.
-Bocs.-nevetek fel, majd gyengéden megütöm a vállát. Lassan bemegyünk és a kanapén elhelyezkedve kezdünk beszélgetni.
-Na és van valaki a làthatáron?-mosolyog szomorúan.-Mivan azzal a Dave gyerekkel?-emeli fel szemöldökét. Felsóhajtok.
-Nincs semmi vele. Nem beszélünk màr egy ideje. És veled mivan te kis nő csábász?-nézek rà mosolyogva. Lehajtja fejét és úgy kezd zavartan mosolyogni. Gyomrom görcsbe áll, de nem tehetek ellene semmit.
-Ami azt jelenti, van egy lány...
-Mesélj!
-De ő elérhetetlen. Nagyon messze van.-mondja. Szomorú mosollyal hallgatom. Szomorú a mosolyom azért is, mert màr nem lehet az enyém, és azért is, mert szomi amit mondd...
-És a nevét megtudhatom esetleg?-vigyorgok angyalian. Elneveti magàt és megrázza a fejét.
-Nem nem! Az titok!-kacsint egyet.
-De Jaceeeeee!
-A-a. Nem. Ne is próbálkozz csajszi!-nevet fel.
-Da hallod! Most miért nem mondod el??-kérdezem bedurcizva. De most komolyan olyan nehéz elmondani??
-Mert nem akarom. Mert ez az én titkom...-hajtja le a fejét.
-Jó! Akkor legyen a TE titkod! Na de most ne veszekedjünk hisz itt vagy. Teljesen.-ölelem meg, mit ő is egyből viszonoz. Olyan jó így most vele... Nem akarok arra gondolni, hogy pàr nap és màr megy is vissza...
-Igazad van. Koncentràljunk kettőnkre.-kicsit félreérthető volt ez a mondat, de persze tudtam hogyan érti. Olyan messze vagyunk egymàstól, de mégis olyan közel... Ez tök furi!
-Itt alszol ma?-kérdeztem hirtelenében.
-Hát ha szeretnéd akkor igen.-mosolygott szemembe nézve. Megint elvarázsol...

Kérlek komizz!♥♥

A fiúDove le storie prendono vita. Scoprilo ora