Lucy
-Fogd már be! Inkább menekülj mert ha megtalállak megbánod!-mondja bennem pedig meg fagy a vér. Félek tőle...nem akarom, hogy bántson!
-Rendben. Holnap el is utazok! Pápá Dave!-ezzel fejeztem be és már le is tettem. Nem utazok el de biztos, hogy elhiszi. Vagyis remélem...
+++++++++++++
Este a telefonomat figyelem és azt veszem észre, hogy Jace írt. Megnyitom és megnézem. Amint látja, hogy nézem egyből hívni kezd. Fel veszem.
-Szia hercegnőm!-köszön mosolyogva.
-Csáó hercegem!-mosolygok én is.
-Holnap mozi?-kérdezi.
-Nálatok, nálunk vagy pláza?-nem egyértelmű...
-Hm...legyen nálunk! Az neje is jó?-kérdezi. Na mondtam én, hogy nem egyértelmű!
-Persze, hogy jó! Szeretlek!-mondom neki mire ő vigyorogni kezd.
-Én is szeretlek! Most megyek mert holnap megyek reggel edzeni suli előtt...-mosolyogva bólintok.
-Akkor szia! Puszi!-küldtem neki puszit.
-Szia! Puszi!-küld ő is aztán leteszi. Szeretem Jacet. A kapcsolatunk tökre erős lett mikor kibékültünk. Olyan kedves, figyelmes és édes. Sosem tudok rá haragudni. Én cukor falatom. Hihi.Dave
Ezt egyszerűen nem hiszem el! 1. Lucy honnan tud mindent? 2. Nagyon erőszakos voltam vele... 3. Valami miatt olyan mintha a szívemet szórítaná valami...
Azt hiszem...lelkiismeret furdalàsom van. Nem! Nem lehet mert ezzel a képpel amit kitett, teljesen megalázott az embereim előtt. Megkell keresnem és megnevelnem. Kénytelen leszek ezt tenni. Kihúzta a gyufát. Meg kell tanulnia, hogy a Blackekkel nem játszadozunk! Apám amúgy sem engedné, hogy elgyengüljek. Valószínűleg megfog ölni a képért is, merthogy én ezt hogy hagyhattam(?). Nem szerethetem ezt a lányt. Egyszerűen nem! Meg mostmár úgyis mindegy mert már tuti, hogy utál. Ezen gondolatokból a telefonom szakított meg. Ránézek és apám hív. Lehajtom fejem, beszívom a levegőt, majd lassan felveszem.
-Hallo...-szólok bele.
-Mi volt az a kép Dave?!-kérdezi kiabálva. Na ettől féltem...
-Apu az csak...-kezdeném de félbeszakít.
-Azonnal intézd el azt a lányt! Megértetted?!-már szinte ordítja a szavakat.
-Öljem meg?-nem tudom ezt megtenni...
-Igen. Tudom hogy menni fog! Öld meg vagy nem kapod meg a vezetést!!-kiabál, majd ezután le is teszi. Hát ez szuper...Kicsit rövid lett de kérlek komizz és vote-olj!! ♥♥
ESTÁS LEYENDO
A fiú
RomanceAz én nevem Lucy Smith. Az èletem átlagos volt amíg be nem lépett az ajtónkon Dave Black. Dave minden átlagosat felborított. A megismerkedésünkor a szüleim és én is azt hittük egy ártatlan jó kisfiú. De nem így lett. Egyik nap olyat csináltam amivel...