Velem vagy?

399 20 2
                                    

DAVE

Már 5x hívtam Lucyt, hogy megbeszéljük ezt az egészet. Hazudtam neki és ez így nem jó. Én csak őt akarom védeni, de ahogyan láttam mennyire fáj neki, úgy döntöttem elmondom neki az igazságot. A telefonom megcsörren, mire én oda ugrok érte. Lucy. Felveszem.
-Na! Már kerestelek egy csomószor!-mondom.
-Jajj fiam...-szól bele...apám(?!).
-Mitcsinàlsz Lucyval?!-kérdezem.
-Ohh csak játszunk kicsit.-hallom hangján, hogy vigyorog.
-Dave!!-kiabál a lány, de valaki befogja a szájàt.
-Ha hozzá mersz érni, én megöllek!!-fenyegetem. Apám felröhög.
-Nagyon nagy a szád fiacskám. Elfelejtetted, hogy az embereim csak rám hallgatnak. Még John is.-na azt nagyon kétlem apukám!
Nem szóltam semmit csak letettem a telefont. Egyből csörgöttem Johnt.

JOHN

Éppen egy menet kellős közepén vagyok, amikor megcsörren a telefonom. Mondom a csajnak, hogy várjon picit aztán megnézem ki keres. Dave...ezt fel kéne vennem.
-Cica várj kicsit!-szedem le magamról, majd felállok és kisétálok a szobából.
-Mondd haver!-veszem fel a telefont.
-Ugye mellettem vagy?-hallom meg hangját. Fura...
-Miben?-kérdezem.
-Apám ellen.-Bazki...
-Ez kész önygilkosság Dave!-mondom. Hallom, hogy nagyot sóhajt.
-John ez fontos. Kérlek.-könyörög. Ez igen! Dave Black nekem könyörög. Ez nagyon durva.
-Jólvan.-sóhajtok.-veled vagyok.-jelentem ki.
-Köszi. Most megyek még szerzek valakit. Szia.-köszön el.
-Szia.-köszönök én is. Nem kérdeztem meg, hogy mivan de szinte biztos, hogy Lucy miatt van az egész.
Éppen mennék vissza, amikor újra rezegni kezd a telóm. Megnézem és Hanna hív. Basszus basszus basszus!!! Kifújom a levegőt és felveszem.
-Szia picim!-köszön.
-Szia babám! Miújság?-kérdezem.
-Uuuuhhh arra gondoltam, hogy mivel most leszek 16, elmehetnénk bulizni!-mondja boldogan.
-De kicsim csak jövőhéten leszel 16.
-Igeeen de elmehetnénk előbb! Annyira szeretnék! Mondjuk most!-hallom hangján, hogy éppen az ágyon ugrál. Imádom ezt a lányt, de néha annyira gyerekes...
-Majd holnap szívem. Most nem érek rá, bocsi! Szia!-küldök puszit, majd leteszem. Jó ez kicsit bunkó volt...

Kérlek komizzatok és vote-oljatok!♥♥

A fiúHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin