4 μήνες μετά
Η Έμιλι κάθισε στις κερκίδες του γηπέδου κουρασμένη. Σχεδόν όλη την ημέρα βρισκόταν στην αίθουσα των καλλιτεχνικών και ετοίμαζε τους πίνακες που θα έστελνε μαζί με την αίτηση της στην Σχολή Καλών Τεχνών της Νέας Υόρκης.
Η προπόνηση είχε ξεκινήσει πριν λίγα λεπτά όταν έφτασε τελικά στο γήπεδο.
Ο Μάικλ της έριξε ένα βλέμμα από την άλλη μεριά του γηπέδου.
Σε λίγο κατέφθασε και η Ντέμυ. «Έι.» της είπε κουρασμένη.
«Κι εσύ κουρασμένη;» της είπε η Έμιλι γελώντας αδύναμα.
«Τρίτη Λυκείου. Αν δεν ήταν δύσκολη χρονιά ποια θα ήταν;»
Η Έμιλι έπιασε με την άκρη του ματιού της μια σιλουέτα να πλησιάζει το γήπεδο. «Έρχεται η Πένι.»
Η Ντέμυ πήρε μια βαθειά ανάσα.
Επί ένα μήνα η Πένι δεν μιλούσε σε κανέναν τους. Σε αντίθεση με την Φαίη και την Σέϊτζ εκείνη ήταν πολύ θυμωμένη μαζί τους. Είχε ακούσει παραπάνω πράγματα απ' ότι εκείνες και επιπλέον ο Σάιμον την είχε χωρίσει λέγοντας της ότι αν της έλεγε την αλήθεια θα την έβαζε σε μεγάλο κίνδυνο. Όλοι στην παρέα είχαν συμφωνήσει πως έπρεπε να πουν στα κορίτσια την αλήθεια. Αλλά ο Κρίστοφερ είχε ήδη επηρεάσει τον Σάιμον και ήταν ήδη αργά.
Μόλις πριν ένα μήνα αποφάσισε πως δεν φταίει κανένας άλλος από την παρέα εκτός από τον Σάιμον και έτσι τα πράγματα είχαν γίνει ξανά φυσιολογικά... σχεδόν. Αγνοούσε τον Σάιμον. Δεν του μιλούσε. Δεν τον κοιτούσε καν.
«Ανάθεμα τον Κρίστοφερ. Γιατί να ανακατεύεται σε πράγματα που δεν τον αφορούν;» είπε εκνευρισμένη η Έμιλι.
«Είσαι αρκετό καιρό στον κόσμο μας για να ξέρεις ότι ο Κρίστοφερ Ντάνιελς δεν κάνει τίποτα άλλο πέρα από το να ανακατεύεται... και συνήθως να κάνει τα πράγματα πολύ... πάρα πολύ χειρότερα απ' ότι ήταν πριν.» της απάντησε η Ντέμυ.
«Όσοι τον ψήφισαν για Αρχηγό θα πρέπει να χαίρονται.»
«Πίστεψε με... κανένας δεν χαίρεται για την επιλογή του αυτή την στιγμή. Άκουσα πως οι Γηραιοί θέλουν να τον καθαιρέσουν.»
«Έρχεται.» την προειδοποίησε η Έμιλι.
«Γεια.» είπε η Πένι ενώ καθόταν δίπλα στην Ντέμυ.
Η Έμιλι σήκωσε το χέρι της και την ένευσε.
«Δύσκολη μέρα ε;» είπε εκείνη κοιτάζοντας μπροστά, προς το γήπεδο.
YOU ARE READING
STORM (POWER) Βιβλίο 3
ParanormalΟ Γκρέγκ τα κατάφερε!!! Λύγισε την Έμιλι... Οι Χαρισματικοί σε συνεργασία με τους Ανεξάρτητους Μάγους ψάχνουν τον Γκρέγκ για να τον σκοτώσουν όμως η Έμιλι, ο Μάικλ, ο Μέισον, ο Άλεξ και η Ντέμυ θέλουν απαντήσεις. Ποιος είναι ο Γκρέγκ; Πως γνώριζε τη...