8

204 37 4
                                    

Η Έμιλι πηγαινοερχόταν φοβισμένη στο δωμάτιο της. Ο Μάικλ καθόταν στο περβάζι του παράθυρου κοιτάζοντας έξω.

Ο Άλεξ και η Ντέμυ τους είχαν υποσχεθεί πως με το που προσγειωθούν στο αεροδρόμιο του Μαϊάμι θα τους έπαιρναν τηλέφωνο.

«Προσπαθείς να ανοίξεις τρύπα στο δάπεδο Έμς;» ρώτησε ο Μάικλ.

«Υποτίθεται ότι θα είχαν προσγειωθεί εδώ και ώρα.» είπε η Έμιλι αγχωμένη.

Ο Μάικλ σηκώθηκε και την πλησίασε. Πέρασε τα χέρια του γύρω από την μέση της. «Ηρέμισε... σε παρακαλώ. Όλα καλά θα πάνε. Εντάξει;» της είπε τρυφερά χαϊδεύοντας το μάγουλο της.

Η οθόνη του τάμπλετ της Έμιλι άναψε δείχνοντας ότι η Ντέμυ τους έκανε αίτημα για βίντεο κλήση.

Η Έμιλι και ο Μάικλ πήγαν αμέσως στο γραφείο της και κάθισαν στις καρέκλες.

«Hey Έμς!!!» είπε η Ντέμυ εύθυμα.

«Ντι. Είσαι καλά; Που είναι ο Άλεξ; Έπαθε κάτι;» ρώτησε ταραγμένη η Έμιλι.

«Είμαι καλά Έμς.» είπε εξουθενωμένος ο Άλεξ μπαίνοντας στο πλάνο. «Απλά η κολλητή σου αποφάσισε να με αφήσει μόνο μου να κουβαλήσω τις αποσκευές.» πρόσθεσε.

Η Ντέμυ ήταν μες στην τρελή χαρά. «Αχ Έμς... το Μαϊάμι είναι τέλειο. Σας ευχαριστούμε που διαλέξατε εμάς.»

«Ντι... δεν είστε εκεί για διακοπές. Έχετε κάτι να κάνετε.» είπε ο Μάικλ αυστηρά.

«Λοιπόν... μπορούμε τουλάχιστον να τακτοποιηθούμε στο ξενοδοχείο και να ξεκουραστούμε λιγάκι;» ρώτησε η Ντέμυ.

«Εντάξει. Φιλάκια.» είπε η Έμιλι.

«Φιλάκια.» είπε η Ντέμυ κλείνοντας.

«Μήπως να πηγαίναμε εμείς στο Μαϊάμι;» ρώτησε ο Μάικλ.

«Γιατί το λες αυτό;» ρώτησε η Έμιλι.

«Δεν ξέρω... μήπως επειδή μπορείς να μας συλλάβουν για διάρρηξη;»

«Και πως θα γίνει αυτό; Θα μπούμε από την πίσω πόρτα. Ο Μέισον ξέρει τον κωδικό του συναγερμού. Μάικ... αυτή είναι η πρώτη και ίσως η τελευταία διάρρηξη που έχω κάνει στην ζωή μου. Μην μου το χαλάσεις. Οκ;»

«Δεν μπορώ να σε καταλάβω Έμς... Πως γίνετε να είσαι σχεδόν δεκαοκτώ και να μην έχεις κάνει καμία διάρρηξη;»

«Με πρόσβαλες τώρα.» είπε δήθεν θιγμένη η Έμιλι.

Ο Μάικλ την αγκάλιασε και της έδωσε ένα φιλί.

«Λοιπόν... τι λες να φτιάξουμε τις τσάντες μας;» είπε η Έμιλι πηγαίνοντας στο κρεβάτι της όπου υπήρχαν απλωμένα πράγματα. «Πάρε την λίστα από το γραφείο.» του είπε ενώ έβαζε τα σακίδια το ένα δίπλα στο άλλο ανοίγοντας τα.

Ο Μάικλ πήρε την λίστα από το γραφείο και άρχισε να διαβάζει. «Λοιπόν... τέσσερις φακοί, δύο σε κάθε σακίδιο... γιατί δυο φακοί;» την ρώτησε.

«Σε περίπτωση που ο ένας χαλάσει ή σπάσει ή οτιδήποτε τέλος πάντων να έχουμε από έναν εφεδρικό.» απάντησε η Έμιλι βάζοντας τους φακούς και τις μπαταρίες στα σακίδια.

«Δεν θα είμαστε όλοι μαζί;»

«Έχεις δει το σπίτι των Κρέιν; Είναι τεράστιο. Δεν θα μείνουμε όλο το βράδυ εκεί ψάχνοντας. Θα χωριστούμε για να τελειώσουμε πιο γρήγορα. Επόμενο.»

«Οκ... σπρέι πιπεριού... τι το χρειαζόμαστε το σπρέι πιπεριού;»

«Μάικ... συνέχισε να διαβάζεις την καταραμένη λίστα αλλιώς μα τον Θεό θα πας μόνος σου.»

«Φορητοί ασύρματοι... οκ αυτό είναι γελοίο.»

«Και πως υποτίθεται ότι θα μιλάμε Μάικ; Θα φωνάζουμε ο ένας στον άλλο;»

Ο Μάικλ την κοίταξε καχύποπτα.

«Τι;» ρώτησε η Έμιλι βλέποντας τον τρόπο που την κοιτούσε.

«Έχεις πάει στους προσκόπους, έτσι δεν είναι;» την ρώτησε με ύφος ντέντεκτιβ.

«Τι; Φυσικά και όχι.» είπε η Έμιλι με περίεργο ύφος.

«Όχι... όχι... βγαίνω με μια προσκοπίνα!!!» είπε ο Μάικλ σοκαρισμένος.

«Οκ... ήταν μόνο για ένα καλοκαίρι. Ένα καλοκαίρι οκ;» είπε η Έμιλι ενοχλημένη.

Ο Μάικλ γέλασε. «Πλάκα σου κάνω... έλα εδώ.» είπε αγκαλιάζοντας την. «Εμένα μου ακούγεται πολύ cool που η κοπέλα μου ήταν πρόσκοπος... έστω και για ένα μόνο καλοκαίρι.»

«Μην με κοροϊδεύεις.» διαμαρτυρήθηκε η Έμιλι.

«Δεν σε κοροϊδεύω... ειλικρινά πιστεύω πως είναι cool. Αν δεν είχες πάει δεν θα παίρναμε τίποτα απ' όλα αυτά. Σοβαρά τώρα... ούτε φακούς δεν θα είχα σκεφτεί να πάρω.»

Η Έμιλι χαμογέλασε και του έδωσε ένα φιλί. «Συνέχισε να διαβάζεις.»


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey Stormάκια μου!!! Τι μου κάνετε; Πως σας φάνηκε το 8ο κεφάλαιο; Άργησα λιγάκι να κάνω update λόγω εξεταστικής. Από εδώ και πέρα θα είμαι συνεπής στο ραντεβού μας. Stay tuned έρχονται μεγάλες αποκαλύψεις!!!!


Soundtrack: Of Monsters and Men - Dirty Paws

STORM (POWER) Βιβλίο 3حيث تعيش القصص. اكتشف الآن