37

158 25 3
                                    

Η Έμιλι πάρκαρε το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ του Λυκείου του Σόλτ Λέικ Βάλεϊ. Η Έμιλι και η Ντέμυ άφησαν την Φαίη, την Πένι και την Σέϊτζ να πάνε να πιάσουν θέσεις στις κερκίδες ενώ εκείνες κατευθυνθήκαν προς τα αποδυτήρια. Ο προπονητής καθόταν απ' έξω σαν πορτιέρης με σταυρωμένα χέρια. Με το που είδε τα δυο κορίτσια να πλησιάζουν τις κοίταξε ειρωνικά προσθέτοντας το πιο αλαζονικό χαμόγελο που είχαν δει ποτέ τους. «Το ήξερα πως θα ερχόσασταν.»

«Μπορείτε να φωνάξετε τον Ντάνιελς;» ρώτησε η Έμιλι.

«Και τον Πάρκερ.» πρόσθεσε η Ντέμυ.

«Φυσικά!» είπε ο προπονητής. «Ντάνιελς! Πάρκερ!»

Ο Μάικλ και ο Άλεξ βγήκαν από τα αποδυτήρια με τις στολές τους.

«Δεν ξέρω τι κάνατε πριν εσείς οι δυο αλλά ότι και να ήταν... έκανε δουλειά.» είπε χαρούμενος ο προπονητής.

Η Έμιλι κοίταξε σαστισμένη τον Μάικλ. «Μάικ;»

«Μπορώ να σου εξηγήσω!» της είπε ένοχα ο Μάικλ.



Λίγες ώρες πρίν

Ο Μάικλ έλειπε εδώ και σχεδόν μια ώρα και ο Άλεξ κοιτούσε ανυπόμονα το ρολόι.

Τι στο καλό έκανε και αργούσε τόσο πολύ;

Η πόρτα χτύπησε ξαφνικά και ο Άλεξ πετάχτηκε από τον καναπέ.

«Μην ανοίξεις!» ψιθύρισε ο Μέισον.

«Γιατί;» ρώτησε ο Άλεξ.

«Ντάνιελς, Πάρκερ, Ρέιμαν, Γκέιλς.» φώναξε ο προπονητής.

«Για αυτό!!!» του απάντησε ο Μέισον.

«Ανοίξτε άχρηστοι αλλιώς θα σπάσω την πόρτα!» τους προειδοποίησε.

Ο Άλεξ άνοιξε την πόρτα προσπαθώντας να δείχνει όσο πιο χαλαρός γινόταν. «Γεια σου κόουτς!!!»

«Ήρθα να κάνω έλεγχο!» είπε ξερά ο προπονητής.

Ο Άλεξ χαμογέλασε αμήχανα. «Τέλεια!!! Όλα κομπλέ εδώ. Είμαστε όλοι εδώ. Γεια σας.» είπε πηγαίνοντας να κλείσει την πόρτα.

Ο προπονητής έβαλε τον πόδι του κρατώντας την πόρτα ανοιχτή. «Άνοιξε την πόρτα Πάρκερ!» του είπε αυστηρά.

«Τι; Γιατί; Αφού όλα είναι κομπλέ.»

«Μέριασε Πάρκερ!» τον προειδοποίησε ο προπονητής που είχε αρχίσει να εκνευρίζεται.

STORM (POWER) Βιβλίο 3Where stories live. Discover now