21

155 35 3
                                    

Η Ντέμυ κατέβαινε με κόπο την σκάλα καθώς το φόρεμα την εμπόδιζε από το να κάνει μεγάλα βήματα.

«Θα μπορούσαμε να είχαμε διαλέξει κάτι πιο πρακτικό.» είπε ο Άλεξ που περίμενε ανυπόμονος στο σαλόνι.

«Ήθελα να ντυθώ Τζέσικα Ράμπιτ εντάξει; Είναι το τελευταίο μου Halloween στο Λύκειο. Θέλω να είναι κάτι που θα συζητηθεί.»

«Αν πρόκειται να περπατάς με τέτοιους ρυθμούς απόψε τότε να είσαι σίγουρη ότι θα συζητηθείς. Δεν μπορούσες να διαλέξεις κάτι πιο βολικό όπως έκανε και η Έμιλι με τον Μάικλ;»

«Ο Μάικλ και η Έμιλι διάλεξαν τους Αγώνες Πείνας. Τι ήθελες να ντυθούμε; Χόμπιτς;»

«Αυτό δεν θα ήταν κακή ιδέα!!!»

«Και τι στο καλό υποτίθεται ότι έχεις ντυθεί εσύ;»

«Μαφιόζος.»

«Μαφι... μαφιόζος!!! Τέλεια.»

«Πρακτικά ούτε καν που με ρώτησες τι θέλω να ντυθούμε. Απλά μου ανακοίνωσες ότι θα ντυθείς Τζέσικα Ράμπιτ και ότι πρέπει να βρω κάτι σχετικό για να μην δείχνουμε παράταιροι.»

«Και τι να έκανα δηλαδή; Να σου πρότεινα να κάναμε ψηφοφορία;»

«Ναι;»

«Θεέ μου δεν θα κατέβω ποτέ αυτά τα αναθεματισμένα σκαλιά!!!» διαμαρτυρήθηκε η Ντέμυ κλαψουρίζοντας.

Ο Άλεξ σήκωσε το βλέμμα του αγανακτισμένος και ανέβηκε τα σκαλιά που τους χώριζαν γρήγορα. «Ας τελειώνουμε με αυτό!!!» είπε σηκώνοντας την Ντέμυ στα χέρια του.




Ο Σάιμον πάρκαρε το αυτοκίνητο του στο πάρκινγκ του σχολείου όπου τους περίμεναν η Έμιλι και ο Μάικλ.

«Θα ήθελα να ντυθώ Έφι Τρίνκετ.» είπε κλαψιάρικα η Πένι κοιτάζοντας την στολή της Έμιλι.

«Και γιατί δεν ντυθήκατε;» ρώτησε ο Μάικλ.

«Γιατί δεν ήθελα εγώ!!!» είπε κατηγορηματικά ο Σάιμον.

«Ενώ τώρα που φόρεσες το Ρωμαϊκό φουστάκι είναι καλύτερα;» είπε η Έμιλι γελώντας.

Ο Σάιμον στραβομουτσούνιασε λιγάκι ενοχλημένος. «Δεν είναι φουστάκι!!! Εξάλλου τι φταίω εγώ που οι αρχαίοι Ρωμαίοι φορούσαν αυτά τα ρούχα;»

«Πάντως είναι εξαιρετικός ως Μάρκος Αντώνιος!!!» είπε η Πένι δίνοντας του ένα πεταχτό φιλί.

«Και εσείς είστε εξαιρετική ως Κλεοπάτρα!!!» είπε με σέξι ύφος ο Σάιμον ανταποδίδοντας το φιλί. «Οι υπόλοιποι που είναι;»

«Ο Μέισον είπε να μην τον περιμένουμε γιατί θα αργήσει. Η Φαίη και ο Σαμ όπου να 'ναι θα έρθουν.» απάντησε η Έμιλι κοιτάζοντας το κινητό της.

«Θα έρθετε μέσα;» είπε η Σέϊτζ από πίσω τους.

«Ωωωω Σέϊτζ είσαι κούκλα!!!» είπε η Έμιλι ενθουσιασμένη.

Η Σέϊτζ χαμογέλασε ενθουσιασμένη στα κορίτσια. «Το ξέρω. Δεν είχα ιδέα ότι η μαμά μου είχε φόρεμα παρόμοιο με εκείνο της Μέρυλιν Μονρόε!!! Οι υπόλοιποι αργούν πολύ;»

«Η Ντέμυ και ο Άλεξ μόλις έφτασαν. Ο Μέισον θα αργήσει λιγάκι και ο Σαμ με την Φαίη θα μας βρουν έξω από το γυμναστήριο.» απάντησε η Πένι.

«Σε παρακαλώ... πες μου ότι δεν έχεις ντυθεί κανένας άλλος Κάτνις;» ρώτησε αγχωμένη η Έμιλι.

«Όχι. Αλλά προς το παρόν έχω δει μερικά άθλια κοστούμια που θα ευχόσουν να μην τα δεις.» απάντησε η Σέϊτζ.

Ο Μάικλ κοίταξε μπερδεμένος την Σέϊτζ. «Όπως;»

«Πίκατσου, πίτσα, κέτσαπ και μουστάρδα , hot dog...»

«Οκ. Νομίζω ότι μου λύθηκε η απορία!!!» την διέκοψε ο Μάικλ.

STORM (POWER) Βιβλίο 3Où les histoires vivent. Découvrez maintenant