41

152 28 2
                                    

Η Έμιλι κοιτούσε την κύρια είσοδο της Σχολής Καλών Τεχνών άναυδη.

«Έμιλι;» ρώτησε η δεσποινίς Κλέρ.

«Ναι;» απάντησε με κόπο η Έμιλι.

«Πρέπει να μπούμε μέσα. Από στιγμή σε στιγμή ξεκινάει η ξενάγηση.» της είπε.

«Ναι...» είπε αποσβολωμένη.

«Τώρα όμως!!!» της είπε επίμονα.

Η Έμιλι έσπρωξε την πόρτα μπαίνοντας στο εσωτερικό. «Ω Θεέ μου!!!» είπε ξέπνοα θαυμάζοντας το εσωτερικό της σχολής.

«Καλώς ήλθατε. Είστε εδώ για την ξενάγηση, σωστά;» είπε εύθυμα μια κυρία γύρω στα 30 με 37. «Ονομάζομαι Στέφανι Τζέκινς, είμαι η Πρύτανης της Σχολής και θα είμαι η ξεναγός σας.»

Η δεσποινίς Κλέρ έδωσε το χέρι της στην Στέφανι. «Κλέρ Μακέϊντενς, συνοδεύω την δεσποινίς Τόμσεν εκ μέρους των γονιών της.»

«Και ήμουν σίγουρη ότι μου ήσουν γνώριμη.» είπε ενθουσιασμένη η Στέφανι.

Η δεσποινίς Κλέρ κοίταξε μπερδεμένη την Στέφανι.

«Ήμουν τελειόφοιτη όταν ξεκίνησες να φοιτάς εδώ.» της εξήγησε.

Η δεσποινίς Κλέρ χαμογέλασε. «Τώρα που το σκέφτομαι νομίζω πως σε θυμάμαι κι εγώ.»

«Που βρίσκεσαι τώρα;»

«Διδάσκω στο Λύκειο Μπέικερσφιλντ στην Καλιφόρνια.»

«Ουάου Καλιφόρνια ε;» γύρισε και κοίταξε την Έμιλι. «Κι εσύ πρέπει να είσαι η Έμιλι.»

«Ναι. Χάρηκα κυρία Τζέκινς.»

«Αν δεν με απατά η μνήμη μου θα δώσεις συνέντευξη μετά την ξενάγηση για υποτροφία, σωστά;»

«Ναι.» της απάντησε.

«Δεν είστε και πολλά παιδιά από την Καλιφόρνια που κάνατε αίτηση εδώ.»

«Δηλαδή υπάρχουν λίγοι υποψήφιοι;» ρώτησε με μια στάλα ελπίδας.

«Το αντίθετο! Υπάρχουν χιλιάδες αιτήσεις. Οι συνάδελφοι μου κι εγώ δουλεύουμε όλη μέρα για να περάσουμε από συνέντευξη όλους τους υποψήφιους! Πάμε όμως! Έχουμε πολλά να δούμε.»

Η Έμιλι ξεροκατάπιε και ακολούθησε με βαριά καρδιά τις δυο γυναίκες.


Μαζί με ένα γκρουπ δώδεκα ατόμων ξεναγήθηκαν σε όλη την σχολή. Από τις αίθουσες χωρών και το θέατρο στα στούντιο ζωγραφικής.

Όταν η ξενάγηση ολοκληρώθηκε η Στέφανι Τζέκινς ζήτησε οι μαθητές που έχουν κάνει αίτηση για την υποτροφία να παραμείνουν.

STORM (POWER) Βιβλίο 3Donde viven las historias. Descúbrelo ahora