35

152 31 7
                                    

Το λεωφορείο της ομάδας σταμάτησε σε ένα μεγάλο κτήριο όπου στεγάζονταν δυο εστιατόρια. Δίπλα στο μεγάλο κτήριο ήταν και ένα βενζινάδικο. Στα μάτια του Μάικλ έμοιαζε παράταιρο. Μέσα στην έρημο, σκονισμένο και ξεχασμένο.

«Είμαι ο μοναδικός που βρίσκει αυτό το μέρος ανατριχιαστικό;» ρώτησε ο Άλεξ.

«Όχι.» απάντησε ο Σάιμον.

Ο Μέισον κοίταξε τα παιδιά. «Ας ελπίσουμε ότι θα φύγουμε από εδώ μέσα ζωντανοί.»

Πλησίασαν το κτήριο και οι σηρόμενες πόρτες άνοιξαν αργά.

Ο προπονητής τους προσπέρασε και στάθηκε μπροστά τους κλείνοντας τους τον δρόμο. «Λοιπόν!» φώναξε έτσι ώστε να τον ακούσουν όλοι. «Ξέρετε τους κανόνες παίδες! Όχι αναψυκτικά, όχι αλκοόλ και πάνω απ' όλα... ΜΗΝ ΦΑΤΕ ΒΑΡΙΑ. Έχουμε μόνο πέντε ώρες για τον αγώνα. Στις δυο και τέταρτο θα είστε όλοι στο λεωφορείο. Δυο και μισή το λεωφορείο αναχωρεί. Όποιος μείνει πίσω θα έρθει με τα πόδια.»

Ο προπονητής έκανε μεταβολή, μπήκε μέσα στο κτήριο και η ομάδα τον ακολούθησε.

Ο Μάικλ, ο Άλεξ, ο Μέισον και ο Σάιμον είχαν καθίσει στο εστιατόριο όταν η Έμιλι πήρε τηλέφωνο. «Πες μου ότι φτάσατε;»

«Ναι.»

Η Έμιλι πλησίασε τον Μάικλ και τον αγκάλιασε.

«Δόξα τον Θεό.» της ψιθύρισε στο αυτί.

«Ντάνιελς!!!» φώναξε ο προπονητής.

Ο Μάικλ γύρισε να τον κοιτάξει.

«Μην τολμήσεις!!!» του είπε όλο νόημα.

Ο Μάικλ σήκωσε το κεφάλι του στο ταβάνι. «Σόρρυ για αυτό.»

«Δεν πειράζει. Ξέρω πολύ καλά πόσο τρελός είναι ο προπονητής.»

Ο προπονητής είχε απαγορεύσει σε όλα τα μέλη της ομάδας να μην έχουν σεξουαλική επαφή με τις κοπέλες τους.

Η Έμιλι κάθισε δίπλα στον Μάικλ. Αν και δεν ήθελε να το παραδεχτεί οι γονείς της την είχαν επηρεάσει.

«Τι έχεις;» ρώτησε ο Μάικλ.

Η Έμιλι χαμήλωσε το κεφάλι. Ο φόβος της τον τελευταίο καιρό είχε χειροτερέψει και δεν είχε ιδέα πώς να το αντιμετωπίσει. «Είμαι λιγάκι στην τσίτα... αυτό είναι όλο.»

«Δεν θέλω να ανησυχείς. Σου υπόσχομαι ότι δεν θα συμβεί τίποτα.»

«Κι εγώ μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι δεν θα συμβεί τίποτα.» πετάχτηκε ο Μέισον.

Η Έμιλι τον κοίταξε ειρωνικά. «Μπα; Έμαθες να ελέγχεις τα οράματα σου;»

Ο Μέισον σήκωσε τους ώμους του χαλαρά. «Χρειάστηκε πολύ προσπάθεια. Αλλά τα κατάφερα!!!»

«Τι συζητάτε εσείς εδώ πέρα;» ρώτησε η Πένι την ώρα που καθόταν στο τραπέζι.

«Για τον αγώνα.» απάντησε χαλαρά ο Μάικλ.

«Μιας και δεν μας έχουν πρήξει ήδη για τα σπορ.» γκρίνιαξε η Σέϊτζ.

«Ει!!! Σε λίγες ώρες παίζουμε. Δεν μπορείτε να μας μιλάτε έτσι. Πρέπει να μας ενθαρρύνεται.» διαμαρτυρήθηκε ο Σάιμον.

«Να είσαι σίγουρος για αυτό.» είπε ειρωνικά η Πένι.

Η Έμιλι την κοίταξε αυστηρά και εκείνη αμέσως κατάλαβε ότι του είχε μιλήσει πάλι σκληρά.

«Όπως και να 'χει το σίγουρο είναι πως δεν θα χάσετε. Είμαι απόλυτα σίγουρη πως θα κερδίσετε.» είπε η Φαίη.

«Ακριβώς αυτό εννοούσα.» είπε χαρούμενος ο Σάιμον.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


STORM (POWER) Βιβλίο 3Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt