24

153 28 2
                                    

Έφτασαν στο παλιό σχολικό συγκρότημα.

«Που πάμε;» ρώτησε η Ντέμυ την Έμιλι.

«Στο όραμα πήγαμε στην καφετέρια και στο γυμναστήριο.» είπε η Έμιλι. «Καλύτερα να χωριστούμε για να μην χάσουμε .

«Καλύτερα να χωριστούμε για να μην χάσουμε χρόνο. Εγώ, η Ντέμυ, ο Μάικλ και ο Άλεξ θα πάμε στο γυμναστήριο. Οι υπόλοιποι στην καφετέρια.» πρόσθεσε.

Χωρίστηκαν και τράβηξαν η κάθε ομάδα για εκεί που έπρεπε. Το γυμναστήριο ήταν πιο μακριά από την καφετέρια και όταν έφτασαν τελικά ο Μέισον τους έστειλε ότι δεν βρήκαν τίποτα.

Η παχιά αλυσίδα που κρατούσε κλειστό το γυμναστήριο βρισκόταν στο έδαφος. Η Έμιλι άνοιξε τον φακό στο κινητό της και το ίδιο έκαναν και οι υπόλοιποι.

«Να είστε έτοιμοι.» ψιθύρισε ο Μάικλ.

Άνοιξαν τις πόρτες και μπήκαν μέσα φωτίζοντας το σκοτεινό γυμναστήριο. Μια σιλουέτα διακρινόταν στο βάθος και πλησίασαν επιφυλακτικά. Ήταν μια κοπέλα. Δεν κουνήθηκε όμως. Η Έμιλι κατάλαβε πως ήταν υπό την επήρεια του Γκρέγκ.

«Είσαι καλά;» ρώτησε ο Άλεξ.

Η κοπέλα γύρισε μηχανικά. «Είναι το μόνο μέρος που κανείς μπορεί να νιώσει φιλοξενία αλλά πάντα υπό πληρωμή. Τι είναι;»

Η Έμιλι και ο Μάικλ κοιταχτήκαν μπερδεμένοι.

«Γρίφος;» αναρωτήθηκε ο Μέισον.

«Τι είναι;» επανάλαβε η κοπέλα.

Η Ντέμυ πήρε μια βαθειά ανάσα. «Ένα ξενοδοχείο;» ρώτησε.

Η κοπέλα χαμογέλασε με ένα ανατριχιαστικό χαμόγελο. «Μπράβο Ντέμυ! Σωστή μαντεψιά!!!»

Χωρίς να πει τίποτα άλλο προσπέρασε την παρέα και βγήκε από το γυμναστήριο.

«Φοβερή βοήθεια!» είπε ειρωνικά ο Άλεξ. «Πως υποτίθεται ότι θα βρούμε το σωστό ξενοδοχείο ανάμεσα σε τόσα;»

«Δεν θα χρειαστεί να ψάξουμε. Νομίζω πως ξέρω ποιο ξενοδοχείο είναι το σωστό.» είπε η Έμιλι.

«Τότε πάμε!!!» είπε ο Μέισον.



Έφτασαν στο ξενοδοχείο όπου έμενε η Έμιλι το καλοκαίρι. Μπήκαν στο λόμπυ πλησιάζοντας την υποδοχή. Ο νεαρός που τους είχε εξυπηρετήσει καθόταν παγωμένος στο γραφείο μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή του.

«Άνταμ;» είπε ανήσυχα ο Μάικλ.

Ο νεαρός σήκωσε τα μάτια του και τους κοίταξε με κενό βλέμμα. Άπλωσε το χέρι του και τους έδωσε ένα κλειδί. «Αυτό είναι για εσάς.» τους είπε με μηχανικό τόνο.

STORM (POWER) Βιβλίο 3Onde histórias criam vida. Descubra agora