Η Έμιλι περίμενε ανυπόμονα στο σαλόνι. Τα κορίτσια έπρεπε ήδη να ήταν εκεί.
«Θα προσέχεις έτσι δεν είναι;» είπε ανήσυχα η μητέρα της.
Αυτή η μέρα θύμιζε στην Αλίσια πολλά άσχημα πράγματα. Τον τρόπο που ο Τζόρτζ έχασε την ψυχραιμία του και εκδηλώθηκαν οι Δυνάμεις του. Την γνωριμία τους με την Άννα Τζέικοπσον. Ότι απαλλαχθήκαν από τις Δυνάμεις τους για να μπορούν να ζουν ελεύθεροι. Και πως όλα αυτά που είχαν κάνει 19 χρόνια πριν έφεραν όλη την κοινωνία των Χαρισματικών σε μεγάλο κίνδυνο.
«Ναι.» είπε η Έμιλι ξενερωμένη.
Της το είχε πει τόσες φορές από το πρωί που κόντευε να τρελαθεί.
Σήμερα είναι ο τελικός του πρωταθλήματος του λακρός και η ομάδα του σχολείου τους διαγωνιζόταν για να κερδίσει. Κάτι που είχαν να κάνουν από τότε που είχε νικήσει η ομάδα με αρχηγό τον πατέρα της.
Με τα κορίτσια θα έκαναν κοπάνα από το σχολείο για να πάνε να δούνε τον τελικό. Θα είχαν τέσσερις ώρες δρόμο να κάνουν με το αυτοκίνητο και έπρεπε να ξεκινήσουν όσο πιο νωρίς γινόταν.
Το κουδούνι χτύπησε και η Έμιλι πήρε τον σάκο της και άνοιξε την πόρτα.
«Συγνώμη!!!» είπε απολογητικά η Ντέμυ.
«Αργήσατε.» είπε αυστηρά η Έμιλι.
«Μην μας δείρεις κιόλας.» είπε η Σέϊτζ.
«Έπρεπε ήδη να είχαμε φύγει για να προλάβουμε το λεωφορείο της ομάδας.» απάντησε η Έμιλι. «Τώρα θα πρέπει να οδηγήσουμε μέχρι την επόμενη στάση που θα κάνει η ομάδα στις μια. Οπότε αν θέλετε να πάτε στην τουαλέτα πηγαίνετε τώρα γιατί έχουμε τρεις ώρες δρόμο για να προφτάσουμε το λεωφορείο της ομάδας.»
«Τι; Εγώ δεν μπορώ χωρίς στάση.» διαμαρτυρήθηκε η Φαίη. «Θα πιαστώ.»
«Δεν θα πιαστείς. Ο πατέρας μου μας δίνει το βαν.»
«Yes!!!» είπε θριαμβευτικά η Ντέμυ.
Ήταν στο δρόμο εδώ και δύο ώρες. Η Έμιλι οδηγούσε προσεκτικά αφού είχε υπολογίσει ότι έπρεπε να τρέχει τουλάχιστον με εξήντα χιλιόμετρα.
«Νομίζω πως ήρθε η ώρα να αλλάξουμε θέσεις.» είπε στην Ντέμυ.
«Κουράστηκες; Αν βρούμε χώρο για να κάνουμε στην άκρη σταμάτα και αναλαμβάνω εγώ.» της είπε η Ντέμυ.
Ο Άλεξ τις είχε ενημερώσει ότι το λεωφορείο είχε στρίψει σε έναν παράδρομο για να γλιτώσουν ώρα.
Όμως ο δρόμος ήταν στενός και δεν υπήρχε χώρος για να σταματήσουν.
Τα παιδιά ήταν μια ώρα μπροστά τους και έπρεπε να τους προφτάσουν. Μέχρι τον παράδρομο η Έμιλι έτρεχε όσο πιο γρήγορα μπορούσε για να καλύψει την απόσταση και παραλίγο να χάσουν τον παράδρομο.
«Πως στον διάολο ανακάλυψαν αυτό τον καταραμένο παράδρομο;» ρώτησε η Πένι αγανακτισμένη την ώρα που άνοιγε ένα σακουλάκι με πατατάκια. Το τοπίο ήταν ξεραμένο και ερημικό.
«Θύμισε μου εσύ γιατί ήρθες; Γιατί απ' ότι θυμάμαι εσύ και ο Σάιμον εξακολουθείτε να είστε χωρισμένοι.» ρώτησε η Σέϊτζ.
«Γιατί εσύ με ποιον τα έχεις από την ομάδα και έρχεσαι; Εξάλλου και η Φαίη δεν τα έχει με κάποιον από την ομάδα και ήρθε.» αντιγύρισε επιθετικά η Πένι.
«Με κανέναν. Αλλά μπορώ κάλλιστα να τα φτιάξω με κάποιον απόψε όταν θα γιορτάζουμε την νίκη... γιατί σίγουρα θα κερδίσουμε!!! Εσύ όμως εξακολουθείς να αποφεύγεις να απαντήσεις.» της απάντησε επιθετικά η Σέϊτζ.
Η Πένι έβγαλε ένα πατατάκι από το σακουλάκι. «Και δεν πρόκειται να σου απαντήσω.» είπε τρώγοντας το.
Το κινητό της Έμιλι άρχισε να χτυπά. Ήταν ο Μάικλ.
«Ναι.» απάντησε εκείνη βαριεστημένα.
«Που είστε;» ρώτησε ο Μάικλ.
«Στην κόλαση υποθέτω!!! Γιατί να κόψετε δρόμο; Δεν σας άρεσε ο διαπολιτειακός;»
«Έχεις δίκιο. Ο προπονητής όμως επέμενε.»
«Σε άκουσα Ντάνιελς!!!» φώναξε ο προπονητής από το μπροστινό μέρος του λεωφορείου.
«Είμαι ο αρχηγός της ομάδας!!!» του φώναξε ο Μάικλ.
«Το κατάλαβα την πρώτη φορά Ντάνιελς. Δεν θα γυρίσουμε στο Μπέικερσφιλντ; Θα δεις!!!»
«Δεν είναι σωστό να μου μιλάτε έτσι κύριε προπονητά. Θα με αγχώσετε και δεν θα παίξω καλά.»
Ο προπονητής κοίταξε τον Μάικλ μοχθηρά και γύρισε ξανά μπροστά χωρίς να του απαντήσει.
Η Έμιλι γέλασε.
«Πόσο μακριά είστε;» ρώτησε ο Μάικλ.
«Περίπου ένα δεκάλεπτο. Κάνατε στάση;»
«Όχι ακόμα. Σε δέκα λεπτά. Μην κάνετε προσπέραση. Ο δρόμος είναι επικίνδυνος. Θα κάνουμε στάση αρκετή ώρα. Εντάξει;»
«Εντάξει δεν θα κάνω. Θα τα πούμε.»
«Σ' αγαπώ.»
«Κι εγώ.»
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey Stormάκια μου!!! Πως σας φάνηκε το κεφάλαιο;
Soundtrack Κεφαλαίου: Woodkid - Run Boy Run
View/Share/Comment/Vote
أنت تقرأ
STORM (POWER) Βιβλίο 3
خارق للطبيعةΟ Γκρέγκ τα κατάφερε!!! Λύγισε την Έμιλι... Οι Χαρισματικοί σε συνεργασία με τους Ανεξάρτητους Μάγους ψάχνουν τον Γκρέγκ για να τον σκοτώσουν όμως η Έμιλι, ο Μάικλ, ο Μέισον, ο Άλεξ και η Ντέμυ θέλουν απαντήσεις. Ποιος είναι ο Γκρέγκ; Πως γνώριζε τη...