Τα φώτα στο σπίτι των Κρέιν ήταν αναμμένα. Ένα μαύρο τζιπ ήταν παρκαρισμένο στην μπροστινή αυλή. Ο Μάικλ το αναγνώρισε αμέσως. Ήταν το ίδιο τζιπ στο οποίο είχε βάλει το i-watch του για να βρει την αποθήκη όπου κρατούσε τους Χαρισματικούς.
«Φοβάμαι.» είπε η Ντέμυ τρέμοντας. Ένα ξαφνικό κρύο αεράκι διαπέρασε την σπονδυλική της στήλη. «Μήπως να καλέσουμε καλύτερα την αστυνομία;»
Ο Άλεξ την κοίταξε εξίσου φοβισμένος. «Δεν θα ήταν κακή ιδέα.»
Ο Μάικλ τους αγριοκοίταξε. «Όχι αστυνομία!!! Τουλάχιστον όχι προς το παρόν. Σαμ;»
«Ναι;» είπε ο Σαμ μπερδεμένος.
«Μείνε εδώ έξω. Πάρε με τηλέφωνο και μην το κλείσεις παρά μόνο αν σκοτώσει κάποιον. Τότε και μόνο τότε θα καλέσεις την αστυνομία. Εντάξει;»
Ο Σαμ τον κοίταξε φοβισμένος. «Εντάξει.»
«Παιδιά. Έχουμε μόνο τρία λεπτά.» τους προειδοποίησε ο Μέισον.
«Τότε καλύτερα να πηγαίνουμε.» είπε η Έμιλι με παγερό ύφος.
Μπήκαν στο σπίτι. Όλες οι πόρτες και τα παράθυρα ήταν διάπλατα ανοιχτά. Η παρέα χωρίστηκε για να καλύψει περισσότερο χώρο.
«Εδώ πάνω Έμιλι!!!» φώναξε ο Γκρέγκ με εριστικό τόνο από τον επάνω όροφο.
Η Έμιλι πλησίασε τις σκάλες με γρήγορα βήματα. Σχεδόν ανυπόμονη για να φτάσει στο τέλος της αναζήτησης τους.
«Που είναι;» ρώτησε ο Μάικλ ακολουθώντας την Έμιλι στις σκάλες.
«Στο μπαλκόνι Μάικλ.» απάντησε με ακόμα πιο εριστικό τόνο ο Γκρέγκ λες και άκουγε τι έλεγαν. Η Έμιλι προχώρησε με γρήγορα βήματα και έφτασε στο τεράστιο μπαλκόνι που έβλεπε στην πίσω αυλή. Ο Γκρέγκ κρατούσε ένα μαχαίρι στο δεξί του χέρι και ένα πιστόλι στο αριστερό. Μπροστά του πεσμένοι στα γόνατα με δεμένα τα χέρια πίσω από την πλάτη βρισκόντουσαν η Σύλβια και ο Σκότ Κρέιν.
«Ω Θεέ μου!!!» είπε ο Μάικλ με κομμένη την ανάσα.
«Βοηθήστε μας.» είπε απεγνωσμένα η Σύλβια Κρέιν. Δάκρυα έτρεχαν στο πρόσωπο της και έδειχνε απεγνωσμένη.
Η Έμιλι κοίταξε τα δυο άγνωστα σχεδόν πρόσωπα των Κρέιν. Ελάχιστες φορές τους είχε δει. Αρκετές όμως για να σχηματίσει μια πρόχειρη γνώμη για τους γονείς της Ντενίζ. Η Έμιλι έβρισκε την Σύλβια απεχθής και κρύα ενώ τον Σκότ βλοσυρό και στυφό σαν τον Κρίστοφερ Ντάνιελς.
CZYTASZ
STORM (POWER) Βιβλίο 3
ParanormalneΟ Γκρέγκ τα κατάφερε!!! Λύγισε την Έμιλι... Οι Χαρισματικοί σε συνεργασία με τους Ανεξάρτητους Μάγους ψάχνουν τον Γκρέγκ για να τον σκοτώσουν όμως η Έμιλι, ο Μάικλ, ο Μέισον, ο Άλεξ και η Ντέμυ θέλουν απαντήσεις. Ποιος είναι ο Γκρέγκ; Πως γνώριζε τη...