43

139 25 3
                                    

Η Ντέμυ τελείωσε το μακιγιάζ της και σηκώθηκε από τον καθρέφτη. «Πως είμαι;» ρώτησε την Έμιλι αγχωμένη.

Η Ντέμυ είχε διαλέξει ένα βαθυκόκκινο εφαρμοστό μακρύ φόρεμα.

Η Έμιλι πήρε την Ντέμυ και την έβαλε μπροστά από τον ολόσωμο καθρέφτη. «Εσύ τις λες;»

Η Ντέμυ κοίταξε αβέβαιη τα πιασμένα σε κότσο μαλλιά της. «Μήπως να αφήσω κάτω τα μαλλιά;»

«Όχι!!!» είπε κατηγορηματικά η Έμιλι. «Είσαι τέλεια έτσι. Τώρα πήγαινε κάτω.»

«Φοβάμαι.»

«Κι εγώ θα φοβόμουν στην θέση σου. Πως στο καλό θα κατέβεις τα σκαλιά με αυτό το κολλητό φόρεμα;»

«Δεν εννοώ αυτό Έμς!!!»

Η Έμιλι πήρε μια βαθειά ανάσα. «Όλα θα πάνε καλά. Αν νιώσεις άβολα απλά πες του το. Ο Άλεξ δεν θα πει τίποτα. Και είμαι απόλυτα σίγουρη ότι θα είναι εξίσου αγχωμένος με εσένα... ίσως και περισσότερο.»

Η πόρτα του δωματίου χτύπησε ξαφνικά.

«Μην μου πεις ότι δεν άντεξαν κι ανέβηκαν πάνω;» είπε έξαλλη η Έμιλι πηγαίνοντας να ανοίξει.

Στην πόρτα δεν στεκόταν ο Μάικλ με τον Άλεξ αλλά ο πατέρας της Έμιλι.

«Μπαμπά;»

Ο Τζόρτζ Τόμσεν κοίταξε την κόρη του μαγεμένος. «Ουάου. Είστε πανέμορφες και οι δυο.»

«Ευχαριστούμε!!!» είπε η Ντέμυ.

«Έμς γλυκιά μου... μπορούμε να μιλήσουμε;»

Η Έμιλι δεν θα άντεχε μια ακόμα συζήτηση για το σεξ, ούτε και το κήρυγμα του Τζόρτζ Τόμσεν. Δεν πρόλαβε να πει όχι. Η Ντέμυ είχε ήδη φτάσει στην πόρτα.

«Σας αφήνω μόνους σας να μιλήσετε.»

«Ναι;» είπε ανυπόμονα η Έμιλι.

«Δεν ξέρω πώς να σου το φέρω.»

«Έχει να κάνει με το σεξ;»

Ο Τζόρτζ κοίταξε την κόρη του ξαφνιασμένος.

«Μπαμπά... δεν νομίζω ότι είναι κάτι που μπορώ να συζητήσω μαζί σου γιατί είναι άβολο.»

«Οκ...»

Η Έμιλι τον πλησίασε αμήχανα. Δεν ήθελε να τον στεναχωρήσει. «Μπαμπά... κατάλαβε με σε παρακαλώ; Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι δεν θα συμβεί τίποτα χωρίς την συγκατάθεση μου. Εξάλλου δεν είμαι από τις κοπέλες που περιμένουν την βραδιά του χορού λες και είναι τα Όσκαρ και πως ότι κάνουν πρέπει να το κάνουν εκείνη την βραδιά. Η κατάλληλη στιγμή έρχεται όταν είναι να έρθει και όχι αναγκαστικά την βραδιά του χορού.»

STORM (POWER) Βιβλίο 3Onde histórias criam vida. Descubra agora