33

182 32 4
                                    

Η Έμιλι καθόταν στην αγαπημένη της γωνιά στο Μπράουν. Περίμενε τον Μάικλ από στιγμή σε στιγμή.

Ο Μέισον ήρθε και κάθισε απέναντι της. «Γεια.»

«Γεια.» του είπε βαριεστημένα.

«Είσαι καλά;» την ρώτησε βλέποντας την.

«Απλά είμαι εξαντλημένη. Τελείωσες την βάρδια σου;»

«Ναι. Τον Μάικλ περιμένεις;»

«Ναι.» του απάντησε ξερά.

Είχαν αρκετό καιρό να βρεθούν με τον Μέισον. Τους τελευταίους μήνες όλοι είχαν απομακρυνθεί λιγάκι λόγω του σχολείου. Αλλά με τον Μέισον είχε απομακρυνθεί περισσότερο.

Το τηλέφωνο της χτύπησε ξαφνικά και η Έμιλι είδε ότι την καλούσε η Κλέρι.

Έπιασε με την άκρη του ματιού της τον Μέισον να κοιτάζει επίμονα την οθόνη.

Η Έμιλι άρπαξε το κινητό από το τραπέζι και απάντησε.

«Ναι.» είπε σκληρά.

«Υπήρξαν εξελίξεις.» της είπε συνωμοτικά η Κλέρι.



3 μήνες πριν.

Η Έμιλι είχε σηκωθεί από το κρεβάτι με τον Μάικλ να κοιμάται ήρεμα στο πλευρό της. Δεν είχε ύπνο. Δεν μπορούσε να κλείσει τα μάτια της. Έβλεπε συνέχεια τους Κρέιν να πεθαίνουν μπροστά στα μάτια της και τον Γκρέγκ να εξαφανίζεται. Σηκώθηκε απαλά από το κρεβάτι και πήγε στο γραφείο της όπου φόρτιζε το κινητό της. Βγήκε σιγανά από το δωμάτιο της και κάλεσε την Κλέρι. Έπρεπε να κάνει κάτι. Έπρεπε να βρει τον Γκρέγκ. Να βάλει ένα τέλος σε όλη αυτή την τρέλα.

«Έμιλι;» είπε κοιμισμένα η Κλέρι.

«Σε ξύπνησα; Φυσικά και σε ξύπνησα. Χίλια συγνώμη... αλλά χρειάζομαι την βοήθεια σου.» είπε ψιθυριστά η Έμιλι ενώ κατέβαινε τα σκαλιά για να μπορέσει να μιλήσει πιο ελεύθερα.

«Τι συμβαίνει;»

«Θέλω να ψάξεις για τον Γκρέγκ.»

«Τον... Γκρέγκ;»

Η Έμιλι πήγε γρήγορα στο σαλόνι και κάθισε στον καναπέ. «Ήρθε η ώρα να τελειώσει όλη αυτή η ιστορία. Σκότωσε...»

«Τους Κρέιν. Το ξέρω.» την διέκοψε η Κλέρι.

Η Έμιλι κοίταξε μπερδεμένη την μαύρη οθόνη της τηλεόρασης μπροστά της σαν να κοιτούσε την Κλέρι. «Πως το ξέρεις;»

STORM (POWER) Βιβλίο 3Donde viven las historias. Descúbrelo ahora