«Μαζευτείτε όλοι εδώ.» τους είπε ο προπονητής μόλις είδε ότι όλοι είχαν ντυθεί. «Οι περισσότεροι από εσάς θα αποφοιτήσετε φέτος. Αυτή ίσως να είναι και η τελευταία σας ευκαιρία να κάνετε κάτι για να μείνετε στην ιστορία του σχολείου μας... είναι προφανές ότι οι μισοί από εσάς είστε μπούφοι.»
Η ομάδα τον κοίταξε μπερδεμένη.
«Αυτό που θέλω να πω με τον δικό μου... περίεργο τρόπο είναι πως για να είστε εδώ απόψε σημαίνει ότι είστε οι καλύτεροι σε ολόκληρη την Πολιτεία της Καλιφόρνια. Αποδείξτε σε όλους εκεί έξω ότι το Μπέικερσφιλντ είναι κάτι παραπάνω από τον Τσάντλερ Στέρλινστοουν. Αρχηγέ; Θες να προσθέσεις κάτι;»
Ο Μάικλ κοίταξε σαστισμένος τα παιδιά. Περίμεναν να τους εμψυχώσει. Να τους δώσει δύναμη. Ο Μάικλ πήρε μια βαθειά ανάσα. «Με τους περισσότερους είμαστε στην ομάδα από την Πρώτη Λυκείου. Μοιραστήκαμε πολλές ήττες. Πάρα πολλές. Και μέσα από κάθε ήττα μάθαμε πράγματα. Μάθαμε να είμαστε μονάδα. Όλοι για έναν και ένας για όλους. Μαλώσαμε, τα ξανά βρήκαμε. Συνεργαστήκαμε και πετύχαμε τόσες νίκες μαζί. Και όλα αυτά έχοντας στόχο... αυτή την βραδιά. Απόψε είναι η τελευταία μου βραδιά ως αρχηγός της ομάδας. Είμαι ήδη περήφανος για όσα έχουμε καταφέρει. Απόψε όμως είναι καθήκον μου και τιμή μου να κάνω εσάς υπερήφανους. Την ομάδα μου. Τα αδέρφια μου. Ας αποδείξουμε σε όλους εκεί έξω ότι το Μπέικερσφιλντ δεν τα παρατάει ποτέ.»
Ο Μάικλ στάθηκε στο κέντρο του γηπέδου. Ήταν έτοιμος!!! Ο διαιτητής σφύριξε και ο Μάικλ έκλεψε αστραπιαία την μπάλα από τον αρχηγό της αντίπαλης ομάδας.
Η ομάδα του Σόλτ Λέικ Βάλεϊ ήταν πολύ δυνατή. Παρόλο που το Λύκειο του Μπέικερσφιλντ είχε σκοράρει τέσσερα γκολ κατάφεραν να ισοφαρίσουν.
«Θεέ μου θα χάσουμε!!!» είπε εμβρόντητη η Φαίη.
«Όχι. Δεν πρόκειται.» είπε η Ντέμυ με πείσμα.
Ότι και να γίνει δεν πρέπει να χρησιμοποιήσεις τις Δυνάμεις σου Έμς, είπε στον εαυτό της. Του το υποσχέθηκες!!!!
Η ομάδα του Σόλτ Λέικ Βάλεϊ σκόραρε κι άλλη φορά.
Ο προπονητής του Μπέικερσφιλντ ζήτησε time out. «Έχουν μείνει οχτώ λεπτά. Πρέπει να σκοράρουμε.»
«Τι πρέπει να κάνουμε;» ρώτησε ο Μάικλ.
«Ξεχάστε το ομαδικό παιχνίδι. Ντάνιελς... πρέπει να αναλάβεις μόνος σου το παιχνίδι.»
ВЫ ЧИТАЕТЕ
STORM (POWER) Βιβλίο 3
МистикаΟ Γκρέγκ τα κατάφερε!!! Λύγισε την Έμιλι... Οι Χαρισματικοί σε συνεργασία με τους Ανεξάρτητους Μάγους ψάχνουν τον Γκρέγκ για να τον σκοτώσουν όμως η Έμιλι, ο Μάικλ, ο Μέισον, ο Άλεξ και η Ντέμυ θέλουν απαντήσεις. Ποιος είναι ο Γκρέγκ; Πως γνώριζε τη...