15

161 38 0
                                    

Η Έμιλι κατευθυνόταν στην αίθουσα των εικαστικών με την τσάντα της περασμένη στον ένα ώμο. Έστελνε ένα μήνυμα στην Ντέμυ για να κανονίσουν να βρεθούν το απόγευμα στο σπίτι της για να διαβάσουν για το τεστ στην Άλγεβρα. Πρέπει να πήρε την λάθος στροφή γιατί όταν σήκωσε το βλέμμα της διαπίστωσε ότι βρισκόταν στον διάδρομο όπου υπήρχαν τα τρόπαια των ομάδων του σχολείου.

Έλεος Έμς!!! είπε αποδοκιμαστικά στον εαυτό της και πήγε να στρίψει όταν πρόσεξε μια φωτογραφία στην βιτρίνα.

Πλησίασε πιο κοντά και κοίταξε τα γράμματα κάτω από την κορνίζα.

"ΟΜΑΔΑ ΛΑΚΡΟΣ 1995"

Ένα αόρατο λαμπάκι, σαν αυτά στα καρτούν, άναψε πάνω από το κεφάλι της Έμιλι καθώς θυμήθηκε ότι ο πατέρας της ήταν στην ομάδα λακρός το 1995. Είχαν κερδίσει το Πολιτειακό Πρωτάθλημα. Η Έμιλι κοίταξε την φωτογραφία και βρήκε τον πατέρα της. Είχαν μια ίδια φωτογραφία στο άλμπουμ τους. Ένα παράξενο συναίσθημα έκανε την Έμιλι να κοιτάξει το τρόπαιο για να δει με ποια ομάδα είχε παίξει στον τελικό η ομάδα λακρός.

Στην βάση του τρόπαιου μια καρτέλα είχε τοποθετηθεί που έγραφε:

"Λύκειο Μπέικερσφιλντ εναντίον Λύκειο Στόκτον."

Αυτό δεν μπορεί να είναι σύμπτωση!!! σκέφτηκε.

Το προειδοποιητικό κουδούνι χτύπησε και η Έμιλι έφυγε γρήγορα για την αίθουσα εικαστικών.



Η Έμιλι έφτασε στην καφετερία του σχολείου αμέσως με το που χτύπησε το κουδούνι για διάλλειμα. Πήρε ένα τοστ και έναν χυμό και κάθισε δίπλα στον Μάικλ στο ακόμα άδειο τραπέζι.

«Τι συμβαίνει;» ρώτησε ο Μάικλ βλέποντας την Έμιλι προβληματισμένη.

Η Έμιλι κουνούσε τα πόδια της νευρικά. «Τίποτα.» είπε κόβοντας μια μπουκιά από το τοστ της.

«Έμς.» είπε ο Μάικλ αυστηρά.

Η Έμιλι τσέκαρε τα διπλανά τραπέζια αν τους ακούει κανείς και έπειτα κοίταξε προς την ουρά των μαθητών. «Οκ... θα σου πω αλλά θα μου υποσχεθείς ότι δεν θα πεις τίποτα. Εντάξει;»

Ο Μάικλ κοίταξε την Έμιλι αυστηρά. «Δεν χρειάζεται καν να μου το ζητάς.»

«Πριν... την ώρα που πήγαινα προς την αίθουσα τον εικαστικών πήρα λάθος στροφή και βρέθηκα στον διάδρομο με τα τρόπαια.»

STORM (POWER) Βιβλίο 3Donde viven las historias. Descúbrelo ahora