39

153 30 5
                                    

Ο Μάικλ κατέβηκε τελευταίος από το λεωφορείο κρατώντας το τρόπαιο στα χέρια του. Όλο το σχολείο ήταν εκεί.

Με το που έγινε γνωστή η νίκη της ομάδας μαζεύτηκαν όλοι στο σχολείο για να υποδεχτούν την ομάδα.

Δεν πρόλαβε να πατήσει το πόδι του στο έδαφος. Η ομάδα τον σήκωσε ψηλά και άρχισαν να πανηγυρίζουν.

«Είναι καύλα!!!» είπε μια κοπέλα που καθόταν κοντά στην Έμιλι και τα κορίτσια.

Η Έμιλι και η Ντέμυ κοιταχτήκαν μεταξύ τους. Η Έμιλι σήκωσε το βλέμμα της στον ουρανό.

«Και ο Πάρκερ είναι μάναρος!!!» είπε μια άλλη κοπέλα.

Η Έμιλι κοίταξε την Ντέμυ περιμένοντας την να ξεμαλλιάσει τα δυο κορίτσια.

«Κρίμα που άλλες τους χαίρονται.» απάντησε τελικά η Ντέμυ γεμάτη ειρωνεία.

Τα κορίτσια γύρισαν και τις κοίταξαν τρομαγμένες. Όλοι ήξεραν ποιες ήταν οι κοπέλες του Μάικλ Ντάνιελς και του Άλεξ Πάρκερ. Χαμογέλασαν αμήχανα στην Έμιλι και την Ντέμυ και πήγαν να φύγουν.

«Τσάγια αγαπούλες!!!» τους φώναξε ειρωνικά η Ντέμυ.

Η Έμιλι άρχισε να γελάει.

«Μην γελάς Έμς! Δεν είναι καθόλου αστείο. Όλα τα κοριτσάκια θέλουν να μας κλέψουν τα αγόρια μας.»

«Ας τες να ζήσουν το όνειρο. Νομίζουν ότι θα κοιμηθούν με τους παίχτες της Πολιτειακής Πρωταθλήτριας Ομάδας του λακρός.»

«Πως γίνετε και είσαι τόσο σίγουρη ότι ο Μάικλ δεν θα ενδώσει στα νιάνιαρα;»

«Χα! Μετά από αυτά που κάναμε στο λεωφορείο νομίζεις ότι θα με παρατήσει έτσι απλά;»

«Γιατί τι κάνατε στο λεωφορείο;»

Η Έμιλι της χαμογέλασε πονηρά σηκώνοντας το ένα της φρύδι.

Η Ντέμυ την κοίταξε εμβρόντητη. «Του έκανες στομ...»

«Ναι. Σςςς τώρα. Δεν χρειάζεται να μάθουν όλοι!!!»

«Θα μας τρελάνεις εσύ σήμερα.» της είπε έκπληκτη η Ντέμυ.

Η ομάδα έφερε τον Μάικλ μπροστά στην Έμιλι και τον άφησε κάτω.

Την φίλησε και ο κόσμος άρχισε να ζητωκραυγάζει «Μέμιλι».

Η Έμιλι χαμογέλασε στους συμπαίχτες του Μάικλ. «Θα μου το πληρώσετε!!!» τους είπε χαμηλόφωνα.

Η ομάδα ανέβηκε σε μια εξέδρα και ο προπονητής άρχισε να μιλά. «Θυμάμαι τον εαυτό μου στο Λύκειο. Είχα όνειρα αλλά δεν είχα ταλέντο. Δεν γίνεται να έχουμε όσα ζητάμε. Για αυτό και ακολούθησα την προπονητική. Μια καριέρα γεμάτη ήττες. Τις περισσότερες φορές λόγω άχρηστων παιχτών. Βέβαια υπήρχε και ο Στέρλινστοουν αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.»

STORM (POWER) Βιβλίο 3Where stories live. Discover now