48

177 26 1
                                    

Ίσα που πρόλαβαν να φέρουν όλα τα ποτά στην κουζίνα. Μια ορδή από τελειόφοιτους του Λυκείου Μπέικερσφιλντ κατέφθασαν στο σπίτι του Μάικλ

Ο Σαμ ήταν έτοιμος στα decks που είχε δανειστεί από έναν γνωστό του και με το που είδε τα παιδιά να έρχονται άνοιξε τον ήχο.

Ο Μάικλ ετοίμαζε εδώ και καιρό το τελευταίο πάρτυ της χρονιάς και ήθελε να ήταν το καλύτερο. Ο ιδιοκτήτης του Μπράουν μετά από τα χιλιάδες παρακάλια του Μέισον τους έδωσε ένα βαρέλι μπύρα ενώ η Πένι επιστράτευσε τον μεγάλο της αδελφό για να τους φέρει μερικά ακόμα ποτά και αγόρασαν και μερικά αναψυκτικά.

Η Έμιλι είχε φορέσει ένα τζιν σορτσάκι με ένα μαύρο φανελάκι με τιράντα και ένα λευκό κιμονό με μοτίβα. Πήγε να βρει τον Μάικλ στην κουζίνα όπου άνοιγε το βαρέλι της μπύρας.

«Όλα οκ;» τον ρώτησε.

Πάσχιζε να ανοίξει το βαρέλι για τουλάχιστον δέκα λεπτά.

«Ναι.» είπε παίρνοντας ένα ποτήρι το οποίο γέμισε με μπύρα. «Ήρθαν όλοι;»

«Σχεδόν.»

«Μην μου πεις. Η Λίντσεϊ και οι φίλες της τα μπονσάϊ δεν θα έρθουν;»

Η Έμιλι κοίταξε αυστηρά τον Μάικλ.

Η Λίντσεϊ και οι κολλητές της ήταν τα κλασσικά φυτά της τάξης που προτιμούσαν την παρέα του βιβλίου παρά την παρέα ενός ανθρώπινου όντος. Ήταν σίγουρο ότι δεν θα πατούσαν το πόδι τους στο πάρτυ παρόλο που είχαν αποφοιτήσει. Το διάβασμα δεν τελείωνε ποτέ για αυτές, κατά τα λεγόμενα τους.

«Είπαμε να κόψεις λίγο το υφάκι του κουλ αρχηγού λακρός.» τον επέπληξε.

«Μα είμαι κουλ αρχηγός.» της είπε δίνοντας ένα ποτήρι με μπύρα.



«Φαίη, Σέϊτζ.» φώναξε η Πένι αγχωμένη.

Η Σέϊτζ πλησίασε ανυποψίαστη. «Τι συμβαίνει;»

«Κανείς δεν έχει αγγίξει το παντς μου.» παραπονέθηκε η Πένι.

«Όντως γλυκιά μου. Κανείς δεν θα έπινε χυμό στο τελευταίο πάρτυ της χρονιάς.»

Η Πένι κοίταξε δυσοίωνα την Σέϊτζ. «Δεν θα το σχολιάσω τώρα αυτό.»

«Και καλά θα κάνεις!!!» είπε η Σέϊτζ βγάζοντας δυο φλασκιά κάτω από το φόρεμα της.

«Οκ... να ρωτήσω που στο καλό χώρεσες δυο φλασκιά κάτω από το φόρεμα σου ή δεν θα μου αρέσει η απάντηση;» ρώτησε σοκαρισμένη η Πένι.

STORM (POWER) Βιβλίο 3Where stories live. Discover now