jaljayooooooo

73 7 21
                                    

Firstly,aku ucapkan bebanyak terima kasih tuk baca fic ini. Act aku tulis for fun,dan tetiba aku terfikir nk pub so yeah..

And thnx my bestie..-perutsushi for creating the cover. Aku act terdelete cover bru hng so aku tkle nk replace cover.

And aku tahu,aku ada byk typo,kalau korang baca fic second aku,iaitu sehun,korang tau yang aku tulis cita ni ngn fon. Not a laptop. Not a comp.

Dan kalau korang nk tau apa jadi kat joohyun,hana,sehun,chan(aku pendekkan nama capang tu sebab aku suka) dan yang lain,feel free to ask.

And aku hargai orang yng vote tuk story ni,and even gave me good vibes to end this story.

Aku ingt nk delete,but yeah,sebab ramai kwan aku yng teruja aku buat fic malay ni buat julung kalinya(pdhal dua orng ja pon yng excited) jadi aku buat.

Aku tak terfikir nk buat sequel,jadi janganla tnya.

And aku stress exam aku diawalkan,25/4 dan bd aku sehari lepas tu,(means aku kena wat exam time bd) jadi jgn tnya benda yng boleh menyebabkan kepala aku kluae asap.

And klau viewers tuk fic ni naik,smpai 1.5k?,aku jnji aku buat special chap.

Dan untuk fic aku yng stu lagi,behind the light tu,i feel thankful tu Jaetypo- sebab bagi idea gegila nya dari fic dia. Tryla baca.

Dan ramdhan nk dekat,aku doakan kita semua sampai juga bulan tu.

Dan follow la acc ig aku:hanlin2604. Bukan nk self promote,tapi aku act boring tengok story yng sama dari orng yng sama,dan kebanyakkan orng yng aku rpt budak asrama,jadi diorang x selalu on.

Sampai satu tahap,aku unfollow ramai artis yng dulu aku beria nk acc ig. Yala,post benda kita x fhm? Haha. Jadi aku nk jugakla kenal ramai orang.

Ok.aku merapu.

Act aku nk self promote ja.

Just consider those reason was only a ^reason^

Dan untuk fic behind the light,draft berlambak,tapi aku x pub sebab aku nk tau korangnya view.

Dan aku nk exam dah,doakan aku.

Bubyeee Goodnighttttt

Aku ngntuk dah.

Sini dah 10.46 dah.

Esok sekolah.




End.

Unloyal Love // j.w.wWhere stories live. Discover now