Bukak pintu kereta ni,aku nak turun!!" Aku jerit dan cuba untuk buka pintu tapi terkunci. Kereta itu bergerak keluar dari perkarangan taman. Aku mula takut. Wonwoo nak culik aku ka?
"Apahal kau tengok aku camtu?" Dia kata sambil main fon. Aku jeling dan memutuskan untuk tunggu dan lihat mana dia nak bawak aku.
......
"Rumah kau kat sini?" Aku cakap sambil tergamam tengok rumah kayu yang besar tu. Banyak kali aku lalu,tapi takde sapa pon yang keluar dari rumah ni.
"Kau tunggu kat kolam" dia kata dan masuk rumah. Aku tersentak. Asal kolam?
Pembantu rumah dia tunjukkan aku arah kolam dan aku ikut dia. Besar jugak rumah ni. Aku duduk di kerusi malas tu dan tunggu Wonu.
"Sejong" ada orang panggil aku dan aku pusing belakang. Dia tukar baju dan datang dekat kearah aku. Dia campakkan satu botol sabun dan aku cepat-cepat tangkap.
Syampoo?
"Cepat,basuh rambut aku" dia kata dan mata aku membulat. Gila agaknya,suruh aku cuci rambut dia? Kena aiskrim je kot,bukannya kena tahi lembu.
Aku menghela nafas.
"Taknak"
"Aku takkan bagi kau balik rumah selagi rambut aku tak bersih"
"Aku..."
"Kau nak panggil omma kau? Takde guna,aku dah gitau dia yang kau kat sini,jadi kau takleh balik"
Muka aku berkerut. Laki ni kan..
"Yela yela"
Wonwoo tersengih sinis dan tetiba saja dia bukak baju. Aku pusing belakang,malu dengan 18+rated scene depan aku.
"Takpayah nak malu sangatla,macam Chanyeol tak pernah bukak baju depan kau"
Bangang laki ni.
Aku pusing depan dan tutup mata aku. Aku dengar dia gelak dan dia ambik tangan aku.
"Buka jelah,bukannya aku bukak seluar pon"
Urhhh
Aku bukak sedikit,tapi tak berani pandang bawah. Aku terus pandang muka dia,tapi ini lagi memalukan.
Dia masuk ke dalam kolam,dan sandarkan belakang badannya ke dinding kolam tersebut. Aku tak masuk,cuma bersila di tepi tu,dan dia membelakangi aku. Aku basahkan sedikit rambut dia dan mula letakkan shampoo dia atas rambutnya. Aku urut kepalanya dan kadangkala bermain dengan rambut nya.
Selepas tu,aku basuh rambut nya dan siap. Takyah suruh aku pon takpe.
"Kau tak rasa bosan?"
"Sedikit" aku cakap dan bersihkan tangan aku. Dia pusing menghadap aku dan memandang aku.
"Apalagi?"aku cakap.
"Kau taknak mandi kolam?"
What the hell is he talking about?
"Taknak" tapi tanganya menarik-narik lengan aku untuk masuk. Macam budak kecik.
Tetiba saja,dia tarik kuat. Tapi aku taknak basah,jadi aku lompat atasnya. Tangan aku merangkul lehernya dan dia menampung aku menggunakan lengannya dia bawah punggung aku. Bahagian bawah badan aku dah basah.
Dan aku pandang dia.
"Nak sangatka peluk aku"
Dia sengih sinis,dan nak lepas kan tangannya dia bawah punggung aku,tapi aku rangkul lengan dia lagi kuat.
YOU ARE READING
Unloyal Love // j.w.w
FanficNama aku Sejong. Dan ya,aku sangat kaya. Tapi aku ada satu perangai yang tak boleh dielakkan. Aku tak reti setia kalau bercinta. Dan,aku tak akan menyesal apanila aku putus dengan laki itu kerana curang. Tapi,karma sememangnya wujud kan? What you g...