Two

9K 311 50
                                    

- Szivem, megjöttem- léptem be a bejárati ajtón hatalmas szatyrokkal a kezemben.

- Szia Kincsem- jött ki hozzám hatalmas mosollyal TaeHyung és lágy csókban részesített.

- Fincsi az illatod- kuncogtam és nyakába bújtam, mert nem tudom mit, de nagyon isteni kaját csinálhat.

- Köszi, kaja szag- kuncogott és átvett egy szatyrot és bevitte a kinyhába. Lerúgva a cipőmet követtem és lepakoltam a pultra.

- Juuj epeer- csillogtak gyermekien a szemei. - Kookie ugye majd megesszük- fordult felém hatalmas kiskutya szemekkel.

Halkan felnevettem és apró bólintás után homlokára pusziltam.

- Persze, de előtt főzőcskézzünk- álltunk a tűzhelyhez és átkarolva derekát nyakára kezdtem puszikat hinteni.

- Kookh...mire készülsz?- suttogta és éreztem kicsit megremeg a kezeim közt ahogy a rizset kavargatta.

- Nem tudom. Mi szokott így kezdődni TaeTae?- nyaltam végig a nyakán amitől egy halk nyögést tudtam kicsalni belőle.

- De hisz reggel is kaptál nem emlékszel? Emiatt késtél a munkából- mosolygott halványan. Annyira imádom a mosolyát.

- De az reggel volt. Most már este ven- suttogtam kéjesen a fülébe.

- Legalább a vacsit várd meg nyuszi- hafordította oldalra a fejét és puszit tudott adni a fülemre ahogy a válán támasztottam a buksim.

- Jó, de minnél tovább váratsz annál inkább nem leszek kegyes- mormogtam a fülébe és egy félmosolyt eresztve elléptem tőle.

Elpakoltam a vásárolt dolgokat majd addigra már kész is lett a vacsi. Megterítettünk, de nem hagytam, hogy leüljön a helyére hanem inkább az ölembe ültetten.

- Kincsem, kanos vagy- nevetett szerelmem ahogy gondolom megérezte a már picit kemény férfiasságomat, amit a kis fenékrázása idézett elő főzés közben.

- Meglehet- vontam vállat játékosan és szedtem a tányéromra a finom ételből. Pálcikát ragadtam és egy falatot felvéve Tae szájába adtam.
Készségesen nyitotta nagyra szájacskáját és elkezdte rágni a falatot.

Elmosolyodva etettem addig míg teljesen jól nem lakott. A következő falatot már az én számba irányította. Átadtam neki a pálcikát és megetette velem az utolsó falatokat is a tányéron.

- Én jól laktam- simogatta pociját.

- Én még ki vagyok éhezve- csókoltam a nyakába amitől megremegett.

- JungKookie- kuncogott és nem tudott szavakat kinyögni mert elkezdtem az orrommal simizni selymes bőrét a nyakán.
Csak kuncogott és próbált leállítani.

Egy idő után abba hagytam és megcsókoltam picit pihegő szerelmemet. Kezeit a nyakam köré fonta és szembe fordult velem az ölembe.

Derekára fogva húztam magamhoz közel és felhevült testünk tökéletesen egybe illeszkedett.
A tarkómnál ujjaival tökéletesen eljátszott picit hosszabb hajammal.

Egy pillanatra elválltam ajkaitól és letoltam mindent az asztalról helyet adva magunknak. Az edények csörömpölve törtek el, de nem érdekelt. Tae fenekébe markolva felraktam az asztalra.

Halk, édes nyögést hallottam és ismét ajkaimon éreztem mézédes párnáit.
Percekig falhattuk egymást mikor megelégeltem és elszakadva tőle, nyakát ellepve lilás szívás nyomokkal kigomboltam fekete ingét. Lassan letoltam a hátán és a földre száműztem a zavaró ruha anyagot.

Nyakára pillantva elégedetten láttam, hogy azt bizony egy kiló alapozóval, sem fogja tudni eltűntetni.

- Te porszívó- suttogta kuncogva.

- De te szereted ezt a porszívót- nevettem halkan és mellkasát kényeztettem nyelvemmel, de el kellet tőle válnom mert akaratosan tépte le rólam a pólómat

Engedve neki kezeimet az övéhez vezettem és kicsatolva kihúztam a nadrágja fogságából kezeit megfogtam és a hátához rakba erősen összekötöttem az előbb szerzett ruha darabbal.

- Oh kikötőzős?- kuncogott. - Rendőr bácsi lecsuk?

- Leszek az is- sandítottam félre a lerakott munka ruháimhoz.
Ha még nem lett volna egyértelmű rendőrként dolgozom és imádjuk a felszerelésemet szex közben használni. Viszont most nem akarok neki durva menetet adni. Elég volt a reggeli. Most sokkal inkább az érzéseimet fogom beleadni. Kis keménységgel.

Nyakamat csókolgatta. Ujjaimmal végig simítottam a szűk farmer anyagán a kidudorodó részen. Halk sóhajt engedett ki dús ajkai közül. Rámarkoltam és masszírozgatni kezdte. Nem tudott legalább 3 másodpercig folyamatosan kényeztetni egy ponton mert mindig megszakította egy feltörekvő nyögés.

- Veddh..leeh~- nyögte hangosan. Még szerencse, hogy a szomszédok szeretnek minket és nem szólnak a hangoskodások miatt.

- Mit?- kérdeztem vissza gonosz mosollyal.

- Szűkh...veddh...le..- nyögdécselte kezem tempójára

- A nadrágot?- húztam le a sliccét.

- Igehn- sóhajtott picit megkönnyebbülten.

- De miért?- simogattam azt a pici helyet ahol mát csak boxer takarta.

- Mert fáj- nyöszörgött kegyelmet akarva.

Lehúztam róla a nadrágját és egy elégedett sóhaj hagyta el száját.

Boxeren keresztül ujjammal tagja körvonakát rajzoltam körbe.

- Kookh. Tedd már be- harapot picit a vállamba.

- De kis türelmetlen valaki- markolgattam heréit.

- Akarlakh. KOOKIH VÁGYOMH RÁDH- kiabállta folyamatosan

Nem kellett nekem sem több. Leszedtem magamról a nadrágot boxerrel együtt. Tae-t hátralöktem az asztalon így teljesen kiszolgálltatott lett nekem.

Lehúztam róla az utolsó ruha darabot is és a reggeli menetnek köszönhetően nem kellett tágítani hanem már egyből benne is voltam.

Azt hogy élvezi egy jóleső nyögéssel adta tudtomra. Lassan kezdtem benne mozogni. Hasára hajoltam és nyálas csókokkal leptem el érzékeny bőrét. Lentebb haladtam és medence csontján különösebben elidőztem. Tudtam az a gyene pontja. Tökéletes hatást értem el vele mert tagjából előváladéka előbukkant. Lenyaltam nemessége tetejét és a lefojó cseppeket. Fokoztam a tempót és már velem ellentétesen mozgott.

Csípőjére fogva lehetetlen tempót diktáltam amit díjazott is.

- Daddy! Mégh...abba ne hagyd- visított alattan fel-fel akadó tekintettel ahogy eltalálltam prosztatáját.

- Ahogy óhajtjah Picike- kuncogram elhalóan és végig simítottam felsőtestén mire kicsit megremegett.

- Daddy ne hagydh abba- nyöszörögte és utolsó lökésemnél háta ívbe feszült majd minden csepp élvezetét kiengedte. Került belőle az arcomra is. Megízlelve nedvét sikerül belé lövelnem cseppjeimet.

Az alattam pihegő csodát nézve erotikus mozdulatokkal nyaltam le az arcomra került maradék fehér gyönyört.

- Daddyh...engedh- nyüszögte és elengedtem kezeit.

Felszusszantott és kihúzódtam belőle. Mivel kicsit sok kerül a fenekébe lecsepegett a földre.

- Nincs kedved segíteni kimosni magam?- karolt a nyakamba huncut mosollyal.

- Újabb adagot akarsz oda?- nevettem halkan.

- Meglehet- vont vállat játékosan és megragadva a kezem a fürdőfelé kezdett húzni.

Viszont ami ott történt egy teljesen más történet már.

Yaoi OS [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora