Three

7.4K 268 13
                                    

A nap reggeli sugarai tökéketesen járta át a sötét szobát. Lassan nyitogatva szemeimet nyújtóztam egy picit. Körbenézve a szobába nem találtam a YoonGit pedig eléggé szükség lenne most rá, mert ahogy lenéztem a takaró alá a farkam tisztelegve állt felfelé.
Na nagyon jó.

Nyöszörögve bújtam vissza a takaróba és megpróbáltam vissza aludni, de a füleimet az ajtó nyitódása, az orromat meg isteni palacsinta illat csapta meg.

Felkaptam borzos fejem és beleszagoltam a levegőbe.

- Kookie Jó reggelt- mosolygott rám YoonGi, a legjobb barátom akivel együtt is lakom.

- Szia YoonGi- dörzsöltem meg a szemeim és felültem.

Már csak annyit éreztem valaki a fenekével majd szétnyomja a reggeli merevedésem. Tágra nyílt szemekkel néztem rá. Az egy dolog, hogy BFF meg minden, de azért a farkamat ne molesztálja már a fenekével. Kézzel még csak csak, de így?
Ránéztem az arcára ami huncutságot tükrözött.

Picit megijedtem, amit ki is mutattam mert kiraktam az ölemből.

- Na Kookie látom, hogy szükséged van rám- mászott négykéz láb közelebb én meg autómatikusan hátráltam.

- Nem YoonGi nincs- ráztam meg a fejem. - Inkább megyek megcsinálom magam

Lassan felálltam de éreztem valamit rak a lábamra amitől ha egy lépést is léptem össze estem. Ijedten néztem le és láttam, hogy megbilincselte a lábaim.

Rúgkapálni akartam de egyszerűen nem sikerül szabadulnom.
Ránéztem YoonGira akinek csak beteges vigyor ült az arcán. Kezdtem félni és mielőtt elmászhattam volna meg fogott majd felhúzott a földről. Megragadta a derekam és feldobott a vállára. A hátán lógtam szinte, de már nem tudtam mit kitalálni megharaptam a lapockájába.

Fájfalmas szisszenést hallatott majd egy nagyott csattant tenyere boxeres fenekemen. Akaratom ellenére nyögtem fel, de nem élvezetemben.

Vissza vitt az ágyra és hasamra fektetett. A kezeimet szintén össze bilincselte, de ezt az ágy rácsos háttámaszára erősítette így esélyem sem lett volna szabadulni.

Letépte rólam a boxerem így könnyű szerrel tudott most már meztelen fenekemmel bármit csinálni. Hallottam és fél szemmel láttam is, hogy a szobában lévő szekrényhez megy ahol álltalában az ő cuccai vannak. Sosem túrkáltam ott, de ahogy kinyitotta és kivett a ruhái alól egy fekete táskát kicsit megijedtem.
Kezdett rossz előérzetem lenni és teljes erőmből kezdtem a kezeimet rángatni.

- Nem fog sikerülni. Ne erre pazarold az energiádat drága kicsi Kookie- mondta a hátam mögül jellegzetes hangján amitől most nem megnyugodtam hanem kirázott a hideg.

- Mi-mit fogsz velem csinálni?- remegett meg a hangom egy hajszálnyit.

- Majd meglátod- vett ki valamit a fekete kis táskából és közelebb jött. A kezében egy lovaglóostor és egy piros selyem kendő volt.

- Mit fogsz azokkal csinálni?- nyeltem kisebbet.

- Semmi olyat amit te ne élveznél- suttogta fülembe kéjtől úszó hangon és bekötötte erősen a kendővel a szemem.

Megéreztem ajkait először a nyakamnál utána a kezeimen végig majd a hátam minden szegletén.
Kettős érzések kavarogtak bennem. Először sírni tudtam volna vagy könyörögni, hogy hagyja abba. Vagy könyörögni ismét, hogy soha ne hagyja abba. Az ajka maga volt a megtestesült élvezet és kielégülés. Erre nem csak most jöttem rá, hanem más az első olyan alkalomnák mikor leszopott.

Yaoi OS [BEFEJEZETT]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن