•1•

6.2K 149 20
                                    

Probudil mě strašný tlak. Začala jsem křičet, nikdy jsem se tolik nebála jako teď. Podívala jsem se, kde to vlastně jsem. Klec? Najednou se klec zastavila, úplně to se mnou cuklo. Začalo blikat červené světlo, až mě z toho bolely oči. Slyšela jsem hlasy a skřípavý zvuk. ,,Tak co Newte?" Otevřela jsem oči a přede mnou se zjevil nádherný kluk s oříškovýma očima. Koukala jsem na něj asi moc dlouho, protože jsem slyšela jeho smích. Bože jsem tu chvíli a už trapas. ,,Ahoj já jsem Newt",, já-já si nevzpomínám",,to nevadí tak to má každý, pojď" natáhl ke mně ruku a já jí přijala. Vysadil mě nahoru a já měla možnost se rozhlídnout. Dobře asi to nebyl nejlepší nápad, okolo mě bylo několik kluků. Nechci tady být jediná holka. Když konečně vylezl i Newt všiml si pohledů kluků a zamračil se,, Čóni to nemáte nic jiného na práci?! Vyndejte ty krabice a pak zpátky do práce!" Opravdu jsem si oddychla když ho všichni poslechly. ,,Pojď ukážu ti to tady",, Kde to jsme?" Mile se na mě usmál,, dotazy až po prohlídce" úsměv jsem mu oplatila. ,,Takže vezmeme to úplně od začátku,, ahoj já jsem Newt za chvíli přijde Alby. Tady v té budově jsou měďoši, támhle je kuchyň a jídelna. Tam je Pánvička, za ním půjdeme později.." a takhle mi to představoval dál a dál. Došli jsme k rozhledně a vylezli na ní. Na žebříku se mi zamotala hlava a šikovně jsem spadla. Čekala jsem bolestivý pád, ale místo toho jsem ucítila jsem silný paže kolem mých boků. Bože ne další trapas. Pomalu jsem otevřela oči a spatřila dva nejkrásnější oříšky jak se na mě koukají ,, pr- promiň mě se zatočila hlava a-a",, v pořádku prosimtě, nemám tě vzít k meďochům?",,ne pojď lezem" rychle jsem vylezla na žebřík a Newt za mnou. ,,Už je čas na moje otázky?" Slyším vedle mě lehké uchechtnutí,, tak spusť" ,,takže na začátek .. co tohle vlastně je?",,Ehm tohle? Rozhledna" Začal se šíleně smát a po pravdě kdo by odolal tak nakažlivému smíchu, takže jsem se smála taky,, hej nedělej si ze mě srandu, já nemyslím tuhle rozhlednu, ale to okolo nás",,to jsou zdi" tak jo ale už mě začal štvát,, a těmi zdmi je Labyrint, tam se dostanou pouze běžci a tím se nestaneš jen tak, jinak to co vidíš je plac, jak už víš tak je tady kuchyň a další. Máme tu tři pravidla 1. Neubliž jinému placerovi, 2. Zapoj se, nestojíme o příživníky a 3. To nejdůležitější nikdy nechoď za ty zdi. Celkem jednoduché ne?",,ehh no jako jo, ale další otázka..Já jsem jediná holka tady?",,jo",,práci si teda najdu tím co mi půjde?",,jo",,takže jinak si mi všechno řekl?",,jo",,jsou tu gayové?",,jo",,si gay??",,jo.. teda počkat ne! Bože ne!" Takový výbuch smíchu jsem nikdy neměla,, ha ha ha moc vtipný, to ti připadám jako gay?",,ne, ale co já vím",,no můžu tě ujistit že já gay nejsem to by si se mi pak nelíbila" hravě na mě mrkl. On.Na.Mě.Mrkl.!!!!!!! Než jsem něco stačila říct vyrušil nás hlas,, ahoj bažo já jsem Alby, předpokládám že ti Newt všechno řekl" a víc než to Alby,, jojo",, tak běž s Chuckem vybrat si postel, já potřebuju ještě něco probrat s Newtem pak tě najdeme" ohh to jsem ráda, protože nevím co si mám myslet, Newt mi pomotal hlavu. A to hodně. Slezu dolů a před sebou vidím malého chlapce, který na mě s úsměvem kouká,, ahoj já jsem Chuck",,ahoj já.. nevim",,to je v poho pojď jdeme ti najít místo na spaní",, tak jo hele jak to tady vlastně chodí?",, Normálně vstaneš, jdeš se nasnídat pak práce, oběd a tak dál. Nic extra, jo a dneska je oslava na počest nového bažanta",, bažant?",, Jo, vždycky když někdo přijede tak se mu říká bažant",, OU aha",,a navïc si speciální baža''nechápavě jsem se na něj podívala a doufala že mi to vysvětlí. Chuck nejdřív koukal dolů a něco tam dělal s houpací sítí. Jak vlastně vím co to je ... Vím i jak chutná pizza, ale vzpomínky na lidi nemám. Po chvíli Chuck spustil,,si první holka, speciální baža",,aha a jak probíhá ta oslava?" Chucky se na mě tak zajímavě až roztomile usmál.

Stojím před velkým ohništěm a dívám se na několik kluků, kteří se baví u rozpáleného ohně. Na to že jsou zde uvěznění se baví. Já si to neuvědomovala, ale když sedím na příjemně ochlazující trávě a s pohledem upřeným do plápolajícího ohně, nutí mě to přemýšlet. Rozhlédnu se kolem. Musím uznat že je to krásné místo. Na to že jim zde nikdo nepomohl to tady mají krásné. Z mého přemýšlení mě vyruší hlas malého Chucka,,proč sedíš tady?",,nevím mám chuť přemýšlet nad tím vším tady" otočím na něj svůj pohled a hřejivě se usměji,,Víš asi to vyzní blbě, ale myslím že Newt.." nenechal mě to doříct a okamžitě mi skočil do řeči,, měl dneska moc dobrou náladu, takovou hravou jinak jako je hodný, ale dneska byl až moc hodný",,takže takový není vždy",,na kluky ne, třeba na tebe bude" nad tímto jsem se lehce zamračila, proč na mě? Nejsem nijak zvláštní. Nebo ne?,, Chucky jak vypadám?" On se na mě podíval,, si blondýna s jasně modrýma očima.. si krásná" tváře mi lehce zrůžověli ,,děkuju",,není zač a pojď se bavit Hmm" natáhl ke mně ruce a já je s radostí přijala,, ukážu ti Gallyho, je kápo stavitelů". Zavedl mě do hloučku kluků, kteří jak koukla byli celkem opilý. To tady mají alkohol? Stále jsem koukala po nových tvářích, až jsem nedávala pozor a odtrhla se od Chuckyho ruky a do někoho narazila,, promiň" zvedla jsem svůj pohled a ponořila se do oříškových očí,, no my na sebe máme štěstí, nedáš si bažo?" Podal mi skleněnou nádobu s velmi nepěkně vypadající tekutinou,, to normálně takhle otrávíte nováčka?" Zaslechla jsem příjemný smích,, je jenom tebe aby tady n byla žádná holka vypij to už,nebo si jen lokni" s lehkou nedůvěrou v očích jsem se napila a hned to vyprskla. Cítila jsem hořko, kyselo sladkou chuť. Začala jsem to plivat. Newt se smál,, co je na tom vtipného?",, Nikomu to nechutná, ale pak stejně neodolá a pije to",, co to vlastně je?" Trochu i se strachem jsem se ho zeptala. Lehce zmateně se koukal na sklenku a pokrčila rameny,, nevím, ale pomáhá to zapomenout",,zapomenout na co?",,na to vše okolo nás" přiblížil se ke mně,, a teď pojď bude to ještě dlouhá noc" s úsměvem jsem přijala dlaň a nechala se vtáhnout do víru smíchu a zábavy.

Nová kniha na Labyrint. Doufám že se vám bude líbit. Chci to udělat trochu jinak. S pozdravem basic15♥

Labyrint ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat