Ráno jsem se probudila s úsměvem, ale i se smutkem. Úsměv, jelikož to dopadlo mezi mnou a Newtem dobře. Smutek, protože chápu Newta. Jsem tu pár dní ale kdybych mohla okamžitě vypadnu.
Musím najít Chucka. Chci vědět jestli se tohle děje vždycky, a nebo to bylo teď poprvé.
Čas běžel a já musela pracovat. To mi připomnělo 2. Pravidlo zapoj se. Během cesty do kuchyně se rozhlížím kolem. Kde je Chuck, když ho potřebuju? Zastavuji se před kuchyní a naposledy přelétnu očima po place, se smutným povzdechem vcházím do místnosti.Po snídani na kterou byl Pánvička sám mě zaúkoloval na smažení masa.
S Pánvičkou probíráme různá témata. Nejčastěji mi říká drby.
Je horší jak holka, vážně je tak ukecaný že to není možný. Dozvěděla jsem se někdy až nechutné informace. Třeba Gally, prý ho Patrick přistihl, jak si leští bagetu ve sprchách. Museli to tam pak vyčistit, protože se báli Gallyho dětí. Můj výbuch smíchu byl snad slyšet přes celý plac. Gally mu prý dělal naschvály asi další měsíc. Měl prý přezdívku Honítko. Potom mi povídal něco o Berrym. Absolutně nevím kdo to je, ale prý ho Alby nachytal s Petrem. Byla to prý tak vášnivá líbačka, že kdyby nepřišel Alby měl by Berry roztáhlý kaďák. Cituji Pánvičku samozřejmě.
Pak mi vyprávěl i nějaké vtipné storky. Jednou kdy byl oheň na počest naváčka se Newt opil tak, že řekl Gallymu že má krásné obočí a vlastně že je krásný celý. A jestli si ho vezme. Když se ráno probudil absolutně nic si nepamatoval, ale Gally nebyl nadšený říkalo se mu mrs Gally N.
Tak to pokračovalo dlouho. Já měla skoro opečené maso a Pánvička věci k tomu. Do kuchyně však přišel Newt. Jen co jsem se na něj otočila hodila jsem na něj ten nejmilejší úsměv, který jsem dokázala. Ten mi, ale okamžitě zmrzl.Předemnou stál Newt s pohledem ve kterém bylo tolik emocí. Strach. Naštvanost. Radost. Obavy.,, Co se stalo?" Můj hlas byl lehce obalený ve strachu. ,, Nemůžu najít Chucka .. doufal jsem že bude tu" jen co to dořekl, jako by se zastavil čas. Bála jsem se že se mu něco stalo, že mu někdo něco udělal. V ruce, ve které jsem držela vidličku spadla do rozpáleného oleje. Byla to vteřina, kdy olej vystříkl na mou osobu. Postříkal mi ruce. Takovou bolest jsem nezažila. Strašně mě štípala ruka. Mé rty okamžitě vypustili výkřik. Otevřela jsem oči a uviděla jsem na jedné své ruce červené kolečko. Bylo to rozprsklé po předloktí. Na druhé nic nebylo. Mé rty stále opouštěli zvuky znamenající bolest. Moje oči se pohnuly nahoru a setkali se s Newtovími. Jeho pohled byl plný obav a strachu.
Když se po chviličce kluci vzbudili z transu okamžitě byli u mě.,, Rychle dej jí to pod vodu já jdu pro meďochi." Newt neotálel a mou ruku dál pod proud studené vody. Moje ústa vydali tlumený výkřik, jelikož má hlava byla položená na Newtovo rameni. Oba dva jsme zrychleně dýchali. Já bolestí, on adrenalinem v žilách.
,,Už tu ruku necejtím" Newt jako na povel mou ruku z pod vody vyndal. Nedokázala jsem se mu podívat do očí. Pouze jsem koukala na svou ruku. "Pohmožděná" místa malinko ztratily svou barvu. Už nejsou tak červené, štěstí pro mě. Vydechla jsem. Blonďák vedle mě také.
,,Musím říct, že od doby co si tady se pořád něco děje" nevěděla jsem jestli to bylo urážka, či pouze poznámka k tomu co se teď stalo.,, A to je jak moc špatně?",,od 0-10?",,třeba",,0... Aspoň to není furt a ten samý koloběh",,myslíš.. jídlo, práce, jídlo, práce jídlo, spánek?",,jo přesně, ukaž tu tvou ruku"jeho hřejivá dlaň vzala mou do svých spárů. Aby se moc nedotkl stále citlivé kůže, jemně ji přejížděl jedním, nebo dvěma prsty. Jeho dotyk semnou dělal tolik. Vysílal různé skoro elektrické signáli do mého těla. Ale ne bolestivé, ale tak moc příjemné. Nevěřila jsem že takový ohňostroj ve mně vyvolá jen prach obyčejný dotyk.,, Bolí to stále?",,už je to lepší, děkuju" moje poděkování ho zřejmě překvapilo. Zvedl jedno obočí vzhůru,, Za co?",,že si tu teď semnou. Asi bych teď byla schoulená v koutě a brečela jak želva." Lehce se zasmál. ,, Proč vlastně hledáš Chucka?",,Chci se ho zeptat na to včera",, náhoda? Já ho hledám taky, ale nech to spíš na mně.Jsem holka a vyslechnout dokážu líp než kluk" zahihňala jsem se,,Haha, ale jak chceš." V jeho očích bylo něco. Jako by se rozhodoval vevnitř v hlavě. Chvíli jsme tak stáli. Já pozorovala jeho oči, on byl mimo realitu a byl se svými myšlenkami. Jeho pohled se nakonec ale stočil ke mně.,, Byl jsem blízko když ke mně přišel... Byl vystrašený. Mluvil jen po jednotlivých slovech. Nejdřív jsem mu nerozuměl, ale jakmile vyslovil Rachel, Gally, hádka. Okamžitě jsem pochopil. Řekneš mi co se událo?" Zřejmě se bál zeptat se na to, nechápu proč jsem schopná mu říct pomalu vše.,,Šla jsem z kuchyně a viděla jak Gally a jeho parta Chuckovi nadávají. Šla jsem mu okamžitě pomoct." Newt mě pozoroval,, proč tě chtěl uhodit?",,pohádali jsme se" sice Gallyho nesnáším, ale nechci aby se to zbytečně řešilo. Nikdo z nás nepřerušil oční kontakt. Newt se zamračil,, Kvůli čemu?" Jeho pohled byl tak pronikavý,, Ále jen jsme si vyměnili názory" předklonil hlavu a povytáhl jedno obočí výš. Jasný pohled který říká a dál? ,, Už ani nevím o čem, ale ještě děkuju že si ho srazil k zemi" s úšklebkem zakoulel očima. ,,To nic nebylo". Stále oční kontakt, ani jsem nepostřehl že jsme se k sobě přiblížili blíž. Je to tady zase, něco mě k němu táhne. Jsme už těsně u sebe. Cítím jeho horký dech na svém obličeji. Už jen kousek a ochutnám jeho sladce vypadající rty. Oba jsme už zavřely oči a chtěli si vychutnat tenhle okamžik.V tom se rozletěly dveře,,New..." Ten někdo nedořekl jeho jméno. Asi prvotním šokem. Odskočili jsme od sebe. S rychleným dechem, rychle bijícím srdcem a vykulenýma očima koukám na zmateného Albyho. Newt hlasitě polkl. Albyho výraz se změnil. Jeho pohled, kdyby mohl zabíjel by. ,,Newte! Všude tě hledám a ty se tu zatím kamarádíčkuješ?! Máš povinnosti pokud to nevíš." Alby řval. Pokud mi předtím bilo srdce, tak teď mi chce vyskočit z hrudi. ,,Alby, nic se nestalo",, Ale mohlo!!! Běž já tě pak najdu" Newt mi věnoval pohled, nebyly v něm žádné emoce,,Hned!" Proč musí tak řvát? Newt mi už nevěnoval pohled a hned odešel rychlou chůzí.
Jsme tu jen já a Alby. Nikdo jiný, vcelku se bojím se mi řekne. Přiblížil se ke mně a já zas couvala dozadu. Jeho pohled se změnil na pohled samotného ďábla. ,,Alby?" Můj hlas byl roztřesený a tichý. V tuhle chvíli jsem se ho strašně bála. ,,Dej mu pokoj Rachel" moje jméno vyplivl jako by to byl jed. ,,Nic se nestalo" pořád stejný tón hlasu. Jedovatě se zasmál. Ironie v jeho smíchu do mě narazila jako ledový vítr. Zničeho nic mě silně chytl pod krkem. Zalapala jsem po dechu. Držel mě opravdu pevně. Nemohla jsem dýchat, lapala jsem po dechu.,,Teď mě poslouchej" přitlačil trochu víc. Moje ruce našli tu jeho a snažila jsem se mu ji z mého krku odendat. Ale má moc síly, musím doufat že mě pustí dřív než se udusím a že od toho nemám daleko.,,Necháš ho být, nebudeš na něj mluvit. Tohle není hra holka, nezahrával si se mnou. Všichni jsou tady z tebe paf, ale já vím že něco tajíš. Oni ti určitě dali něco za úkol. Přišla si a furt se něco děje. Oblbuješ Newta, ale to se ti nepovede. Takže promluv na něj a já ti garantuju, že se potkáš s rmuty, přece jen jsem hlava tady toho. Takže mi řekni co máš dělat?!" Lehce povolil abych mohla mluvit.,, Nebavit se s Newtem, prostě ho ignorovat" mohla jsem se konečně nadechnout, ale on mi to nedopřál, jelikož mě okamžitě přitlačil zpátky,, Budeš ho ignorovat
, je ti to jasný!? Sleduju tě na to nezapomeň." Přikývla jsem. Odhodil mě na zem. Začala jsem zhluboka dýchat. Chytla jsem se za krk a slyšela škodolibí smích,, Vy holky jste tak primitivní" s tím se na patě otočil a odcházel ke dveřím ve kterých se zastavil,,Abych nezapomněl. Rachel?" Zvedla jsem k němu oči zalité slzami,, Té tvé ruky je mi líto zajdi si k meďochům". Hajzl. Začal se smát a naposledy mi věnoval úsměv. Slizký úsměv. Ten mě teď nezajímal, jako jeho oči. Bylo v nich šílenství.Co se to tady sakra stalo?
****************
Je tu další kapitola.. já vím že docela pozdě, ale byla jsem na dovolený a neměla jsem Wifi-.- takže pardon a takhle vám sem dám aspoň ty dvě :D♥ Jaký máte na to názor?^^ chci se vás ještě zeptat ... ČETL JSTE NĚKDO KNIHY LABYRINT? Já jí dočetla a těch pár poslední kapitol jsem probrečela a to fakt nekecám. Jinak ten GIF nahoře mají být jako šílené oči toho What si nevšímejte jo ..snad chápete😂 - basic15 ♥♥
ČTEŠ
Labyrint ✓
عاطفيةProbudila se v tmavé kleci. Bez vzpomínek jak na její jméno tak i na jména a tváře ostatních. Jediná dívka v placu s kluky a jejich poznámkami. Ale ji přitahuje pouze jeden. *VAROVÁNÍ* Příběh je z části vymyšlený, tak upozorňuji dopředu. Mohou s...