Na tomhle nebi nikdy není ani mráček , už když jsem přijela žádný mrak tam nebyl. Ležím v trávě a přemýšlím. Nemám co dělat když jsem zkusila jít za Pánvičkou, vyhodil mě se slovy že ještě nejsem zdravá, a tak jsem odešla. Kdybych se měla dívat jak pracuje, chtěla bych mu pomoct a to by se Pánvička naštval ještě víc. Pořád nechápu co Albymu tolik vadí na tom že se bavím s Newtem. Rozhodně vím že nesmí dozvědět naší schovku, jo asi tak bych to nazvala. Nebo Gally, taky co mu tak na mě vadí? Myslím že takové otázky jsou zbytečné. Zvedla jsem svojí ruku a podívala se na ránu. Mám na ní menší jizvičky, nebo jak bych to měla popsat. Kůže je opravdu hodně citlivá a tak se jí raději už nedotýkám. Dnes je to týden co jsem sem přijela a že ten týden byl ale krušný.
Hodně chlapců odcházelo z jídelny a o něčem se bavili. Docela mi chybí nějaká dívka se kterou bych si mohla povídat. Probrat Newta cokoliv. Tady jsou jen kluci a ti asi nepochopí, když řeknu že je Newt fakt sexy. Maximálně tak gay ale to ani nevím který z nich gay je. Z mého přemýšlení mě vyrušil hlasitý hluk. Znělo to jako siréna na upozornění. Tenhle zvuk už jsem někde slyšela, myslím že když jsem přijela v té kleci sem. Několik chlapců běželo ke kleci a tím se mi to i potvrdilo. Zvedla jsem se z mého místa v trávě a šla se podívat se stalo.
Doběhla jsem ke chlapcům, mezi nima jsem viděla blonďaté vlasy, které na slunci vypadali jako zlaté. Ztratili se mi z dohledu, asi se ohnul aby otevřel klec. Bylo slyšet jen vřískání kovu a poté jeho krásný hlas ,, Tak fajn každý vezměte jednu bednu a odneste to kousek od té klece, však to znáte jo a někdo běžte pro páčidlo". Jsem na konci takže ani nevidím kolik tam toho je.
Pořád to stejné, někdo skočí dolů a zase nahoru s krabicí. Když konečně došla řada na mě, byla jsem ráda. Podívala jsem se dolů a radost mě přešla. Jsou tu poslední dvě bedny. Obě dvě opravdu velké. Podívala jsem se kolem a nikdo tu už nebyl, kromě chlapce který otevíral bedny, ale ten měl své práce dost. Vydechla jsem všechen přebytečný vzduch a skočila dolů. Přes dno klece šlo vidět dolů, jenže kromě černo černé tmy tam nic vidět nebylo. Naskočila mi z toho husí kůže. Zkusila jsem odtáhnout jednu z těch krabic, ale moc mi to nešlo. Už tak to bylo dost těžké. Nevím jestli to udělali schválně, ale muselo jim být jasné že tohle sama nezvednu. Najednou se v té bedně něco pohnulo. Uskočila jsem od toho a trochu vyjekla. V té druhé bedně se něco hnulo taky. Chtěla jsem vyskočit nahoru, ale bylo to moc vysoko. Se svojí výškou jsem byla vždy spokojená, ale teď bych chtěla být větší.
Najednou se ta bedna, kterou jsem chtěla odtáhnout začala třást. Začali z ní vycházet zvláštní zvuky, jako když se bojí prase. Moment prase? Jen co jsem si toto v mysli dořekla bedna se rozbila a z ní vylezlo divoké prase. Dívali jsme si navzájem do očí, najednou se prase začalo asi bát a rozhlíželo se kolem. Rozuteklo se ke mně a já uskočila. Prase narazilo do zdi klece a zdálo se být naštvané. Znova jsem vyjekla jelikož jsem koukala všude jen ne na něj. A prase se rozeběhlo znovu mým směrem. Slyšela jsem jak někdo běží a doufám že to je ke kleci. Vyskočila jsem na druhou bednu a prase zas narazilo. Tentokrát do bedny, která se otřásla. Kousek ode mě se objevila Newtova hlava s vyděšeným výrazem. ,,Co to proboha děláš?" ,,Chtěla jsem vyndat krabice, ale trochu mi to nejde" Newt zakroutil hlavou ,, Podej mi raději ruku a opatrně vylez" Naše ruce se spojili a já se opatrně zvedla a šla. Už jsem skoro byla u Newta, ale bedna se propadla. Zavřela jsem oči a čekala na náraz. Místo toho cítím pevný stisk na mých bocích. Otevřu a vzhlédnu k těm jeho očím. Podívám se na moje nohy, Newt mě při prsknutí bedny rychle strhl k němu, asi proto stojím jen pár centimetrů od něj.
,,Děkuju moc",,Není zač" Newt jako by si uvědomil kde jsme mě rychle pustil a rozhlédl se kolem. Já udělala to samé. Nikdo kolem nás není, asi je čas oběda. Najednou si ji Newt dnes již po druhé přitáhl k sobě, ale tentokrát mě políbil. Jedna jeho ruka jezdila na mých zádech a druhá sjela na zadeček. Já jsem mu vjela rukama do vlasů a postavila se na špičky. Líbali jsme se chtivě. Byl v tom adrenalin, který to ještě vylepšil. Vzrušení že nás může kdokoliv vidět bylo obrovské. Nemyslela jsem na to že nás může vidět Alby, nebo Gally. Nechtěla jsem na to myslet. Chci si užít tuhle chvilku, kdy cítím jeho rty, výbuch a hlavně jeho. Jakoby byl moje droga u které už nestačí jedna dávka. Musím ho mít pořád. Cítit jeho rty jeho teplo, všechno. Když už nám došel dech odtrhli jsme se od sebe. Newt si opřel čelo o to mé a slastně se usmál ,,Miluju tě Rachel" moje srdce poskočilo radostí. Začalo bít rychleji,, Miluju tě Newte" V jeho očích se objevili jiskry štěstí. Šťastný úsměv našel jeho rty a moje rty se přitiskli k němu. ,,Nechci ničit tuhle chvíli, ale může nás kdokoliv vidět... a já musím něco udělat",,Oh jistě tak večer pa" Neříkám že mi to není líto, ale chápu to ... aspoň se mohu jít najíst. ,,Ahoj" Newt mě pustil, naposledy mi věnoval úsměv a odešel. Ještě chvíli jsem koukala na jeho vzdalující se záda a sama odešla do jídelny na oběd.
Pohled 3. osoby
Jeden z mnoha chlapců chtěl jít zrovna na oběd. Jeho cesta vedla kolem klece. Zatáčel a chtěl jít dál, ale všiml si dvojce u klece. Schoval se za kousek dřevěného domku, aby nebyl vidět. Pozoroval co se děje. Myslel si že se pohádají, ale oba z dvojce se rozhlédli. Ještě více se schoval, aby ho nezpozorovali. Dvojce se otočila zase k sobě a mladík se posunul zpátky na své místo. Rozpoznal Newta a Rachel. Viděl jak si ji Newt přitáhl k sobě a políbil ji. Chlapci poklesla brada, čekal cokoliv, ale toto ne. Musel si přiznat že jim to spolu sluší a že mi nimi opravdu něco je. Pár se odpojil, něco si říkali, ale chlapec neslyšel co. Poté Newt odešel a Rachel chvíli po něm. Chlapec se vzpamatovával z toho co viděl. Nechtěl věřit tomu co viděl. Jeho břicho se ozvalo, a tak raději šel do jídelny.
Jen co vešel, jeho přátelé mu ukázala volné místo u stolu ,,Gally, kde ses toulal" ,,Měl sem ještě práci" zal si jídlo a sedl si k přátelům. Jeho myšlenky byli kolem dvojce. Miloval Newta. Již od doby co ho viděl a tajně doufal že je Newt gay. Tímto se mu potvrdilo že není. Již neměl naději. Smutek vystřídal hněv. Hněv na Rachel. Udělám ji ze života peklo . Jeho poslední myšlenky než se pustil s chutí a s úsměvem do jídla.
---------------------------------------------------
Tohle jste nečekali co? :D Myslím že se máte na co těšit. No užívejte víkend, než začne škola :D A ahoj u další části - basic15♥
ČTEŠ
Labyrint ✓
RomanceProbudila se v tmavé kleci. Bez vzpomínek jak na její jméno tak i na jména a tváře ostatních. Jediná dívka v placu s kluky a jejich poznámkami. Ale ji přitahuje pouze jeden. *VAROVÁNÍ* Příběh je z části vymyšlený, tak upozorňuji dopředu. Mohou s...