Lauren POV
-Co my tu robimy?- spytała Mani.
-Idziemy do kina- odparłam.
-Co!? Dlaczego nie wzięłaś Camili, tylko mnie?-
-Bo też jesteś moją przyjaciółką-
-W takim razie chodźmy- powiedziała. Weszłyśmy do środka.
-Pójdę po bilety, a ty idź po popcorn- zwróciłam się do czarnoskórej.
-Tak jest- zasalutowała, zaczęłam się śmiać.
-Odmaszerować- dodałam, wciąż się śmiejąc. Kiedy dziewczyna odeszła, poszłam do kasy. Na szczęście nie było kolejki, więc już po chwili miałam bilety.
-Mam- pomachałam do niej biletami.
-No to idziemy- uśmiechnęła się. Po chwili byłyśmy w sali, zajęłyśmy swoje miejsca. Od razu zaczęłam się rozglądać, szukając Camili. Trochę mi to zajęło, ale w końcu zauważyłam ją. Siedziała dwa rzędy przede mną.
W sali zgasły światła. Film zaczął się.
-Serio? Romans- odezwała się Normani.
-No co?- wzruszyłam ramionami.
-Nie znosisz ich-
-Ale słyszałam, że ten film jest dobry.- wymyśliłam szybko. Na twarzy dziewczyny pojawił się dziwny uśmiech. -Skup się na filmie- skarciłam ją.
-Oki- powiedziała i przeniosła swoje oczy na ekran. Ja natomiast patrzyłam na Camilę. Cały czas cicho rozmawiała o czymś z chłopakiem. "Lauren, to tylko rozmowa" mówiłam w myślach.
-Czemu nie oglądasz?- spytała Mani szeptem.
-Oglądam- powiedziałam i chciałam wziąć trochę popcornu, ale niestety pączka była pusta. -Mani?-
-Tak?- spytała, patrząc na mnie.
-Gdzie jest popcorn?-
-Jaki popcorn?-
-No z pudełka?-
-Nie mam pojęcia- odwróciła głowę w stronę ekranu.
-A to co?- spytałam i zdjęłam z jej bluzki popcorn.
-Popcorn- odparła.
-A więc?- spojrzałam jej prosto w oczy.
-Dobrze, to ja go zjadłam- powiedziała na jednym wdechu. -Nie bij- dodała po chwili, zasłaniając się rękoma.
-Mani nigdy cię nie uderzę- powiedziałam, śmiejąc się.
-To dobrze- odrazu zmienił jej się nastrój. Spojrzałam na dół. Zauważyłam, że Shawn przyciągnął Camilę do siebie, po czym pocałował ją. Moje serce pękło. Pojedyncza łza spłynęła po moim policzku, szybko otarłam ją.
-Idę do łazienki- poinformowałam Mani.
-Ok- powiedziała. Szybko wstałam ze swojego miejsca i poszłam do toalety. Stanęłam przed lustrem i pozwoliłam płynąć moim łzą.
CZYTASZ
Just Friend?
FanfictionLauren przyjaźni się z Camilą od dziecka. Są dla siebie jak siostry. Lauren zaczyna postrzegać Camilę nie tylko jak przyjaciółkę. Boi się jednak, że jak Camz dowie się o jej uczuciu to ją zostawi. Czy Lauren uda się zamaskować uczucia do Camili?