14

3.2K 251 40
                                    

Lauren  POV

-Lauren, wstawaj- usłyszałam wołanie mojej rodzicielki. Niechętnie wstałam z łóżka i poszłam wziąć prysznic. Po piętnastu minutach byłam gotowa. Spakowałam wszystkie potrzebne rzeczy i poszłam do kuchni.

-Hej, mami- przytuliłam mamę.

-Siadaj zaraz będzie śniadanie- odsunęłam się od niej i usiadłam przy stole. Mój telefon zawibrował. Szybko odczytałam wiadomość.

Od: Lucy

Jak się spało?

Do: Lucy

Dobrze, tylko musiałam wstać :(

Od: Lucy

Dzisiaj piątek. Jutro się wyśpisz.

Mama przyniosła moje śniadanie.

Do: Lucy

Mam nadzieje. Do zobaczenia w szkole.

Od: Lucy

Do zobaczenia.

Odłożyłam telefon na bok.

-Z kim tak pisałaś?- i zaczyna się wypytywanie.

-Z koleżanką- zaczęłam jeść.

-Z Camilą?-

-Nie- odparłam zgodnie z prawdą.

-Z Normani?- wypytywała dalej.

-Z Lucy-

-Nie znam jej. Chce ją poznać- uśmiechnęła się dziwnie.

-W sumie ja też- powiedziałam pod nosem.

-Mówiłaś coś?-

-No, że...- zaczęłam, starając się coś wymyślić.

-I widelce- dodałam moja mama i zaczęła się śmiać. Przybiłam sobie face palma. Mama dalej się śmiała, była czerwona jak burak i nie mogła przestać się śmiać. Zignorowałam ją i skończyłam jeść posiłek. Kiedy chciałam wyjść, usłyszałam krzyk mojej mamy.

-O której będziesz?-

-Idę do Camili-

-Baw się dobrze-

-Pa, mamo- wyszłam z domu i poszłam na przystanek. Dotarłam na miejsce, usiadłam na ławce i wyjęłam telefon. Do autobusu mam jeszcze 8 minut. Postanowiłam przejrzeć instagram.


W oczy rzuciło mi się zdjęcie Mani z jakąś dziewczyną

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

W oczy rzuciło mi się zdjęcie Mani z jakąś dziewczyną. Z dopiskiem "Najlepsza impreza w życiu🎉" Przewinęłam dalej. Znalazłam zdjęcie Camili z Shawnem.

 Znalazłam zdjęcie Camili z Shawnem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

"Moje całe życie. Kocham cię Shawn❤ " Nie przejęłam się, najważniejsze dla mnie jest szczęście Camili. Schowałam telefon. Zaraz potem przyjechał autobus. Wsiadłam do niego i pojechałam do szkoły.


Just Friend?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz