18

2.7K 238 21
                                    

Lauren POV


Poczułam jak ktoś kładzie mnie, otworzyłam oczy. Zobaczyłam Shawna.

-Co ty odpierdalasz?- zapytałam.

-Lauren, spokojnie- odsunął się ode mnie. -Kochanie, Lauren już wstała- krzyknął. Po chwili do pokoju weszła brunetka.

-Wyspałaś się?- spytała. Kiwnęłam twierdząco głową.

-Ja już lecę.- powiedział chłopak, pocałował Camilę i wyszedł.

-Gdzie Lucy?-

-Pojechała gdzieś z Mani. Chcesz coś zjeść?-

-W sumie, trochę zgłodniałam.- złapałam się za brzuch.

-Zaraz coś zrobię-

-Zrobimy- poprawiłam ją. -Pomogę ci-

-Ok, chodźmy do kuchni- poszliśmy do pomieszczenia.

-Jest ciocia?- zapytałam, kiedy spostrzegłam, że mamy Camili nie ma.

-Pojechali do dziadków. Wracają w niedzielę-

-Aha. Zacznijmy już robić.-

-Pytanie co mamy zrobić?-

-Może naleśniki-

-Też o tym pomyślałam.- zaśmiała się. Po chwili wszystkie składniki stały na blacie. -Ja zrobię ciasto, a ty pokrój owoce- dodała.

-Tak jest- powiedziałam i zaczęłam obierać jabłka. Po paru minutach ciasto było gotowe.

-Czegoś tu jeszcze brakuje- złożyła ręce na piersi.

-Czego?- spytałam, Camz spojrzała na mnie.

-Tego- włożyła rękę do torby z mąką. Nim się obejrzałam moja twarz była cała biała. -Teraz jest idealnie- uśmiechnęła się. Podeszłam do niej. Chwyciłam ją w pasie i trzymałam ją do góry nogami. -Lauren, puść mnie- powiedziała wyraźnie przestraszona. Od razu postawiłam ją przed sobą. Camila zachwiała się, kiedy miała upaść, złapała moje ramię. Sprawnie podniosłam ją, nasze twarze były niebezpiecznie blisko siebie. Dziewczyna zaczęła wycierać moją twarz z mąki. Kciukiem musnęła moją wargę, w tym momencie chciałam ją pocałować, zaczęłam powoli zbliżać moje usta do jej ust. W ostatniej powstrzymałam się.

-Dokończmy robić naleśniki- powiedziałam i postawiłam patelnie na kuchni. Camila nalała na nią olej. Kiedy olej rozgrzał się, wlałam na patelnie ciasto.

Po piętnastu minutach naleśniki były gotowe.

-Zjemy w salonie?- zapytałam.

-Tak. Przy okazji obejrzymy jakiś serial- usiadłyśmy na narożniku. Camila włączyła telewizor.

-Co oglądamy?- zapytała skacząc po kanałach.

-Obejrzyjmy Przyjaciół, tak jak kiedyś- powiedziałam biorąc do ust naleśnika.

-Zgoda- przełączyłam na serial. Jadłyśmy w ciszy, oglądając serial.





Just Friend?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz