Lauren POV
-Lauren, powiedz gdzie dzisiaj idziemy?- Ally cały czas pyta mnie o to samo. Od rana wierci mi dziurę w brzuchu.
-Już ci mówiłam, że to niespodzianka.-
-Wiem, ale chce wiedzieć-
-Musisz jeszcze poczekać- mówię, patrząc na zegarek. Jest dopiero 15. -Chodźmy się...- nie kończę bo mój telefon zaczyna dzwonić. Wyciągam go z kieszeni i patrzę na wyświetlacz. Uśmiecham się, widząc kto dzwoni.
-Hej, kochanie- słyszę po drugiej stronie głos Lucy. -Jak się ma moja dziewczyna?-
-Ally cały czas wypytuje mnie o tą niespodziankę. Szkoda, że nie jesteś przy mnie- robi smutną minę
-Mogę przyjechać-
-Nie, pewnie masz co robić-
-Aktualnie nudzę się. Będę za dziesięć minut.-
-W takim razie czekam-
-Kocham cię- powiedziała z radością w głosie.
-Ja ciebie też- rozłączam się.
-Kto dzwonił?- pyta Ally.
-Lucy-
-Myślałam, że Camila- uśmiecha się głupio.
-Niby dlaczego?-
-Bo uśmiech nie schodził ci z twarzy- spojrzała na mnie.
-Przestań- powiedziałam i poszłam do kuchni. Wyjęłam mleko z lodówki i nalałam sobie je do szklanki. Wzięłam łyk zimnego mleka. Po chwili do kuchni weszła Ally.
-Lauren, przepraszam.- podchodzi do mnie, robi maślane oczy.
-Jest okey-
-Mam do ciebie pytanie?-
-Nie wiem czy nie będę tego żałować. Pytaj.-
-Dlaczego nie powiedziałaś Camili o swoich uczuciach?-
-Nie wiem- spuściłam głowę.
-Lauren, proszę powiedz mi-
-Bałam się, Okey?- wstałam z krzesła i podeszłam do okna.
-Czego się bałaś?-
-Że ją stracę- nie mam pojęcia dlaczego w tym momencie łza spłynęła po moim policzku.
-Nie powinna pytać.- mówi blondynka i ociera moją twarz. -Chodź- rozkłada ramiona, a ja wtulam się w nią.
-Dobrze, że jesteś- szepcze. Ally przytula mnie jeszcze bardziej. Rozbrzmiewa dzwonek.
-Ja otworze- Ally puszcza mnie i wychodzi z kuchni. Po chwili wraca z Lucy.
-Hej, skarbie- podchodzi i przytula mnie. -Płakałaś?- pyta i kładzie dłoń na moim policzku.
-Coś wpadło mi do oka- kłamie. -Obejrzymy jakiś film?-
-Jasne. Ally włączysz coś.- Lucy zwraca się do mojej przyjaciółki. Ally przytakuje i udaję się do salonu.
-Chodźmy- mówię i obie idziemy do Ally. Zajmujemy miejsce na kanapie. Kiedy blondynka włącza film, ja wtulam się w Lucy. Dziewczyna całuje mnie w czubek głowy i obejmuje ramieniem w pasie. Ally porusza sugestywnie brwiami, piorunuje ją wzrokiem i kładę głowę na piersiach mojej dziewczyny.
*Godzinę później*
-Ally idź się przebrać. Zaraz wychodzimy- mówię.
-Ale gdzie?-
-Do...- zaczyna Lucy.
-Nie pytaj. Tylko idź się szykować- Ally robi smutną minę i idzie na górę.
-Prawie się wygadałam- Lucy zaczyna się śmiać.
-Dobrze, że w porę ci przerwałam-
-Uzupełniamy się- stwierdza.
-Czyja wiem?- drapie się po głowie. -Też muszę się przebrać-
-Mogę iść z tobą?- uśmiecha się zadziornie.
-Lepiej nie. Poczekaj tu- słyszę jej niezadowolony jęk. Ignoruje go i idę zmienić ciuchy.
CZYTASZ
Just Friend?
ФанфикLauren przyjaźni się z Camilą od dziecka. Są dla siebie jak siostry. Lauren zaczyna postrzegać Camilę nie tylko jak przyjaciółkę. Boi się jednak, że jak Camz dowie się o jej uczuciu to ją zostawi. Czy Lauren uda się zamaskować uczucia do Camili?