Lauren POV
Autobus dojechał pod szkołę. Wysiadłam z niego i udałam się w stronę wejścia do budynku.
-Lauren, poczekaj- usłyszałam głos Mani, odwróciłam się i zobaczyłam przyjaciółkę idącą w moją stronę z jakąś dziewczyną. Poczekałam na nie.
-Hej- przywitałam się z nimi.
-Lauren, to jest Dinah, a to Lauren moja przyjaciółka- przedstawiła nas sobie.
-Miło mi- wyciągnęłam rękę do dziewczyny.
-Mi również. Mani dużo mi o tobie opowiadała- powiedziała i uścisnęła moją dłoń.
-A mi o tobie nic- udałam obrażoną.
-Lauren, wyluzuj. Poznałyśmy się wczoraj na imprezie. Dinah niedawno się przeprowadziła. Dziś musi stawić się u dyrektora.-
-W takim razie wybaczam- zaśmiałam się. Nagle ktoś dotknął mnie w ramię. Wystraszona odskoczyłam na bok, łapiąc się za serce. Dinah razem z Normani zaczęły się śmiać.
-Lolo, spokojnie to tylko ja- powiedziała Camila.
-Boże.- powiedziałam, kiedy uspokoiłam się. Podeszłam do dziewczyny. -Camz pamiętaj, karma to suka- wyszeptałam jej do ucha. Camila przełknęła ślinę.
-Jestem Camila, ale znajomi mówią na mnie Mila- przywitała nową znajomą.
-Jestem Dinah Jane - powiedziała dziewczyna i wyciągnęła rękę do Camili. Dziewczyna wyminęła ją i przytuliła Dinah. Dziewczyna była zaskoczona, ale po chwili przytuliła mniejszą.
-Chcesz do mnie dzisiaj przyjść razem z Mani i z Lauren?- zapytała Dinah, odsuwając się od niej.
-Chętnie- powiedziała blondynka i uśmiechnęła się szeroko. Normani stała jak posąg i patrzyła się na Dinah.
-Mani- powiedziałam do czarnoskórej. Żadnej reakcji.
-Dziewczyny, Mani się zawiesiła.- wskazałam na nią palcem.
-Mam pomysł- powiedziała Dinah i chytrze się uśmiechnęła. Następnie wyciągnęła z plecaka butelkę z wodą i wylała Normani na głowę. Nie mogłam opanować śmiechu, Camz tak samo.
-Ej!!!- krzyknęła Mani. -Co wy zrobiłyście?- zapytała wycierając twarz.
-Nic to był wypadek- powiedziała słodko Dinah. -Chodźmy do łazienki. Pomogę ci się ogarnąć- wzięła Mani za rękę i weszły do środka.
-Już ją lubię- powiedziałam i zaśmiałam się.
-Chodź zaraz będzie dzwonek- Camila spojrzała na zegarek.
-Widzimy się potem- cmoknęłam ją w policzek i poszłam pod salę. Po drodze natknęłam się na Lucy.
-Hej- przywitałam ją. Dziewczyna nic nie powiedziała, tylko podeszła i wbiła się w moje usta.
CZYTASZ
Just Friend?
أدب الهواةLauren przyjaźni się z Camilą od dziecka. Są dla siebie jak siostry. Lauren zaczyna postrzegać Camilę nie tylko jak przyjaciółkę. Boi się jednak, że jak Camz dowie się o jej uczuciu to ją zostawi. Czy Lauren uda się zamaskować uczucia do Camili?