31

2.8K 226 7
                                    

Camila POV

-Ona... mia...ła wypadek- słysząc to opadłam bezsilna na podłogę i zaczęłam płakać.

-To moja wina- powiedziałam przez łzy.

-Mila, to nie twoja wina- Ally usiadła obok mnie.

-Tak Ally. To wszystko moja wina.- dziewczyna otworzyła buzię jednak przerwałam jej. -Widziała mnie z Shawnem-

-Co?!- krzyknęła.

-Tak, Ally- spuściłam głowę. -Spałam z Shawnem- rozpłakałam się na dobre. Dziewczyna przytuliła mnie i zaczęła płakać razem ze mną. -Muszę jechać do szpitala- zaczęłam panikować.

-Musisz ochłonąć-

-Nie- wstałam i pobiegłam do sypialni mojej mamy. -Mamo- potrząsnęłam nią.

-Tak?- powoli wstała.

-Musimy jechać- wciąż płakałam.

-Cami dlaczego płaczesz? Gdzie mamy jechać?- wyglądała ma zdezorientowaną.

-Lauren miała wypadek jest w szpitalu-

-O matko!-

-Mamo proszę zawieź mnie tam-

-Dobrze. Daj mi chwilę.- wstała z łóżka i poszła do łazienki.

Jakieś dziesięć minut później wyszła z toalety.

-Możemy jechać-oznajmiła. -Ally jedzie z nami?-

-Nie wiem- powiedziałam ledwo. -Jedźmy już- moja mama kiwnęła głową i poszliśmy do samochodu.

Szpital na szczęście jest blisko. Po nie całych dziesięciu minutach byliśmy na miejscu. Od razu podbiegłam do recepcji.

-Szukam Lauren Jauregui- powiedziałam i otarłam łzy.

-Kim pani jest?- spytała blondynka.

-Jej koleżanką-

-Przykro mi nie mogę udzielać pani żadnych informacji.-

-Ale...-

-Cami chodźmy już- mama chwyciła mnie za ramiona.

-Ja muszę ją zobaczyć- powiedziałam głośno.

-Córciu oni nas nie wpuszczą. Lepiej jak pójdziemy. Proszę- przytaknęłam jej. Kiedy chciałyśmy wyjść zauważyłam Clare, mamę Lauren.

-Mamo patrz- wskazałam na kobietę, która płakała. Zaczęłam iść w jej stronę. Zatrzymałam się, kiedy zobaczyłam nieprzytomną Lauren. Była cała pościerana. Poczułam ukucie w sercu.

-Gdzie ją zabieracie?- spytała Clara.

-Pani córka doznała urazu wewnętrznego. Musimy natychmiast operować- powiedziała łysy mężczyzna.

-Wyjdzie z tego?- zapytała matka Lauren.

-Proszę być dobrej myśli- zabrali ją.

Co jeśli ona nie przeżyje? Nie mogę jej stracić? Rozpaczałam w myślach. Chwilę potem zrobiło mi się ciemno przed oczami. Upadłam.




Just Friend?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz