Camila POV
Dotarłam pod salę. Czekała tam na mnie Shawn.
-Hej, skarbie- podszedł do mnie i zamknął mnie w szczelnym uścisku. Wtuliłam głowę w jego klatkę piersiową. -Mam dla ciebie propozycje- powiedział i wypuścił mnie z objęć.
-Jaką?- spytałam zaciekawiona.
-Zabieram cię do kina i na kolacje- uśmiechnął się.
-Shawn, ja nie...- zaczęłam.
-Co nie?- przerwał.
-Dzisiaj nie dam rady.-
-Co? Dlaczego?- chyba trochę się zdenerwował.
-Umówiłam się z dziewczynami-
-Mogą iść z nami- powiedział spokojnie.
-Ty tak na serio?-
-Tak. Lubię je- odparł.
-Pójdę im to powiedzieć- pocałowałam go i poszłam.
Dotarłam pod salę. Zauważyłam Lauren całującą się z Lucy. Dziewczyny nie zwracały na nikogo uwagi.
-Lauren?- podeszłam do nich.
-Tak?- powiedziała, odrywając się od dziewczyny.
-Shawn chce mnie zabrać do kina-
-No i?-
-Miałam spędzić czas z wami.- dziewczyna kiwnęła głową -Chodźcie z nami. Mam na myśli ciebie, Mani i Dinah-
-No nie wiem-
-Lucy też może przyjść- dodałam patrząc na Lucy.
-Lauren, zgódź się- odezwała się druga i spojrzała na moją przyjaciółkę.
-Zgadzam się.-
-JEJ- przytuliłam dziewczynę. -Do zobaczenia później- odeszłam.
Lauren POV
Zadzwonił dzwonek.
-Muszę lecieć- Lucy pocałowała mnie delikatnie i poszła na lekcje. Chwilę potem przyszedł nauczyciel, wpuścił nas do sali. Zajęłam swoje miejsce. Mani jeszcze nie przyszła.
-Gdzie jest Pani Kordei?- spytała starszy mężczyzna.
-Jest w toalecie- powiedziałam zgodnie z prawdą. -Iść po nią?- nauczyciel kiwnął potwierdzająco głową. Wyszłam z sali i udałam się w stronę łazienki.
-Mani jesteś tu?- zapytałam wchodząc do toalety. Usłyszałam czyjś śmiech. To Mani. Otworzyłam drzwi jednej z kabin. Dinah całowała Normani po szyi.
-Przepraszam cię Dinah, ale muszę ukraść ci dziewczynę- powiedziałam, łapiąc czarnoskórą za rękę. -Oddam ci ją potem- uśmiechnęłam się do niej i razem z Mani wyszłam z pomieszczenia.
-Dlaczego to zrobiłaś?- spytała mnie przyjaciółką.
-Nauczyciel mnie po ciebie wysłał- dotarłyśmy do sali. Otworzyłam drzwi i weszliśmy do sali.
-Dziękuję, Lauren- powiedział mężczyzna, kiedy usiadłyśmy na miejscu. Mani siedziała smutna.
-Nie gniewaj się na mnie- zwróciłam się do niej. Dziewczyna zignorowała mnie. -Mani. Idziemy dzisiaj do kina-
-Co?- odezwała się wreszcie. -Miałyśmy iść do Mili-
-Tak, ale Shawn chce zabrać Camilę do kina i chce żebyśmy poszli z nimi.- wyjaśniłam jej wszystko.
-I ty się na to zgodziłaś?- przekrzywiła głowę.
-Tak.- odparłam.
-Dlaczego?- wydawała się zdziwiona.
-Lucy idzie z nami-
-A to oto chodzi-
-Dziewczynki, bądźcie cicho- nauczyciel zwrócił nam uwagę. Do końca lekcji siedziałyśmy cicho.
CZYTASZ
Just Friend?
Hayran KurguLauren przyjaźni się z Camilą od dziecka. Są dla siebie jak siostry. Lauren zaczyna postrzegać Camilę nie tylko jak przyjaciółkę. Boi się jednak, że jak Camz dowie się o jej uczuciu to ją zostawi. Czy Lauren uda się zamaskować uczucia do Camili?