Lauren POV
-I najważniejsze kocham pani córkę- słysząc to, razem z Ally zakrztusiłam się kolacją. -Wszystko dobrze?- zapytała mnie Lucy.Pokiwałam potwierdzająco głową. Spojrzałam na moją mamę, która siedziała z otwartą buzią.
-Lucy, chodź. Musimy pogadać. Ally zajmiesz się mamą- zwróciłam się do dziewczyny.
-Jasne. Nie ma problemu- uśmiechnęła się. Chwyciłam Lucy za rękę i zaciągnęłam ją do swojego pokoju.
-Co to było?- zapytałam, zamykając za sobą drzwi.
-Lauren. Kocham cię. Chciałam ci powiedzieć już dawno.- podeszła do mnie. -Ale bałam się jak zareagujesz.- spuściła wzrok.
-Lucy, spójrz na mnie- złapałam ją za brodę i uniosłam jej głowę. -Ja też coś do ciebie czuję. Nie wiem czy to miłość, ale chce dać temu uczuciu szansę- dziewczyna nic nie powiedziała tylko przyciągnęła mnie do siebie i mocno mnie przytuliła.
-Zostaniesz moją dziewczyną?- szepnęła, powoli odsuwając się ode mnie.
-Tak- odpowiedziałam i po raz kolejny przytuliła mnie. -Chodźmy do Ally i mojej mamy-
-Masz racje- powiedziała i wyszliśmy z pokoju. Lucy chwyciła mnie za rękę i udaliśmy się do jadalni.
-O już jesteście- usłyszałam głos Ally.
-Gdzie jest mama?- spytałam, rozglądając się.
-Poszła się położyć.- odparła. Rozmowę przerwał dźwięk telefonu Lucy.
-Muszę lecieć- powiedziała, złożyła delikatny pocałunek na moich ustach i wyszła z mojego domu.
-Lauren, możemy pogadać?- spytała moja przyjaciółka.
-Aha. Chodźmy do salonu.- usiadłyśmy na kanapie.
-Jesteś z Lucy?- spytała.
-Tak.- odparłam zgodnie z prawdą.
-A co z Camilą?-
-Camila to tylko moja przyjaciółka.-
-Ale kochałaś ją.- powiedziała pewnie.
-Czekaj. Skąd to wiesz?- zdziwiłam się.
-Co?! Ja nic nie wiem- wstała z kanapy i poszła w kierunku mojego pokoju.
-Ally skąd to wiesz. Powiedz mi- poszłam za nią.
-Gadałam z Normani- powiedziała i usiadła na łóżku.
-Zabiję ją- warknęłam.
-Nie bądź na nią zła, ona chciała być ze mną szczera-
-No ok. Kładźmy się już-
-Jestem zmęczona- położyła się na łóżku.
-Ja też- położyłam się obok niej. -Musisz być wypoczęta. Jutro gdzieś cię zabiorę- powiedziałam. Usłyszałam cichy oddech Ally. Spojrzałam na nią, dziewczyna usnęła. Zamknęłam oczy i odpłynęłam do krainy snów.
CZYTASZ
Just Friend?
FanfictionLauren przyjaźni się z Camilą od dziecka. Są dla siebie jak siostry. Lauren zaczyna postrzegać Camilę nie tylko jak przyjaciółkę. Boi się jednak, że jak Camz dowie się o jej uczuciu to ją zostawi. Czy Lauren uda się zamaskować uczucia do Camili?