Keď už boli manželia v objatí, ľudia okolo nich vedeli, že tam viac nie sú potrební. Potichu, tak aby zaľúbený pár nevyrušili, opustili miestnosť a posledný z nich za sebou zavrel dvere. Pochopili, že Gabriela s Ashtonom budú potrebovať súkromie.
Gabriela sa držala manžela pevnejšie ako kliešť. Bála sa, že ak ho pustí, zmizne. Vyparí sa, presne tak, ako to bývalo v jej snoch. Bolesť tela už poriadne ani nevnímala, až na to koleno samozrejme. To ju však netrápilo. Potrebovala cítiť teplo Ashovho tela.
Ashton nič nevravel, len si k sebe bez slov tisol svoju vyvolenú i naďalej. Nielen ona potrebovala cítiť niečie teplo. Nežne ju hladil po chrbte a do vlasov jej vkladal malé bozky. Tieto drobné gestá u Gabriely vyvolávali plač a smiech zároveň.
Plakala od šťastia a dojatia a úsmev na tvári mala z partnerovej prítomnosti. Na pár milimetrov sa od neho odtiahla a svojimi perami vyhľadala tie jeho. Po celom tele sa jej rozlievalo teplo a mala pocit, že sa vznáša niekde nad pastvinami dúhových jednorožcov. Neverila, že to ešte niekedy zažije. Emócie, ktoré obaja prežívali boli silnejšie ako pri ich prvom spoločnom bozku. A to sa im to zdalo nemožné.
V ich bozkoch bolo cítiť všetko, čo nevedeli vyjadriť slovami. Lásku, nehu, starosť o toho druhého, obavy o partnerovo zdravie i bolesť z dlhého odlúčenia a nevedomosti. Preto sa asi nikto nebude čudovať keď poviem, že keby nepotrebovali kyslík, bozk by nikdy neprerušili. Lapajúc dych si o seba opreli čelá a s nekončiacou láskou sa dívali jeden druhému do očí.
Tento čarovný okamžik však prerušil pilotov oznam o skorom stretu kolies lietadla s brazílskou pôdou. Spoločne prešli k ostatným, kde sa pripútali a s prepletenými prstami čakali na pristátie, ktoré prišlo až prekvapivo skoro.
Hneď ako sa lietadlo bezpečne dotklo zeme, Ash hnal partnerku obliecť sa a aj napriek jej slabým protestom ju vzal do nemocnice na röntgen toho nešťastného kolena. Napokon to však skončilo celkom dobre. Osem hodín denne fixované dlahou a niekoľko týždňov rehabilitácii to dá dokopy.
Čas si i naďalej plynul svojím typicky pomalým tempom a ako už býva zvykom, priniesol so sebou i veľa zmien. Gabikino koleno sa zo zranení pozbieralo tak isto ako jeho majiteľka. Jej a Ashtonov vzťah tie týždne odlúčenia iba utužili. Sú si bližší ako kedykoľvek predtým. A jej pozícia v gangu sa posilnila taktiež. Už ju nebrali iba ako tú osobu, ktorú musia chrániť a ani ako tú, ktorá v ich bossovi prebudila city. Brali ju ako niekoho, kto si prešiel peklom a aj napriek tomu ide stále ďalej s hrdo zdvihnutou hlavou. Ďalšou zo zmenených osôb bol Max. Do domu si nasťahoval Megan, aby jej mohol v tých najhorších chvíľach pomôcť. Už to nebol ten pojašený chalan, ktorý všetko riešil alkoholom. Bol zodpovednejší, spoľahlivejší a čo je najzvláštnejšie, bol šťastnejší. Dobre sa vodilo aj jeho spolubývajúcej, ktorá sa zo všetkého pomaly ale isto dostávala. Bratovu retiazku však od toho osudného dňa z krku dole nedala.
Toto všetko však neboli jediné zmeny, ktoré sa v gangu udiali. Oliver sa už v areáli neobjavuje tak často ako kedysi a snaží sa tráviť viac času s rodinou, čiže tehotnou Katherine. Šokom pre všetkých bolo tiež rozhodnutie Amy o tom, že by sa mohla nasťahovať k Ryanovi do domu, aby nemusel každý deň toľko cestovať. Samozrejme, že ten nadšene súhlasil.
No a tak čo sa budeme čudovať, ich vzťah sa posunul na vyšší level. Láska, ktorú okolo seba šírili, vylepšovala náladu všetkým naokolo. Napokon sa rozhodli svoje vážne rozhodnutie oznámiť aj šéfovi a jeho manželke. Po oznámení miesta, kam majú manželia Black prísť, hovor ukončili a nikto ich nemohol zohnať.
Gabriela s Ashtonom sa teda vybrali chystať. Ashova voľba bola jednoduchá. Čierny oblek a biela košeľa to istia vždy. Jeho partnerka však riešila svoj klasický problém. Svoj? Nie, problém všetkých žien. Čo na seba?! Pre tentokrát sa ale dokázala rozhodnúť aj sama a mladšiemu Blackovi pri pohľade na manželku padla sánka.
Červeno-čierne kárované šaty s trojštvrťovým rukávom s dĺžkou do pol stehien ho prekvapili svojou krásou. Strieborný opasok na páse zvýraznil jej postavu, zatiaľ čo čierne semišové čižmy niečo vyše kolien nechali vyniknúť jej chudé nohy, ktoré Ashton tak veľmi miluje. Vlasy, ktoré už opäť nabrali svoju silu a krásu, boli vyžehlené a voľne jej splývali na pleciach. Červeno-čierne večerné líčenie s vínovým rúžom zase spravilo svoje čáry-máry a z nevinnej dievčinky sa stala dračica.
„Zlato, keby som to nebol Ryanovi sľúbil, nikam ťa takto nepustím. Ale už nemáme čas na to, aby si sa prezliekala, tak poď. No poď, skôr ako si to rozmyslím!" popohnal svoju partnerku Ashton a so smiechom ju tlačil z domu. Až niekde v strede schodov si uvedomil, že je Gabi nejako vysoká. Ako si ju tak obzeral, nič ho nenapadalo. Až vonku sa na chodníku ozvalo klopkanie opätkov, čo ho vydesilo. Hneď ako si to všimol schytil manželku do náručia tak prudko, až zvýskla.
A čo sa nestalo? Opäť SOS poplach. Už to človeku lezie na nervy. Gabika s Ashom si však prítomnosť ostatných nevšímali a prebehla medzi nimi mierne ostrejšia výmena názorov. Prvá hádka za nimi. Vyriešili to ale jednoducho. Po konci hádky nastalo dvojminútové ticho a následne výbuch smiechu, ktorý zabral desať minút. Celá hádka vlastne skončila bozkami, takže nič nevyriešili. Akurát tak boli stratoví s časom.
Hádka im zabrala viac času ako si boli ochotní priznať a na miesto stretnutia prišli s desaťminútovým meškaním aj napriek tomu, že porušili všetky dopravné predpisy. Ale v pohode stihli akademickú štvrťhodinku. S prepletenými prstami vošli do reštaurácie, kde na nich Amy od stola veselo mávala.
Skôr ako sa dostali k stolu, Ryan, ktorý bol taktiež v obleku, sa postavil a išiel sa privítať s priateľmi. „Sekne ti to, Gabika." Polichotil šéfovej manželke a skôr ako sa stihol spamätať dostal tri pohlavky. Gabriela lichôtky nepodporuje, Ashton lichôtky na manželkinu adresu neznesie a Amy... tá mu ten pohlavok dala asi iba z princípu. So smiechom sa všetci usadili, objednali si jedlo a pustili sa do nezáväznej konverzácie, ktorá pokračovala aj v priebehu jedenia.
„Gabi, Ash, chceme vám niečo oznámiť. Takže áno, nevolal som vás sem len tak. Ja... to je horšie ako to oznámiť rodičom." Zamrmlal nervózne Ryan a odpil si zo svojho vína. Zhlboka sa nadýchol a pokračoval. „Chceli sme vám vlastne len oznámiť to, že sme sa rozhodli náš vzťah posunúť ďalej. Požiadal som Amy o ruku a ona súhlasila. Takže... budeme sa brať." Dokončil s úsmevom svoj prejav a Gabriela ich okamžite oboch objala a gratulovala im, zatiaľ čo Ash sa skôr smial, že sa tí dvaja po mesiaci zabijú.
Napokon spolu strávili ešte pár hodín a každý sa vybral svojou cestou. Ashton s Gabrielou sa rozprávali a dobre zabávali. Niekde na pol ceste však Gabi odrazu zmĺkla a zdalo sa, že je myšlienkami mimo priestoru auta, tak sa Ash rozhodol nechať jej priestor.
Spoločne sa navečerali, no stále nepadlo jediné jedno slovo. Tak isto ani v spoločnej sprche, či v posteli, keď len tak ležali v objatí. Ashton už pomaly zaspával, predsa len, koho by hladenie od milovanej osoby neuspávalo? „Láska?" pri tomto oslovení ním myklo až tak, že takmer spadol z postele.
„Áno, Gabi?" odpovedal mierne rozhodene a venoval jej opäť všetku svoju pozornosť. Tá však pre zmenu zaváhala. Rýchlo ale nabrala svoju stratenú istotu a pokračovala. „Pamätáš si o čom sme sa rozprávali pred tou haváriou?" opýtala sa ho a po kladnej odpovedi svoju reč i naďalej rozvíjala. „Ja... bola by som rada, keby sme si Kristin vážne adoptovali. Súhlasíš s tým ešte stále, alebo sa niečo zmenilo?" koniec jej reči už bola skôr otázka.
„Samozrejme, že s tým súhlasím. A budem dokonca aj rád. Veľmi rád." Poznamenal šťastne a s už pokojnou manželkou v objatí sa odobral do ríše snov. Obaja sa ale tešili na to, že v najbližšej dobe sa ich rodinka rozrastie o ďalšieho člena.
YOU ARE READING
Ako prežiť?
Teen FictionGabriela žije život, ktorý by nechcel nikto. Ako mafiánova dcéra je vo veľkom nebezpečenstve, no jej otcovi, jedinému žijúcemu príbuznému, je to jedno. Namiesto toho, aby ju chránil si z nej spraví boxovacie vrece a osobnú slúžku. Keď však spadne do...