Po tom čarovnom divadle pred domom zaspali akoby ich do vody hodil. Predsa len, niekoľko hodín bez prestávky pracovali na tom, aby bola izbička dokonalá. To, že periny, ktoré boli v minulosti (ešte pred pár minútami) biele budú celé farebné ich netrápilo. Kto vie, či si vôbec uvedomili, že sa neprezliekli. Asi ani nie.
Na druhé ráno ich však zobudil telefón a nemôžeme im vyčítať, že ani jeden z nich nebol práve najlepšie naladený. Predsa len spali sotva pár hodín. Podľa nich. V skutočnosti prespali viac ako polovicu dňa, no na to snáď prídu aj bez našej pomoci. Čo myslíte?
„Ashton Black, počúvam." Zavrčal nevrlo majiteľ telefónu a nežne pri tom hladil manželku, ktorá sa mu usalašila na hrudi, po vlasoch. Keď sa na druhej strane ale ozval hlas riaditeľky detského domova, únava prešla oboch. „Čo sa stalo?!" Ash sa už netrápil slušnosťou. Všetky tie deti mu prirástli k srdcu a teraz tam má navyše aj dcérku. Má právo na obavy, obzvlášť pri svojej práci.
„Pán Black, prosím vás, upokojte sa. Kristin na rannej prechádzke nejako nešťastne stúpila na kameň, ktorý sa pošmykol a zlomila si nožičku. Vzhľadom na to, že sa to stalo ešte v čase, keď sme za ňu zodpovední my, musí u nás zostať až kým sa nezotaví. Jej adopciu budeme preto musieť presunúť. Vziať si ju budete môcť najskôr o mesiac. Je mi to ľúto, no nič sa nedá robiť. Musím ešte vybaviť nejaké veci ohľadom tohto úrazu, dopočutia." S týmito slovami hovor ukončila a dobrá nálada manželov Black sa vyparila.
Tešili sa na Kristin. Chceli ju už mať doma, no teraz budú musieť čakať ešte dlhšie! Ani jednému z nich sa už nechcelo dlhšie váľať v posteli a preto sa postavili, umyli, prezliekli a každý sa vybral plniť si svoje povinnosti, ktoré obaja v poslednom čase zanedbávali.
No a zatiaľ čo zúfalý Ashton sa pokúšal prebrodiť tou kopou papierov v kancelárii, Gabriela upratala celý dom a rozhodla sa navštíviť svoje priateľky. Teda, priateľku. Na poslednú chvíľu si spomenula na Amyine slová o tom, že idú s Ryanom niekam do hôr. Priala im to. Vybrala sa teda na cestu, ktorú už zvláda aj so zaviazanými očami.
Byt Katherine a Olivera Black nebol príliš veľký, hoci peniaze mali aj na kúpenie si vlastného ostrova. Dvojposchodový byt, ktorého prvé poschodie tvorila kuchyňa s obývačkou a Oliverovou pracovňou a druhé kúpeľňa, spálňa, detská izba, hosťovská izba a práčovňa, bol ladený do bielej a červenej, ktorá v spojení s tmavým nábytkom vypadala luxusne. Aj napriek tejto kombinácii farieb pôsobil byt priateľsky a príjemne, takže sa nemôžeme čudovať, že sa v ňom okrem stálych obyvateľov cítila príjemne aj Gabi, ktorá práve klopala na dvere.
Tie jej o malú chvíľku neskôr otvorila švagriná, ktorá ju hneď vtiahla do nemotorného objatia. Predsa len, siedmy mesiac je siedmy mesiac. Obe dievčatá si sadli do priestrannej obývačky a celé hodiny strávili rozprávaním. Nevideli sa síce len tri týždne, no mali čo doháňať. Povymieňať si recepty, pochváliť sa so zážitkami, poohovárať manželov či na nich niečo nabonzovať... Boli by ste sa čudovali, koľko tém na rozhovor si tieto dve dokázali nájsť. Z rozprávania ich vyrušil až príchod ich manželov, ktorí nevedeli, či byť šťastní, že si ich partnerky dobre rozumejú, alebo plakať, pretože ich dvoch si nevšímajú. Napokon sa však rozhodli pridať sa k nim a ohovárali sa navzájom. Šialené, ale zábavné. Aspoň pre zvyšných troch určite. Ashton s Gabrielou sa napokon rozhodli zostať aj na noc a ráno sa po raňajkách vybrali domov.
„Včera to bol fajn deň, nie?" opýtala sa cestou z ničoho nič Gabika a Ash nemohol inak ako súhlasiť. Ani si nepamätal, kedy naposledy sa cítil tak uvoľnene aj v prítomnosti niekoho iného ako svojej manželky. Bolo príjemné, sedieť s milovanou osobou, bratom a tehotnou švagrinou za jedným stolom a baviť sa. Rozprávať trápne zážitky tých ostatných a modliť sa, nech na vás nikto nič nevytiahne. Smiať sa fotkám z detstva, spomínať na prvé lásky, na prvé kontakty so zbraňami, alkoholom či dokonca drogami. „Bol."
Krátko po tom, ako dorazili domov sa Gabrieliným autom, ktoré nechala pred švagrovým bytom, doviezla nazúrená Katherine prskajúca síru. „Nebola ešte pred tromi hodinami milá?" pošepkal zmätene Ashton do ucha svojej partnerke a čakal odpoveď, no skôr ako prišla, bola na ňom zavesená švagriná.
„Ashton ty ho MUSÍŠ niekam poslať alebo mu dať nejakú robotu. Ja sa s ním zbláznim! Kýchla som si a on volal hneď do pôrodnice s tým, že rodíme! Chápete to?! Však som si len kýchla!" vysvetľovala dôvod svojej milej návštevy Kath a divoko pritom rozhadzovala rukami. To už však pred bratovým domom šmykom zaparkoval aj Oliver, ktorý sa bál o manželku. Však predsa kam podela rozum?! Tehotná a sadne si za volant?!
Popri výmene názorov, ktorá prebiehala medzi starším párom manželov Black, sa Ash s Gabi nevedeli rozhodnúť, či sa do toho montovať alebo radšej nie. Predsa len, je to vec, ktorá sa ich moc netýka. No na druhú stranu, koho tí dvaja počúvnu, ak nie ich?
„Oliver!" okríkol Ash nervózne staršieho brata a čakal na jeho reakciu. A úprimne? Bál sa jej. Naposledy keď sa im priplietol do hádky skončil dolámaný v nemocnici a to je od brata o dosť silnejší. Teraz to ale bolo niečo iné. Oliver zúril omnoho viac a bol pripravený sa do brata pustiť, no Gabriela má slabé nervy, čo sa ukázalo aj v tejto situácii.
„Tak a dosť! Ako deti na pieskovisku! Katherine nebude riskovať, Oliver nebude bezdôvodne panikáriť a Ashton sa nebude montovať do cudzích problémov kým sa ho priamo netýkajú! Nejaké otázky?" opýtala sa vyrovnane a nikto jej neprotirečil. Bolo to rozumné riešenie a najmä výhodné pre všetkých.
Katherine sa napokon s Oliverom vrátila do bytu a nerobila žiadne prehnané scény. Ashton si po ich odchode spomenul na výlet, ktorý pre manželku naplánoval ako taký oddych po tej tureckej dráme. Vedel, že hoci sa snaží byť nad vecou, stále na to myslí a bojí sa toho, že by sa to mohlo zopakovať. Malé odreagovanie nikdy nebude na škodu.
Keď už ju chcel konečne osloviť a povedať jej o tomto výlete, ktorý bude zároveň aj ich medovými týždňami, zistil, že stojí pred domom sám. „Kam zmizla?" pýtal sa sám seba v duchu a vybral sa ju hľadať do kuchyne, kde trávi väčšinu svojho času.
„Zlato, ak budeš v tomto vyváraní pokračovať, nezmestím sa do nohavíc. Budem škaredý, smradľavý, plešatý, s pivným bruchom a kozou briadkou. Potom ma už nebudeš mať rada. To chceš?" pýtal sa jej žartovne, keď ju skutočne našiel skláňať sa nad hrncami, z ktorých sa šírili prekrásne vône rôznych druhov. Aj napriek svojim slovám sa jej do hrncov ako najväčší odborník navliekol a začal to kritizovať. Ráta sa ako kritizovanie aj mňam, úžasné, perfektné, nebo, raj v papuľke a iné? Asi nie. Nevadí.
„Gabi, vieš, ešte stále sme nemali čas na medové týždne a ja som ťa raz počul, ako sa s Maxom rozprávaš o tom, že by si rada raz išla na Havaj. Dúfam, že ti teda nebude vadiť to, že tam zajtra večer na dva týždne odlietame." Poznamenal s nevinným úsmevom anjela a čakal jej reakciu. Vypúlené oči, padnutá sánka, biela farba v tvári, ktorá sa postupne menila na červenú... no, mohlo byť aj horšie. „Jedného dňa ťa zabijem, vieš to?" opýtala sa ho s rezignáciou v hlase a vybrala sa zbaliť si to najnutnejšie na prežitie dvoch týždňov.
Ona balila v predstihu, on na poslednú chvíľu. Hádajte, ktorí z tých dvoch panikáril, že nič nemá a zabudol všetko dôležité? Ashton Jake Black to nebol určite. Ten bol pokojný, však bývať budú v jeho dome a tam má viac ako polovicu skrine zaplnenú svojim oblečením už odkedy sa tam naposledy skrýval pred naštvaným otcom. To už bolo ale dávno a preto bolo pre neho jednoduché tie myšlienky zaplašiť do úzadia a naplno sa venovať manželke, ktorej vzlietanie nebolo práve po vôli. Asi si na to nikdy nezvykne...
YOU ARE READING
Ako prežiť?
Teen FictionGabriela žije život, ktorý by nechcel nikto. Ako mafiánova dcéra je vo veľkom nebezpečenstve, no jej otcovi, jedinému žijúcemu príbuznému, je to jedno. Namiesto toho, aby ju chránil si z nej spraví boxovacie vrece a osobnú slúžku. Keď však spadne do...