24. kapitola

88 6 0
                                    

Hoci Gabriela svoj výstup prežila, nevedela sa z neho spamätať a jasné stopy to zanechalo aj na Ashtonovi. Bál sa ju niekde nechať samú a dával si veľký pozor na to, aby v jeho dome nebola ani jedna jediná zbraň. Dokonca skryl aj nože. Sám sebe musel priznať, že v živote sa tak nebál. Ani vtedy, keď sa proti nim rútilo auto, ani vtedy, keď si išiel pre Gabrielu do Turecka a ozval sa výstrel.

Bál sa o ňu. Nechcel ju stratiť. Nemôže o ňu prísť. Miluje ju. A to je práve tá vec, ktorá ju drží nad vodou. Ashton sa od nej nepohol pokiaľ to nebolo nevyhnutné. V práci sa už ani neukázal. Oliver jeho prácu rád prebral, no pracoval z domu. Tak bol pokojný aj on, lebo mal Kath pod dozorom a zároveň aj Katherine sa uľavilo, že ak by sa niečo dialo, je doma.

Späť ale ku Gabriele. Tá sa po svojom zrútení nevedela ešte dlhú dobu upokojiť a strhávala sa pri akomkoľvek zvuku. Bála sa. Bála sa, že sa to zopakuje. Nepamätá si, čo sa vtedy dialo, no nikdy sa nezabudne na bolesť a strach v Ashtonových očiach keď sa ozval výstrel.

Nasledujúcich pár dní sa od nej odmietal pohnúť a trávil s ňou všetok svoj čas, čo jej iba vyhovovalo. Najradšej ho iba objímala, bozkávala, či ležala v posteli obmotaná okolo neho ako liana. Cítila sa tak najlepšie a v najväčšom možnom bezpečí. Psychicky však na tom bola stále mizerne a jej náplňou dňa bolo poväčšine iba plakanie.

Max už bol zúfalý. Vidieť sestru v takom stave bolo pre neho ťažké. Vyčerpávalo ho to, že jej nedokázal pomôcť a na Ashtonovi sa to podpisovalo tiež. Kruhy pod očami, pochudnutý, zoslabnutý...

„Gabi, poď si so mnou zaplávať, hm." Mrmlal potichu Ash a behal manželke špičkou nosa po líci. V spojení s očami pripomínajúcimi malé stratené šteniatko sa mu nedalo odolať a tak sa teda rozhodla s ním ísť. Plavky však zodpovedali jej nálade. Čierne. Pomalým krkom prešla až k miestnosti s bazénom a odrazu si nebola vôbec istá svojím rozhodnutím. Skutočne tam chce ísť? Baviť sa?

Už to vzdávala a chystala sa vziať nohy na plecia, no rozhodne nečakala, že jej za chrbtom bude stáť brat aj manžel. To ju však prekvapilo asi najmenej.

Predstavte si dvoch, asi tak 180 centimetrov vysokých chlapov s perfektnou postavou. Máte? Tak a teraz si predstavte, že majú na hlavách parochne s dlhými vlasmi. Hotovo? A teraz si prestavte, že na sebe okrem toho typického oblečenia havajských tanečníc a už vyššie spomínaných parochní nič iné nemajú. Smejete sa? Nemusíte sa obávať, určite nie ste jediní.

Gabriela sa na nich krátku chvíľu nechápavo pozerala a napokon to nevydržala. Kútikmi úst jej najprv iba mierne šklbalo, o chvíľu neskôr už boli roztiahnuté do úsmevu a vzápätí sa rozosmiala. Uvoľnene, bezstarostne a úprimne, s čistou radosťou. „S kým sa to ja pre boha živého bavím?!" pýtala sa pomedzi smiech, kvôli ktorému jej po lícach tiekli slzy. Už nevládala ani dýchať, no pohľad na tých dvoch ju rozosmial opäť.

Max s Ashtonom sa na ňu s neuveriteľnou úľavou pozerali, no pohľadu jeden na druhého alebo nebodaj do zrkadla, či len na lesklý povrch sa vyhýbali. Sami sa báli toho, čo by mohli vidieť. Vedeli si predstaviť, ako blbo v tom musia vypadať, no svoj účel to splnilo. Ako lepšie dokážete nejakej žene, že vám na nej skutočne záleží? Spravte zo seba pre jej potešenie hoci aj somára. V tomto prípade to skutočne fungovalo.

„Hahaha, sestrička. Idem sa prezliecť a dúfam, že si tie kamery fakt vypol a teraz sa na nás nezabáva celý gang." Odvrkol jedovato Max a zberal sa skutočne prezliecť no Ashova tichá nadávka mu v tom zabránila. „Sakra." Zaúpel po švagrovej jedovatej poznámke v duchu Ash a dúfal, že si to nikto nevšimol. Popri všetkom tom strese a zháňaní kostýmov na to úplne zabudol. To sa predsa stáva, nie?

Maxovi z očí sršali blesky a Gabriela sa od smiechu prehýbala v páse. To sa im tak celkom nepodarilo. Po Gabikinej pohrebnej nálade nebolo ani pamiatky a celá žiarila. Hádam nikdy nebola živšia.

„HEJ, chlapci!" skríkla odrazu pani domu a skutočne všetko stíchlo. Dokonca ani muchy na stenách sa neozývali. Na to, aká je drobná, si rešpekt získala ľahko. Obaja len zahanbene sklonili hlavu, jeden druhému sa ospravedlnili a odišli sa prezliecť do plaviek aby si mohli konečne zaplávať. Tým trapasom sa môžu zaoberať predsa aj neskôr. Radšej budú s Gabi, ktorej sa konečne vrátila jej stará nálada.

V bazéne šantili ako malé deti a skončilo to tak, že viac vody bolo na podlahe ako v bazéne. Napätie a strach sa porúčali do teplých krajín. Šťastie manželov Black totižto znásoboval aj fakt, že už na druhý deň ráno si pôjdu vyzdvihnúť svoju malú Kristin. Toho malého anjelika.

„Vstááávaj! Vstááávaj!" skákala po posteli Gabriela a postupne zvyšovala hlas. Tešila sa ako malé dieťa na Vianoce. Konečne bude mať dámsku spoločnosť pomaly 24 hodín denne ešte zopár rokov. A čo je najviac, Ash s ňou bude tráviť viac času. Sľúbil to predsa a on svoje sľuby plní.

„Čo je, zlatko? Ja chcem spať..." zamrnčal unavene a zavŕtal si hlavu pod vankúš. Ani z ďaleka sa mu nechcelo opustiť vyhriatu posteľ. Bodaj by aj, dostal sa do nej až okolo druhej ráno. Oliver potreboval pomôcť s nejakými papiermi a keďže prebral aj celú jeho prácu, bolo jeho povinnosťou mu pomôcť. A teraz je jeho povinnosťou vyliezť z postele a ísť si pre ďalšiu lásku.

Obaja v teplákových súpravách nastúpili do auta a vybrali sa smerom k detskému domovu, kde ich už čakala vedúca domova aj s malou nedočkavou Kristin po svojom boku. Kučeravé blond vlásky mala zapletené v dvoch vrkôčikoch a tmavozelené očká žiarili šťastím. Získala rodinu! Pôjde domov!

Len čo manželia Black konečne vystúpili z auta, malé dievčatko sa im hodilo okolo krku a skákalo a pišťalo nadšením. Jej radosť bola priamo úmerná radosti oboch z dvojice, ako Gabriely tak aj Ashtona. Kristin sedela celá nedočkavá v sedačke na zadných sedadlách auta a čakala, kým prídu do jej nového domova. Gabi jej už dávno povedala, že tam bude veľa ujov, veľa potetovaných ujov a veľa ujov so zbraňami. A ona sa na to ako správne zvedavé dieťa tešila.

Zatiaľ čo oni si v aute spievali detské pesničky, všetci členovia gangu sa zoraďovali podľa postavenia pred domom svojho bossa. Vpredu, pred všetkými tými ľuďmi, stáli Oliver s Katherine, Ryan s Amy a samozrejme Max. títo piati nesmeli chýbať a preto boli prvý, kto sa malej princeznej predstavil. Kristin si Maxa už na prvý pohľad obľúbila a spravila si z neho svojho osobného plyšáka. Ashton v tom momente nemálo žiarlil. Tá malá princezná všetkých okúzlila. A ju okúzlilo Kathino bruško.

Po veľmi stručnom predstavení s gangom sa celá rodinka odobrala do domu a náhradní rodičia ukázali svojej dcérke jej izbu, z ktorej bola unesená. Zostala sa tam hrať a keď ju po pol hodine bola Gabika skontrolovať, už sladko spala zababušená v perinách.

Spokojná sa vrátila dole a prekvapene sa pozrela na Ryana s Amy, ktorí už boli na odchode a vypadalo to, že na nelúčia na nejakú krátku dobu. „Vraciam sa do New Yorku." Prerušil ticho Ryan a vzal zmätenú priateľku do objatia. „Chcem si ukončiť vysokú a ak by som ešte chvíľu váhal, musel by som začať odznova. Amy sa rozhodla ísť so mnou. Sľubujem, že ti budem pravidelne volať." Dodal s pohľadom pevne zabodnutým do jej očí a ona teda neochotne prikývla.

O krátku chvíľu neskôr už stále pred domom v manželovom objatí a skleslo sledovala, ako jej najlepší kamarát spolu s jej perfektnou kamarátkou odchádzajú za svojim šťastím...

Ako prežiť?Where stories live. Discover now