Odchod Ryana a Amy bol ťažký, no Kristin to so svojím elánom vyriešila jednoducho. Ustrážiť to hyperaktívne dieťa bolo na niekoľko hektárovom pozemku nadľudským výkonom a vďaka tomu bola myseľ našej Gabriely v neustálom strehu. Po pár dňoch už to však nebola len ona, kto bol so silami na dne a potreboval nemalú pauzu. Ashton, Oliver, Max, Megan a vlastne každý jeden člen gangu robil všetko preto, aby toho malého čertíka ustrážili.
„Tú malú nám bol čert dlžen." Zamrmlal unavene Ash potom, čo vyšiel o jedenástej večer z jej izby a dostal sa do spálne. Gabika sa na neho pozrela a s jemným úsmevom odložila rozčítanú knižku. Pomaly sa postavila z postele a podišla k nemu bližšie, aby ho mohla pobozkať, no dvere spálne sa otvorili a dnu vbehla Kristin.
„Som smädná!" oznámila nevinne a Ashton sa zúfalo pritúlil ku svojej manželke. Nedokážete si ani predstaviť ako veľmi sa mu chcelo plakať. Nevedel si s ňou už poradiť. Vyše dvoch hodín jej číta rozprávky a ona nespí ani päť minút?! A akoby toho nebolo málo, tá malá potvora sa vynikajúco stará o to, aby nedal Gabi ani len pusu. Vlastne mu doslova a do písmena povedala, že Gabuika je jej a on jej má dať pokoj. Už to je dosť, že mu toleruje bývanie s ňou v jednej izbe.
„Tak sa bež napiť a spať. Už je veľa hodín. Nehnevaj ma a choď!" ozvala sa prísne Gabriela a Kristin na veľké prekvapenie iba popriala dobrú noc a odbehla. Manželia Black sa spolu umyli a unavení si ľahli. Pár bozkov, ľahké objatie, jedno vyznanie lásky a následne sa len obaja odobrali do temnoty.
Keď Ashtonovi o pol šiestej začal zvoniť budík, ktorý mu mal pripomenúť stretnutie so šéfmi mafie, chcel vraždiť. Konečne mal chvíľku pokoja a má si ísť pripravovať veci na poradu? Bože, ako veľmi sa mu nechcelo. A keď mu Gabi venovala zopár motýlích bozkov na odhalenú hruď, nechcelo sa mu už vôbec.
„Ona ešte spí?" opýtala sa šepky manžela a snažila sa rozlepiť oči aby na neho videla. Milovala ten pohľad na jeho rozospatú tvár. Tie oči plné iskričiek, pery roztiahnuté do šibalského úsmevu a vankúš otlačený na tvári. Ten pohľad ju nikdy neomrzí. Keď ju konečne pobozkal tak, ako to má vo zvyku každé ráno, objal ju a nasával jej typickú vôňu, nový deň sa mohol začať.
„Tiež ma to prekvapuje, srdiečko, ale asi áno. Možno sa jej konečne vybili baterky." Poznamenal premúdrelo a následne čelil útoku niekoľkých vankúšov. „Nebuď zlý, je to dieťa. Tie majú vždy veľa energie." Napomenula manžela nežne Gabi a usmiala sa na neho. Po dlhom čase boli spolu a mali pokoj.
„Vieš čo je dnes za dátum?" ozval sa po pár bozkoch tajomne Ashton a v Gabrielinej hlave sa rozbehli kolieska plnou rýchlosťou. V poslednom čase sa jej dni zlievali do jednej veľkej machule. „Piaty júl?"
„Presne pol roka odkedy som ťa prvýkrát stretol." Dodal zamilovane mladší Black a s polo - úsmevom, polo – úškrnom sledoval partnerkine rozpaky. Zatiaľ čo on mal ten dátum v mysli zafixovaný a desaťkrát hrubo podčiarknutý, ona ho z hlavy úplne vypustila. „Presných šesť mesiacov odkedy som spoznal lásku svojho života. V šatníku máš darček a dole na jedálenskom stole, keďže do kuchyne ma stále odmietaš pustiť, máš rebarboru, na ten koláč, o ktorom neustále básniš. A budem rád ak mi z neho aspoň trochu odložíš a v darčeku sa mi potom ukážeš, ale ja teraz už naozaj musím ísť chystať veci na poradu. Vieš aký tu vtedy býva vždy chaos. Ľúbim ťa, Gabi." Kým dokončil svoje vyznanie lásky, pani Black – naša hlavná postava – nevidela cez slzy ani tých pár centimetrov, ktoré ju delili od manželovej tváre. Dojalo ju to a zároveň sa cítila vinná za to, že ona na ten dátum zabudla.
Ashton si však všimol jej rozpaky a ľútosť skrytú za záplavou sĺz. Odrazu sa cítil previnilo. Opatrne, akoby bola z porcelánu, ju začal bozkávať na líčkach a následne jej do úst šepkal, že to spravil, pretože ten deň vybral on a že sa vôbec nečuduje tomu, že ona na ten dátum chcela navždy zabudnúť. Moc priateľsky sa k nej predsa nesprával.
Po tomto vysvetlení sa už deň uberal tak ako ktorýkoľvek iný v ich dome. Ash na seba rýchlo hodil oblek a s kávou sa zavrel v pracovni aby si pripravil podklady, zatiaľ čo Gabika si vychutnávala pokojnú sprchu s päťminútovým trvaním. Viac času riskovať nechcela, pretože Kristin sa mohla kedykoľvek zobudiť. Len s uterákom obmotaným okolo tela sa vrátila do spálne a odtiaľ prešla priamo do šatníka. Veľký box staroružovej farby sa vážne prehliadnuť nedal.
Bledunko-žltý kostým a biela voľná blúzka k tomu spolu s bielymi teniskami vyčarovali na jej tvári úsmev. Takže Ashton nezabudol ako mu raz v noci povedala, že jej začínajú chýbať rifle a nohavicové kostýmy so sakami. So zamilovaným úsmevom sa obliekla a vybrala sa nachystať raňajky a pripraviť koláč. O ôsmej bol už koláč hotový, porada sa začala pred pár minútami a Gabi sa začínala nudiť.
„Ahoj." Pozdravila sa svojej náhradnej mame Kristin, ktorá s ešte stále zalepenými očkami stála vo dverách. „Čo to vonia?" zopárkrát sa nadýchla a po únave už nebolo ani stopy. Jedlo je predsa mňam mňam. Vo svojom Minnie Mouse pyžamku dobehla ku Gabriele, na líce jej venovala ďalší zo série uslintaných bozkov a so smiechom sa posadila na stoličku vedľa nej.
Palacinky v nej zmizli v priebehu piati minút a nad vypýtanou druhou porciou sa iba modlila. „Zase si mala veľké oči, bábika?" opýtal sa jej so smiechom Max, postrapatil jej vlasy, sestru pobozkal na líce a s palacinkou sa spokojný vracal na poradu. „Ako malé dieťa." Posťažovala sa v duchu na brata Gabika a poslala malú prezliecť sa s tým, že ona ide Ashovi a tým ostatným ujom zaniesť koláčik a nejaký nachystá aj jej.
Spolu s tromi plne naloženými táckami vyšla po schodoch len pár sekúnd po svojej dcérka a s manželovou pomocou otvorila dvere. Všetci v miestnosti boli v okamihu na nohách a preukazovali jej tak svoj rešpekt. Po krátkom prikývnutí sa opäť posadili a s napätím čakali, čo sa bude diať. Dobre, bolo jasné, že im doniesla koláče, až tak hlúpy nie sú, no prečo si ju ich boss vzal bokom a niečo jej šepkal? Samozrejme, že to boli čisto slová chvály a lásky.
„Dobrú chuť, páni. Ak budete ešte chcieť koláč, pošlite niekoho z domácich. Vstup do kuchyne stále zakázaný!" každý prítomný člen Blackovho gangu len prekrútil očami. Je to už pomaly päť mesiacov a ona im to stále vyhadzuje na oči akoby to bolo len včera.
„Hsi dokonavá..." zamrmlal s plnými ústami koláča Oliver a vyslúžil si od brata pohlavok. Čo má on čo hovoriť jeho manželke, že je dokonalá. Na to má právo iba on! „Nebite sa, detičky. Musím ísť, Kristin už išla dole tak nie tam nie je sama." Upokojila bratov Black Gabi a ako povedala, tak aj urobila.
Po schodoch išla opatrne, nech si znovu niečo neurobí s nohou a čudovala sa, prečo je všade také ticho. V duchu sa smiala, že mal Ashton pravdu a skutočne sa jej vybili baterky. Keď ju však uvidela ležať nehybne na zemi, zábava ju prešla. A keď jej Kristin neodpovedala a Gabriela si bola stopercentne istá tým, že to na ňu iba nehrá aby ju vyplašila, spustila poplach.
Ashtona jej krik prerušil v strede vety a porada - neporada vybehol z miestnosti akoby za ním horelo. Schody bral po dvoch, na treťom sa skoro prizabil, pri vstupe do kuchyne takmer vybúral nové dvere a následne zostal stáť ako skamenený. Nevedel čo robiť. V momente ho ochromil taký strach, že zabudol aj ako sa volá. Zviezol sa na kolená vedľa Gabiky a snažil sa Kristin zobudiť. Starší vodcovia ostatných mafií ich od jej drobného telíčka odtiahli a začali s prvou pomocou. No a kým manželia Black pochopili, čo sa okolo nich deje, ich malého anjelika odvážala rýchla záchranka...
YOU ARE READING
Ako prežiť?
Teen FictionGabriela žije život, ktorý by nechcel nikto. Ako mafiánova dcéra je vo veľkom nebezpečenstve, no jej otcovi, jedinému žijúcemu príbuznému, je to jedno. Namiesto toho, aby ju chránil si z nej spraví boxovacie vrece a osobnú slúžku. Keď však spadne do...