Balo

3.2K 184 3
                                    

Multimedia da Maria'nın baloda giydiği elbise var.

Güneş ışınları bana âdeta uyan diye dayak atarken bense uyunmamaya kendimi zorluyordum. Tabii ben kim uyumak kim? Kapı tıklatıldı. Kapıyı açtığım da karşımda hizmetli ve elindeki kahvaltıyı görmem bir oldu. "Bu kahvaltı size" dedi ve tepsiyi
elime tutuşturup gitti. Bense yatağıma ilerledim.

Tepsiyi yatağa bırakıp notu elime alıp okumaya başladım. 'Sevgili Maria,
İlk önce belirtmek isterim ki Ashley benim sevgilim değil. Uzun süre önce ayrıldık. O kulübeyi benim ve onun ataları birlikte yaptıkları için bizim kulübemiz dedi. Ayrıca o kulübe Zeus buraya geldiğinde yıkılmıştı. Seni çağırmamın nedeni orayı tamir etmekti. Ama beni dinlemedin seni 'deli kız' kahvaltıyi umarım beğenirsin!'
Salak Maria. Nasıl olurda anlamadan dinlemeden bir şey yapmaya çalışıyorsam. Hemen kahvaltıma başladım. Salaklığımı konuşamayacak kadar açtım.

*****
"Ne bileyim kiminle gideceğimi? Hem bu elbiseler de ne böyle mavi yok mu mavi?' Diye sordum. Sabahtan beri bana kiminle baloya gideceğimi sorup duruyordu. "Bugün kahvaltıya gelmedin? " dedi sonunda konuyu değiştirirken. "Iıı şey ıı canım odada yemek istedi de." dedim ecel terlerimi silerken. " Bu elbise nasıl? Bak mavi!"(Multimedia da ki elbise) Aslında elbise güzeldi. Üstü dantel altı da yırtmaçlıydı. Nedense yırtmaç seviyorum."Tamam bu olsun! " dedim hevesle. "Saçı da dağınık topuz yapıp biraz da makyaj cillop gibi olursun. Neyse bundan önce hadi yemeğe inelim. " dedi. Bende acıkmıştım. Kahvaltının üstünden 4 saat geçmişti.
****
"Benimle baloya gelir misin 'Deli kız' " dedi Jack. Yüzüm kızarmaya başladığında Jesica ' ya iç sesimden onun iç sesine teşekkür etmesini istedim. " Neden olmasın Jack. Ben de kendime eş arıyordum." dedim. Oda memnun olmuş bir ifade ile "Seni sarayın önünde bekliyor olacağım. " dedi. Bende baş salladım. Sonra masaya doğru ilerledim. Jesica'nın yanına gittim. Ortadaki sohbet fazla canımı sıkmaya başlıyordu. Sonra Ateş elementi üyesi Sally benim yanıma gelerek "Sıkıldın değil mi?" dedi ben de kafa salladım. "Gel benimle! " dedi. "Ama baloya az kaldı." Dedim. " Balodan önce dönmüş oluruz! Hadi mızıkçılık yapma!" Dedi. Ben de bu güzelliğe hayır diyemedim. Elimi tutup beni çekiştirmeye başladı. Saraydan çıkmıştık. Hatta element üyelerinin hiç gitmediği bir yere geldiğimizde ağzım açık kaldı. Burada bir lunapark vardı. Bu lunapark hayallerin ötesinde bir yerdi. " Sally burasi harika! " dedim. Kafa sakladıktan sonra devam ettik "Buraya sadece element boyutunda yaşayan 18 yaş ve altı çocuklar gelebilir. Sen ve ben tam 18 yasinda olduğumuza göre"dedi. Sözünü kesip"Çarpışan arabalar" dedim ve koşmaya başladım.
******
" Burası harika! Sally bak şurada dans ediyorlar. " Dedim kalabalığı göstererek. O da oraya doğru yürümeye başladı. Bizim yaşımızda kız ve erkekler dans ediyorlardı. Hatta insan boyutundan bir şarkı ile. " Sally bu Demi Lovato'nun 'Camp Rock' filminde çalan şarkı. "dedim şaşırarak. " İnsanlari seviyoruz! Bence müzik zevkleri de gayet güzel. Hadi gel bizde katılalım. " dedi kafa salladım. Biz de bu rekabete katıldık.


*****

" Sanırım geç kalıcaz bu kadar yeter Maria" dedi Sally tam 2 saattir dans ediyorduk. Aralıksız. " Tamam ama yürüyerek yetişemeyiz. Buradan saraya 1 saat yol var. Farkındaysan baloya 2 saat var!" Dedim umutsuzca. O da gülerek "O zaman biz de koşarız." Dedi ve koşmaya başladı.

MELEZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin