Multimedia da Jack'in baloda giydiği kıyafet var.
En son dayanamadım ve"Artık bir mola verseydik Sally."dedim.Çünkü tam yarım saattir koşuyorduk."Mızmızlanma geldik zaten hadi git ve hazırlan."dedi ve etrafıma baktım.Gelmiştik."Tamam"dedim ve hemen kahverengi saraya gittim.Altın ama biraz da toprakla karışmış merdivenlerden odama çıktım.Oradaydı.Mavi ve bir o kadar da güzel elbise oradaydı.Elbiseye hayran hayran bakmaktan vazgeçip hızlıca geçirdim elbiseyi üstüme.AMAN TANRIM.Ne olmuş bana böyle harikayım!!Kendimi övmekten vazgeçeceğim sırada içeri koşarak Jesica girdi."Ananı....."diye bir küfür savurdu beni görür görmez.Gözleri parlıyor gözlerini benden alamıyordu."Kızım illa küfür etmek istiyirsan gıcıklara felan et prensese niye küfür ediyorsun?"dedim anlamıştım neden küfür ettiğini ama gıcıklık olsun sırf."Kızım senin içinden canavar çıkmış canavar!"dedi."Hadi daha makyajını ve saçını yapmamışsın otur bakim şuraya"dedi ve beni aynanın önündeki koltuğa oturttu.Bir far,eyeliner,hafif kırmızı bir ruj biraz allık ve son olarak maskara sürdü.Çok ağır olmamıştı makyajım hem ağır değildi hem de güzeldi.Son kez kendime bakıp balo salonunun yolunu tuttum.
Balo salonuna yaklaştığımda balo salonunun karşısındaki ağacın altında Jack vardı.Ona doğru ilerledim.Neden bilmiyordum ama onunla konuşmak istiyordum yanlışlık konusunda."Naber tek başına ne yapıyorsun."dedim düşüncelerimden sıyrılıp."Hiç eşim yok da baloda."dedi iğneleyerek.Sanki bana bişey...anladım."Benim eşim olur musun baloda."dedi ben daha bir şey söyleyemeden."bilmem tamam."dedim önemsiz bi şeymiş gibi."Hadi o zaman gel içeri girelim."dedi ve yavaşça oturduğu yerden kalkıp kolunu uzattı.Ben de hemen koluna girdim.İçeri girerken ciddi ve dik durmaya çalıştım ama ben kesinlikle beceremediğimden emindim de neyse.Biz içeri girer girmez bütün gözler bize döndü ama içlerinden sadece bir göz koyu kırmızı dikkatimi çekti.Ashley.
Öyle öfke dolu bakışları vardı ki o an kendimi toplu katliyam yapmış gibi hissettim.Yavaşça bir masaya geçtik.Jack bana güven veriyordu ama biliyorum bu gece çok zor geçicekti.Birden herkes dansa kalktı.O sırada ben daha ne olduğunu anlamadan Jack dizlerinin üstüne çöktü ve "Benimle dans eder misin güzel bayan."dedi."evet tabii ki beyefendi."dedim sırıtmama engel olamadan.Ben elimi uzatınca elimi tutup ayağı kalkmıştı.Birlikte piste doğru ilerlerledik ve vardığımızda Jack belimden tutup beni kendine çekti.Yavaş hareketlerle dans ediyorduk ki birden müzik kesildi.
Işıklar söndü ve tanıdık birinin sesi duyuldu yani çığlığı.Bu...bu...anne!!Annemin sesi birden kesildi ve beraberinde ışıklar açıldı.Hızla annemin olduğu yöne gittiğimde o şeyle karşılaştım.LANET OLSUN!!
Arkadaşlar okulun son haftalarında yarışmalar felan olduğu için yoğunduk yazamadık.Affedin!Sizleri seviyoruz.Yorum ve vote lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ (TAMAMLANDI)
Fantasy18.Yaş Günü, Gizemli biyolojik bir anne ve baba, Düşmanlar, Dostluklar, Kan ve Ölüm....