Multimedyalar kaldırıldı. Kimse beğenmediği ve çok kötü yorumlar geldiği icin sildik. Iyi okumalar. :)
Üstüme parti için aldığım kırmızı uzun elbisemi giydim saçımı da dağınık topuz yapıp aşağı indim.Abim de beni bekliyordu. Gargamel kostümü içinde yakışıklılığını daha iyi gösteriyor...göstermiyordu.Abime bakıp güldüm.
Annem alınma bir öpücük kondurduğunda abimin koluna girdim.
"Seni seviyoruz Maria" dedi babam gülümsedim.
"Tanrı seni korusun."
Annem'e sarıldım."Ben de elbise istiyorum. " kardeşimin laguna hepimiz güldük.
Yüzümde hafif bir makyaj vardı. Ben fazla abartmayı seven bir insan değilim. Sade ve şık genellikle tercihimdi. Arabaya doğru yürüdük. Arabaya binince abim bir kutu çıkardı ve
"Bu yüzük sana kardeşlerin en güzeli elbisene tam uymaz ama!."dedi sabahki laflarımı geri alıyorum.
"Sağol benim biricik abim!Gerek yoktu ama!" dedim yanağına öpücük kondurürken.
Ona sarıldım. İki saatlik yolculuk sonrası sonunda okula varabilmiştik. İçimde biraz korku biraz da mutluluk hissi vardı. Ama bu gün 12'ye kadar kimse keyfimi bozmaz."Buyrun Prenses " dedi abim " Sağol Gargamel"dedim dehşet dolu bakışlar yolladığın da güldüm
"Alınma alınma sevdiğimden."dedim ve içeri girdim.İçerisi baya kalabalıktı. Ben herkesi tanıyordum. Sağdaki Meth soldaki Angely ve onun yanındaki Emily onun yanında olan kişi ise Kyle ve onun yanındaki ne Emily'nin yanında duran Kyle mı?
"Abi Emily'nin yanında duran kişi Kyle mı?"dedim.
"Sanırım prenses. Ben bizimkilere gidiyorum dikkatli ol!"Emily'e doğru yürüdüm beni görünce yanıma geldi kendisi şirine olmuştu.
"Selam prenses!"dedi.
"Selam şirine naber ve Kyle ne iş?"Önce bir şey demedi.
Sonra"Biz çıkıyoruz."dedi şaşkınlıkla ona baktım sonra
"Bana neden haber vermedin.Tebrik ederim bebeğim" dedim onun adına mutlu olmuştum.Ama kırıldım şuan.
Masaya yürüdük.Okul şarkılar ile dans ediyor herkes kahkaha atıyordu.Müziğe ayak uydurdum. O şarkıdan o şarkıya geçiş yapıyorlardı. Sonra birden müzik sustu ve birden ışıklar kapandı.Etrafta sadece renkli aletler parliyordi.
Neler oluyordu.Çığlık sesleri yükselmeye başladı.Korkmaya başladım. Emily'e doğru yanaştım. Oda bana yanaştı."Emily korkuyorum." dedim.
"Seni teselli edemem çünkü bende korkuyorum."dedi sağolsun varolsun.
"Abi! Abi!" Ses yoktu.Sonra birden kapı açıldı ve içeri birileri girdi. Kimdi bunlar. Etrafı dağıtmaya başladılar. Sanki bir şey aramış gibi. İçlerindeki kız konuştu. "Size zarar vermeyeceğiz sadece birini arıyoruz. " dedi içlerinden kız olanı.
"Ben bu okulun müdürünün kızıyım neler oluyor? " şımarık Gaberile adamın önüne geçti ve elerini belinde birleştirdi.
"Bana bakın, burası benim okulum ve benim partim. Az önce kırdığınız vazo 2.300 euro. Az bişey değil. Şimdi rica ediyorum partimden gidin!" adam Gaberile'nin kolunu tuttu ve Çin işkencesi yaparak beline attı. Gaberile acıyla inledi. Yüzümü buruşturdum. Acı veriyor olmalıydı. Abimin acı dolu sesini duyduğumda kafamı kaldırdım ve ona baktım. Eline cam batmıştı. Onun yanına gitmek istedim fakat kalabalıktan geçemedim. İçeri dalan grup bize doğru yaklaştı. Tüm okul süt dökmüş kediye dönmüştü üflesem hepsi uçacaktı. Ne kadar korkaklar.
"Son kez soruyorum! Cevap vemezseniz hepiniz ölürsünüz! Üstelik cesetlerinizi kimse bulamaz! Şimdi soruyorum Maria Watson hanginiz? " bunlar beni soruyordu. Ses çıkartmadım. Ortam sessizdi. Derin nefesler aldım.
"Onu ne yapacaksınız? " Kyle'ın sesiydi bu. Bana baktı. Güven verici bir şekilde başını salladı. Yeşil gözlü kadın ona doğru ilerledi. Güldü. "Bu seni ilgilendirmez yakışıklı beyefendi!" Kyle'nin omzuna elini attı. Emily gerildi. Siyah saçlı adam sinirle sorusunu yeniledi "Maria Watson hanginiz?" Bendim ama ses çıkaramadım . Çünkü korktum. "Size diyorum eğer ölmek istemiyorsanız Maria kim söylersiniz."dedi ve tüm eller bana döndü. Muhteşem! 18.yaş günümde tüm arkadaşlarım tarafından satıldım. Üstelik pardon sadece arkadaşlarım tarafından değil tüm okul tarafından. Bir kişi bile elini indirmeden bana bakıyordu. İçeri dalan grup kısa bir kahkaha attı. Tabi ya önünüzde komedi filmi çeviriyorum gülün! Hatta ben de gülim hahaha!Tanrı herkese bu okuldan öğrenciler bahşetsin.
Herkese merhaba,
Biliyorsunuz bölümler düzenlemeye alındı. Bu yüzden bu bölüm normalden kısayken uzatıldı. Vote ve yorumlanızı bekliyoruz. Iyi okumalar!(Düzenlendi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ (TAMAMLANDI)
Fantasy18.Yaş Günü, Gizemli biyolojik bir anne ve baba, Düşmanlar, Dostluklar, Kan ve Ölüm....