İnsan çok düşer kalkar. Bazen düşer yararlanır yarası kanar ağlar. Bazen de yaran kanadığında acını içine atarsın yoluna devam edersin. Ben yaramı içime attım. İntikam almak için. Madem istenmiyorum... Zamanı geldi! Kan dökülecekti onlarca kişinin kanı. Babamın gökyüzüne göndereceği işareti bekliyordum ve birden işaret geldi gökyüzünde bir ışık oluştu.
"Sanırım zamanı geldi!"
dedim ve zırhımı giydim. Botlarımı ayağıma taktım. Saçlarımı at kuyruğu yaptım ve aynada kendime son kez baktım.
"Güçlü ol Maria! Senin baban Zeus. Sen de onun gibi korkusuz ol! Yaparsın!"
Birden birkaç boğuşma sesi geldi. Aşşağı hızla indim. Adeta uçarcasına. Yine aynı sıra. Karşı karşıya dizilmiştik. Ben de eklenince eksik kalmadı.
"Demek savaş istiyorsun ha Zeus?" dedi Diana. Zeus güldü.
"Evet Diana savaş istiyorum kan istiyorum! " dedi elini yumruk yaparak Zeus. O sırada bir kahkaha duyuldu. Ares'ten.
" Ama kazanan belli" dedi annem yüzünde bir gülücük oluştu.
"Yanındakilere emin olma!"
İşaret vermiş oldu babam böylece. Ortaya çıktım. Annemin yüzüne baktım.
"Senden nefret ediyorum!Beni hiçbir zaman istemedin!Sevmedin çünkü ben Zeus'tan olmuştum.Ama şimdi işler değişti.Artık ben seni istemiyorum!!"
Babamın tarafına geçtiğim de herkesin suratında bir şaşkınlık vardı. Jack'in o anki bakışları. Belki o bakışları ömrüm boyunca unutmayacağım. Jesica ve Sally. Jessica sanki buna hazırlıklı gibi davranıyordu. Ama Sally gerçekten ihanete uğrayan biri gibiydi. Zaten ihanete uğramıştı. Yanlış mı yapmıştım? Sırf biri bana ihanet etti diye ben herkese mi ihanet etmeliydim? Birden borular üflendi ve herkes birbirinin üstüne yürüdü. Önüme gelene ok fırlatıyor bıçak saplıyordum. Ta ki Max'in Jack'e saldırdığını görene kadar. Hemen oraya koştum.
"Max onu ben hallederim! "
dedim kafa salladı ve başka taraf yöneldi.
"Yardımına ihtiyacım yok Maria!" diye bağırdı.
"Gidebilirsin özgürsün! "
Dedim gözümdeki yaşlara engel olmadan. Sonra Jack birden bana bağırmaya başladı.
" Sana ihtiyacım yok benim! Sen adi birisin! Başta anlamalıydım! Pislik..."
Daha sözlerini tamamlayamadan üstüme yığıldı. Biri onu vurmuştu.
"Jack! " diye bağırdım. Yavaş yavaş gözleri kapanıyordu. Onu Dick vurmuştu.
"Jack bana bak gözlerini aç! "
dedim. Daha fazla zarar görmeyelim diye üstümüze bir duvar ördüm. Saydam bir duvar. Etrafıma baktım. Raven ölmüştü. Burdan öyle gözüküyordu. Jessica omzunda derin bir yara ile savaşıyordu.Sally yerde yatıyordu. Adriana vurulmuştu. Yarası derin gibiydi. Duvardan çıktım. Gökyüzüne baktım ve bağırdım. Tıpkı rüyamdaki gibi gelişiyordu olaylar
"Yeterrrrrrr! "
dedim ve havaya en özel gücüm olan Kahverengi/Mavi ateş fırlattım. Sonra mı? Sonrası karanlıktı.
Biz o kadar iyi yazarlarız ki bölümü belirttiğimiz bölümden erken yayımladık. Teşekkürler bize! Bu sefer kısa bir bölüm yazdık.HAZIRLIKLAR bölümüne vote yapan arkadaşların isimleri.
aymcraystal
KaderNevinCanli
fadooetnaz
MelisArslan304
melisanur1265
asafomer117Sizlere yanımızda olduğunuz teşekkür ediyoruz. Vote yapıp da ismi olmayan arkadaşlar! Bir sonraki bölümde isminizi istiyorsanız yorumlara yazın.
Hepinize sevgiler olsun MA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ (TAMAMLANDI)
Fantasy18.Yaş Günü, Gizemli biyolojik bir anne ve baba, Düşmanlar, Dostluklar, Kan ve Ölüm....