KABUL TÖRENİ

5.9K 305 19
                                    

Çalar saatin sesiyle uyandım.Gözlerimi açmaya halim olmasa da gözlerimi aralayıp saate baktım saat 7:40'dı.Neden bu saate kurmuştum ki çalar saati. Ayağa kalktım ve o anda aklıma doğum günümde olanlar Zeus geldi. Neler olmuştu öyle. Abi ne Zeus'u  ne Athena'sı.  Kim kimin kızı? Kim kimi aldatmış? Bana göre değil  bu işler."Ah"dedim yavaşça her yerim ağrıyordu.Aklıma şimdi gelmişti dün en son odamda Hera vardı herkes odama gelmişti. Iyi ki de gelmişti yoksa Hades'in yanını boylardım. -Güya-biyolojik babamın  karısı yani üvey Annem  beni öldürüyordu.Wtf? Sonra Adriana saat 8'de hazır ol dedi.Dolaba doğru ilerledim ve kapağı açtım."AMAN TANRIM!"dedim şaşkınlıkla dolabımda isteyemiyeceğim kadar çok kıyafet vardı.Hemen kaç ay para biriktirip yine de alamadığım o  spor ayakkabılarını buldum üstüme de siyah bir yarım atletle siyah bir tayt giydim.O sırada kapım açıldı.Adriana içeri girdi."Hazır mısın?"dedi daha yeni uyanmış ve saçımı da yapmamıştım sanki zihnimi okuyormuş gibi "Gel saçını ben yapayım ve burda makyaj yapmadan aşağı inmemelisin bence hafif de olsa yapmalısın makyaj."dedi bunları derken beni çoktan aynanın önündeki koltuğa oturtmuştu."O nasıl kural?Sanırsın manken seçiyoruz? " dedim gülerek."Tanrılara saygı için bebeğim!" Kadar sakladım. Ne garip adet lan bu.Önce saçımı sıkı bir şekilde bağladı sonra da dudağıma ruj sürüp gözlerime eye-liner çekti ve benim aynadaki yüzüme bakıp"Çok güzel oldun!"dedi."Teşekkür ederim."dedim ve hemen odadan çıktım Adriana önde ben arkada büyük koridorda ilerledik.

Duvarlar beyaz rengine boyanmıştı bir sürüde tablo vardı.Birden Adriana durdu ve Adriana'nın önündeki büyük - büyük lafı bile az kalacak olan - kapı açıldı.

İçeri girdiğimde bir sürü insanın gözünü üstümde hissediyordum. Bu hissi ben balo günümde de hissettim. Zeus'un mahvettiği balom.Karşımda büyük bir platform, platform da tanrılar vardı.Sonra bir şey farkettim sadece tanrılardan biri yoktu 'HERA'.Onun bana zarar veremeyeceğini biliyordum ama nedense içimde kötü bir his vardı.Acaba Hera'ya bişey mi yaptılar diye düşünmeden edemezken sırtıma bir el deydi ve beni Zeus'a doğru ilerletti.Bu adamdan nefret ediyorum!!Sonra konuşmaya başladı Zeus "Maria. Hoşgeldin. Bizde senden bahsediyorduk." Dedi gülerek. "Neden?"

"Afrodit annenisini görmek hakkı diyordun devam et!"

"Zeus o da burdaki melezler gibi annesini görebilir. Bu onun hakkı. Olimpos anayasası. Bizzat sen yazdın!"

"Haklısın. Kabul edenler?" Soru üzerine Afrodit,Ares,Apollon,Persephone,Artemis,Athena,Zeus parmak kaldırdı.

"Karar verildi Element Krallığına Maria gidebilir."

Bu kelimeler Zeus'un ağzından çıkar çıkmaz odada bir gürültü koptu.Ben de bir adım öne çıktım bütün gözler bana çevrildi.

Ah tam bir salağım ne diyeceğim neden çıktım. Of ya! Hadi bakalım
"Ben annemle kalmak istiyorum hep, sonsuza dek onunla!"dedim ve 'babama'baktım bana öyle bir bakıyordu ki resmen korkudan altıma yapıcaktım."MARİA!!"dedi ve resmen salon başımıza yıkılacak sandım herkes korkuyla babama bakıyordu.Gerçi ben de kesin öyle bakıyordum da neyse." Ya siz farkında mısınız ben 18 yaşındayım. Balo gecemde bir sürü insan beni bayıltıp bu yere adı onemlo değil  getiriyor, Zeus'un kızısın,eğitim alacaksın,Tanriya saygı göstereceksin? Ne yapiyorsunuz? Kabul töreni ne ya? Istemiyorum. Brn notmal hayatima geri dönmek,Mari olmak istiyorum  be sen buna izin vermeyeceğin içim annemin  yanina gideceğim. Yani tabi annemse?"dedim sesim umduğumdan yüksek çıkmıştı. Ne yaptım brn az önce adam tek bir nefes le beni yere yikabilir. Sonra o geldi. Tüm göz kamaştırıcılığı ile.Lanet olsun!! Geldi.... Al sana Ekşın. Piu  Piu piu

Arkadaşlar kitap düzenlemede olduğu için bazı bölümlere ekleme veya çıkarma yapıyoruz.Okuyup bitirenler tekrar okuyabilir. Okuyanlara teşekkür ederiz.Oylamayı unutmayın.Hikayeyi okuyup bilerek oylamayanlarâ da sesleniyorum herşeyi yapın ama bunu yapmayın.

MELEZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin