Multimedyada TOPRAK KRALİÇESİ DİANA var.
HERA
Artık bu kızın burdan gitme vakti geldi.Yeter ama!Odasına doğru ilerledim.Onu karşı safaya geçirecektim ki onu rahatça öldürmek için sebebim olurdu.Odaya geldi ve kapıyı kapattı sonra arkasını döndü beni görünce şok oldu."Merhaba MELEZ!"dedim.
MARİA
Odaya girer girmez onu gördüm bıktım artık bu heyecanlı olaylardan.Ama korkmadım değil.Bana "Merhaba MELEZ"dedi.
Gözlerimi kapattım.
"Hera!Bu ne büyük sürpriz? Bu gelişini neye borçluyuz?" Dedim tam karşısına geçerken. Alayla sırıttım.
"Maria,annen kadar çirkinsin."çarpıldı.
"Sen de söz edilen kadar güzel değilmişsin."çarpıldım.
Bir adım attı bana. Ben de ona karşı bir adım attım.
"Küçük şey kendini çok yüce sanıyorsun ama sen sen bir melezsin. Melezler alt ırktan sayılır. Hah."
"Hera? Odamda ne işin var dedim?"
"Annene selam söyle!"
Ve aha olan oldu. Elini kaldırdı. Havada daire çizdi.Bana bir güç fırlatması uyguladığında etraf beyazladı. Belki de güç fırlatması değildi. Ben de bilmiyorum.Kendimi farklı biyerde buldum.
İnanamıyorum burada 5 saray vardı.Anladım.Benden kurtulmak için beni anneme yollamıştı.Hemen bilgilerime dayanarak kahverengi saraya doğru ilerledim ve en büyük odaya giriş yaptım odada annem vardı.
Annemin başında ltın bir taç ve altın satışı beyaz karışımı bir elbise vardı. Çok güzel gözüküyordu. Bir an düşündüm. Annem ben ve Zeus. Birlikte büyüseydik...
Neden ben diye sorar insan. Çaresiz olduğunda,kimsesiz kaldığında...
Ben ailemin öz olmadığını öğrendiğim andan beri soruyordum.
'Neden ben?'
Düşüncelerimden arınıp tekrar anneme cevirdim ilgimi.
Nerden tanıdım mı ona baktığımda kendimi görüyordum bildiğin. Gerçekten benziyorduk.
Annem bana baktı ve koşarak gelip bana sarıldı."Annem."dedim.
Oda bana "Kızım."dedi.O kadar içten söyledi ki içim titredi.
"Maria? Seni ordan nasıl gönderdiler? Zeus çok katıydı." Dedi annem. Kafa salladım.
"Hera!" Elini yumruk haline getirdi. Ofladı. Yanındaki hizmetçiler gittiğinde koridorda ilerledik.
"Çok güzelsin. Maria? Annemi afettin değil mi? Mecburdum mavişim. Anneni affet olur mu?" Dolan gözlerim ile kafa salladım.
"Unutalım anne." Kafa salladı. Elleriyle saçımı okşadı.
Altın,gümüş,elmas,safir ve yakut doluydu her yer. Tablolar resimler...
"Gel odana çıkalım." Arkasından ilerledim. Bir asansöre bindik. En son kata çıktık.
İçeri girdim ve
"Burası benim odam mı?"dedim hayretle.Oda çok büyük ve güzeldi.İstediğim ve istemediğim herşey vardı.
Annem:
"Kızım biraz dinlen sana birazdan bir yardımcı yolluyacağım."dedi ve odadan çıktı.Ben şu an bu odanın ne kadar büyük olduğunu düşünmeye başladım. Yatağıma yattım. Sonra üstünde zıplayıp tekrar yattım.
Kapım çalındı ve içeri sarı saçlı benim yaşımda bir kız girdi.Çok güzel ve neşe doluydu.İçeri geldi ve
"Merhaba ben Jesica."dedi. Elini uzatırken. Elini sıktım.
"Merhaba Jesica seni sevdim çok güzel bir kızsın,ben de Maria."dedim ve gülümsedim. Elindeki eşyaları yatağa koydu.
"Hadi seni hazırlamamız lazım akşama kabul töreni var."dedi ve ben de ofladım yeter ama bu kabul törenleri olmasa olmuyor mu!?
Arkadaşlar bu bölümü biraz kısa yazdık.Bu arada melez_wattpad adındaki instagram hesabımızı takip etmeyi ve hikayeyi oylamayı unutmayınız.
/Düzenlendi/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ (TAMAMLANDI)
Fantasy18.Yaş Günü, Gizemli biyolojik bir anne ve baba, Düşmanlar, Dostluklar, Kan ve Ölüm....