Sevgili Melez okuyucuları,
Uzun ve uzun bir aradan sonra burdan yazmak bizi değişik duygulara soktu. Konular birikti. Öncelikle;
1.Biz 2017'den beri Melez'i yazıyoruz ve suan 33 bini aşkın okuyucuya ulaştık. Tahmin etmiyorduk. Okurlar geçerler diyorduk ama şaka maka 3 bin oy kullanıldı hikayeye.(okuduğunuz beğendiğiniz her bölüme oy vermeyi unutmayın destekleriniz bizim için önemli)
Bu bizim için büyük bir hayaldi ve gerçek oldu. Bu 1 yıl içinde wattsy 2017'ye katıldık ve malesef olmadi. Bu sene de şansımızı deneyeceğiz. Olmadığı zaman bir daha bir daha. Kitabı geniş kitlelere ulaştırmak istiyoruz.2. Kitap hakkında olumlu olumsuz bir sürü yorum geliyor. Hepsine tabiki cevap veremesek de inanın okuyoruz. Sizlerin yorumları bizim için değerli canlar. Sonuçta biz sizler sayesinde burdayız. Ama yorumlarda Melez adlı bölüm hakkında önyargılı bir sürü mesaj geliyor. Biz bölümün başına yazmışız önyargılı okumayın diğer bölümlere de bakın ama bazı okurlarımız bu yazıyı gözden kaçırıyor ve hikayenin saçma ve acemice olduğunu söylüyor. Ayni zamanda kitabı kötü sonla bitirmiş olmamıza kızan arkadaşlar var. Biliyorum bizde Maria ve Jack mutlu olsun istiyorduk ama olmadı. Kitabın gidişatı bu yönde oldu. Final bölümüne gelip hüngür hüngür ağlayan arkadaşlarımız var özelden yazıyorlar. Sizi yeriz.💕💕 Kiyamayız size ağlamayın. Ayrıca biz final bölümünde bir arkadaşımızın isteğini de yerine getirdik. Yorum kisminda okuyabilirsiniz.
3.Yeni bir fantastik kurgu yazmayı planliyoruz. Mizah Şuan bize uygun bir kategori olmadi. Sizden bir isteğimiz var. 33 bini aşkın okuyucudan aklinizdaki fantastik,mitolojik,komik,bilim kurgusal birkaç cümle,bilgi istiyoruz. Yazacağımız kitapta bu bilgileri,cümleleri kullanabiliriz. Yani bölümün sonunda isterseniz isminizi vererek. Yanlış anlamayın kitabın konusunu,kurgusunu istemiyoruz. Dediğim dallarda birkaç bilgi,cümle istiyoruz.
4. Sizleri sevdiğimizi unutmayın sevgili Melez okurları....
5.Youtube kanalımızı profil duvarımizda bulabilirsiniz. Linki oraya bıraktık.
6.melezserisi ve fadikmelo adlı instagram hesabını takip etmeyi unutmayın..
7.Isteklerimizi dikkate alınız. Isteklerinizi dikkate alacağız.
💕💕
💕💕
💕💕
💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ (TAMAMLANDI)
Fantasy18.Yaş Günü, Gizemli biyolojik bir anne ve baba, Düşmanlar, Dostluklar, Kan ve Ölüm....