Tamam kütük koleksiyonumuza yeni bir isim eklendi. "Slm Fred ben Maria" dedim elimi uzatarak. O ise elimi ters çevirip öptü. Tamam kütükten çıkarıp centilmenler grubuna ekledim."Maria şuraya oturmaya ne dersin? " dedi. Jesica ' ya baktım. Beni takmıyordu. "Fred hangi elementtensin? " dedim. Fazla meraklıyımdır. "Ateş elementi. Sen?" dedi düşünmeye başladı."Toprak" dedim. " Güzelliğin göz kamaştırıcı Maria." Dedi. Ben kızarmaya başladım. "Sağol. Çok te..şek. .. " sözümü tamamlayamadan deprem oluşmaya başladı. Off daha yeni düzeldik. "Fred neler oluyor? " demem ile sarsıntı hızlandı ve ben de bir çığlık patlattım. Su krallının"Sakin olun ve masaların altına girin. " demesi ile dediğini yaptım. Kral ve kraliçeler depremi bastırmak için dışarı çıktılar.
******
"Jesica neler olmuş?" Deprem durunca Jesica ile alışverişe gittik. En az 1 saattir bana elbise bakıyoruz. Salak yataktan kalamam için bugün balo var demiş halbu ki yarınmış. "Bak Maria bu nasıl? " dedi."Şşt bakim soruya soruyla cevap verilmez. "dedim."Bilmiyorum. Bu nasıl? ""Hoş duruyor. Olabilir listesine ekle." dedim. Kafa salladı. Sonra kırmızı iki elbise gösterdi.
"1 mi? 2 mi? Seç bakalım. " dedi. Düşündüm. "2 olabilir listesine" dedim. Kafa sallayıp sarı bir elbise gösterdi.
"Çok zarif ama bana olmaz" dedim. Oda bana mavi bir elbise gösterdi.
"Bu?" Dedi. "Olabilir listesine ekle. " Dedim. Oda bana dönüp. " Hadi bir elbise seç şu olabilir listenden" dedi."Tamam seçiyorum o zaman mavi olsun. Ama lütfen diğerlerini de alalım" dedim. " Tamam alıyoruz. Hadi ödeyelim! "
Evet kısa oldu ama sınavlar. Sizi seviyoruz. Bu arada Düşman Okullar Yaz Kampında hikayemizi okuyup voteleyin lütfen. Bu Hikayeyi de lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ (TAMAMLANDI)
Fantasy18.Yaş Günü, Gizemli biyolojik bir anne ve baba, Düşmanlar, Dostluklar, Kan ve Ölüm....