Özel Bölüm

1.3K 62 4
                                    

Ay ellerim titredi!!!Sizlere böyle yazmayalı  çok oldu. Nostalji!😀!!
Böyle özel bölümler gelir  daha merak etmeyin!!

Ilk  Öpücük

(Jack  ve Maria)

"Üzülme artık!Bitti savaş ve kan! Bak mutluyuz artık.1 ay sonra evleniyoruz!"
   
      Dedi  Jack elini elimin üstüne katarken. Ayaklarımı  göle  doğru sarkıttim.

"Jack babam bana kızgın mıdır?"

    Onu özlüyordum. Bana kızmıştı Jack'i seçtiğim için.

"Maria!Bunu defalarca konuştuk!"

"Niyetim seni üzmek  değil  Jack!"


  İkimizde bir süre sustuk.

  "Herneyse  unut  şimdi bunları. Şaka maka evleniyoruz!" Dedim gülerek. Ellerimi öptü. Tanrım  bu mutluluğu asla bozma!

"2 yıl bekledim. 1 ay da beklerim! Yeterki sonunda sen ol sevgilim" güldüm.

Başımı omzuna yasladım. Derin bir nefes alıp önündeki göl manzarasını seyretmeye başladım

"Şu çocuğa baksana  ilerdeki oğlumuz  resmen!"

    Konudan konuya atlıyorduk. Gösterdiği çocuğa baktım. Çok tatlıydı.Siyah jean  üstüne beyaz bluz deri ceket  ve siyah gözlükler takmıştı. 4 veya 5 yaşlarındaydı.

"İlerdeki oğlumuz  da onun gibi tatlı olur değil mi?"dedim. Güldü.

"Yakışıklılığını  benden  gözlerini  ve merhametli  kalbini senden alsın! "

"Yaa!" Dedim omzuna vurarak. Alnımdan öptü.

"Tabi birde kızımız  olsun!"

"Sen kız babası mı  olmak istiyorsun?"

"Düşünsene  bir gün  geliyor  'Baba ben aşık  oldum!Evlenmek istiyorum' diyor kızımız. Vermem kızımı  baştan söyliyeyim. Otursun yanımda. Babasını hiç bırakmasın.Oğlanı veririz kız bizimle kalır böyle yıllarca! Oh!"

"Niyeymiş o kızımda evlenecek!"

"Ya biz daha evlenmeden!" Ikimizde kahkaha atmaya başladık. Gözlerinin içine baktım. O da benimkilere.

"Seni seviyorum! " Dedi ve dudaklarım dudaklarıma deydi. Gözlerimi kapattım  ve karşılık  vermeye başladım.

Biz şimdi olmuştuk. Şimdi bir bütündük.

Biz Mrs.Weist  ve Ms.Weist  oluyorduk. Tanrım bozma mutluluğumuzu!!!





Merak ettiğiniz kısımlar  olursa yazın! Hikayede ufak degisiklikler  oldu  Tanıtım   bölümüne bakınız!!

MELEZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin