Multimedyada Ashley var.
Jack
Maria canım yanıyor dediği anda çok fazla ileri gittiğimi anladım ve yavaşça geri çekilip odayı terkettim.Bahçeye çıktığımda ateş element üyesi Ashley'i gördüm.Onunla iki yıldır sevgiliyiz ama zorunlu olmadıkça elementler arası ilişki yasak.Ben bu kuralın Ashley için önemli olduğunu sanmıyorum.Ashley ben bunları düşünürken yanıma geldi ve kulağıma eğilip "Hadi gelmiyor musun?" dedi. "Nereye?" dedim.
" Ah Jack! Neredeyse 10 yıldır yoksun. Beni özlemedin mi?" dedi. Sonra aklıma bugün kardeşim Charles ile konuşmam geldi. "Abi Ashley biriyle çıkıyor" bu söz kulaklarını tırmalamaya başladı. Sonra Ashley'i ittirip odama doğru çıktım. Arkamdan seslensede takmadım. Yüzsüz utanmıyor da. Hemen odama çıktım ve duşa girdim*
Sabah uyandığım da soğuk bir zemin de oturuyordum. Anlaşılan duşta uyuya kaldım. Hemen üstüme bir şeyler çıkardım ve babamın yanına indim. Bana kızgın bir şekilde bakıyordu. Sonra herkesi dışarı gönderdi ve bana dönmeden" Anlaşılan hala ultra piskopatlığından vazgeçmedin, sana tam tamına 12 yıl zaman tanıdım. Annen öldüğünde 10 yaşındaydın. Küçüksün dedim zaman tanıdım. Ama anlaşılan sana 10 yıl yetmedi. " sonra benim yanıma geldi ve kollarımı sıkmaya başladı. "Sen benim oğlumsun. Tahtımın varisisin. Anlamıyor musun? Sen benim grurumsun oğlum. Nasıl dün akşam beni rezil edersin? Ne yaptığını farkında mısın?Senden bunu beklemezdim.Sana bir ceza vermeliyim."dedi."Baba ben bunu bilerek yapmadım.Sinirlendiğim zaman benim nasıl biri olduğumu herkes bilir."dedim ve kolumu çektim."Akşam herkes senin sinirlendiğinde nasıl biri olduğunu gördü!"dedi bağararak."Ben Maria'dan özür dilemek istiyorum."dedim.Evet bunu istiyordum.En azından pişmanlığım üstümden kalkardı.Babam kararsız görünüyordu."Baba korkma bir şey yapmayacağım." dedim hafif gülerek."Sana olan güvenimi sarstın bu yüzden yanında Jef'de gelmeli."dedi.İşte en nefret ettiğim çocuk yine karşıma çıkmıştı.Jef denen çocuktan nefret ediyordum."Jef olmasa mesela Diana gelsin." "Tamam Diana daha iyi."dedi ve korumalarına işaretler yaptı tam 5 dk sonra odaya Diana geldi."Sen!"dedi ve elini havaya kaldırdı Maria odaya gelmese yerin dibine giriyordum."Anne!?"dedi hayretle.
Maria
Revirden çıkmak için on saat beklemiştim.Revirin sert ve soğuk yatakları yüzünden her yerim ağrıyordu.Birden yer sallanmaya başladı ve Diana'nın sesi dışarı duyuldu.Koşarak sesin geldiği yöne yöneldim.Su kralının taht odasından geliyordu sesler.Merdivenleri hızla çıkıp kapıyı çalmaya gerek duymadan içeri daldım."Anne!?"dedim.Odada Annem,Jack ve su kralı vardı.Yeter ama burada ne oluyordu!
Arkadaşlar yeni bölüm nasıldı? Peki Jack ile Maria'ya ne olucak?Sizin de bildiğiniz gibi eleştirilere açığız.Oylamayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ (TAMAMLANDI)
Fantasy18.Yaş Günü, Gizemli biyolojik bir anne ve baba, Düşmanlar, Dostluklar, Kan ve Ölüm....