Jack

3.6K 208 7
                                    

Multimedyada Jack var.

İnsanlar fısır fısır konuşuyordu.En son sessizliği bozan Su Kralı oldu yani bütün elementlerin başı."Sessizlik.Lütfen arkadaşlar artık kendimize gelip daha sıkı çalışmalıyız herkes yarından itibaren büyük boş alanda yardımcıları ile çalışmaya başlamalı."dedi aslında iyi fikir idi.O sırada gözüm annemin olduğu tarafa kaydı.Annem de bana endişeyle bakıyordu.

DİANA

Kızım için endişeleniyordum babasının kendini beğenmişliği yüzünden o da bizim aramızda kalmıştı.Ona bir şey olur diye çok korkuyordum ne kadar da en güçlü varlık o olsa da ölme riski vardı.Nasılsa ölümsüz değildi.En sonunda bana bakmaktan vazgeçip önüne döndü.O sırada ortaya babasının annesiyle ayrıldıktan sonra hiç ortalıkta görülmeyen çocuğu Jack Water kapıdan yavaşça içeri süzüldü.

MARİA

Anneme bakmaktan vazgeçip arkamı döndüğümde içeri giren o çocuğu gördüm.Adını bilmiyordum ama çok yakışıklıydı.Kocaman vücudu ve üstüne oturan kıyafetiyle kasları ortaya çıkmıştı bir de güzel fiziğiyle çok yakışıklıydı.Sonra herkes ona döndü.Annem bana doğru geldi ve kulağıma eğilip "Gelen Jack Water "dedi demekki su kralının oğluydu bu onu annesiyle babasının ayrılmasından sonra gören olmayan çocuk muydu.Ağzım açık şekilde ve hayranlıkla ona bakıyordum.Jack'e.

Jack

Odaya girmemle herkesin bana dönmesi bir oldu ama bir kişi Diana'nın yanındaki kız çok güzel bir kızdı ve bana hayranlıkla ağzını açmış bakıyordu.Gözlerinin renginden anladım ki buraya olaylı bir şekilde gelen Diana'nın kızıydı bu.Çok güzel bir fiziği vardı.Onu gözlerimle o kadar taciz ettim ki bana bakmaktan utanıp yanakları kıpkırmızı oldu ve başını öne eğdi.Cildi beyaz olduğu için yanakları kızarınca çok tatlı olmuştu.Ona bakmaktan vazgeçip babama baktım babam da bana bakıyordu.Babama hala sinirliydim.Babam"Oğlum"dedi şaşkınlıkla sanki transtan çıkmış gibiydi."Evet odamdan çıktım.Çünkü aynı yerde yaşıyoruz savaş ile ilgili bilgim olması gerek."dedim babamın buz mavisi gözlerine bakarak.Babam da "Tamam ama sana daha farklı bir eş vereceğim.Maria Earth."dedi ve gözlerim şok içinde açıldı az önce bildiğin gözlerimle taciz ettiğim kızdı bu.Yeniydi.Maria çok güzeldi.Eğer onunla çalışırsam kendimi tutamayıp kıza aşık olabilirdim.Ne yapmam gerekiyordu.Babama yaklaşıp piste çıktım "İstemiyorum!"dedim heceleyerek."Tamam Maria buraya gel."dedi kız süper güzeldi.Yanımıza korkarak ve titreyerek yaklaşıp piste çıktı."Kızım Maria sen istiyor musun?"dedi babam.Maria'ya dikkatle ve benimle çalışmak istemesin diye sinirle baktım."Ben..ben" dedi ve ona daha kızgın baktım."Yani...ben...ben bilmiyorum."dedi.

Maria

Ne diyeceğimi bilmiyordum "Yani...ben...ben bilmiyorum."dedim bayağı açık sözlüydüm ya."O istediğini düşünsün ama ben onu istemiyorum!"dedi Jack.Offf çok yakışıklı bulduğum çocuğu daha ilk günden kendimden nefret ettirdim.Bravo bana!!"Ben gerçekten"herkes bana bakıyordu.Hoş bulduğum çocuk benden nefret edip bana çok kötü davranabilir ya da hoş bulduğum çocuk benden nefret eder.Yani her türlü bu çocukla bişey olamayacak.Artık başım ağrımaya başladığını hissediyorken aklıma az önce ben gerçekten dediğim geldi."Ben gerçekten istiyorum."dedim bravo bana işte.Jack bana korkunç şekilde bakıyor ve üstüme yürüyordu.Duvara tosladım.Geldi ve elini kaldırdı.O anda boğazımda bir baskı hissettim.Nefes alamıyordum herkes bağrıyor ama Jack sadece bana bakıyordu.Nefes alamıyordum."Canım...yanı..yor."dedim ve gözlerim kaydı.O da beni bıraktı ve gözlerim kapanmadan odadan çıktığını gördüm.Gözlerim yine kaydı ve kapandı.

Yeni bölüm nasıldı?Peki Maria ve Jack anlaşabilecekler mi?İnstagram hesabımız fadimmeli'yi takip etmeyi unutmayın.

MELEZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin