"Dick?!" Dedim karşımda sanırım Zeus yani biyolojik babamın kızı Camilla vardı. Dün bana brni sevdiğini söyleyen adam.Neden kötü hissettim bilmiyorum ama arkama bakmadan kaçtım. Salak neden kaçıyorsun ıslanacağız.
Bilmiyorum. Hem o benim neyim ki? Ben niye üzüldüysem? Bu olimposlular hep aynı. Ben Dick için değil karşımda Camilla'yi gördüğüm için sinirlendim.Lanet olsun! Fena ıslanıyorum. Sonra sabrım taşarak. "Zeus dindir şu yağmuru! Dedim bağırarak. Yağmur hızını arttırdı. Ben de o sıra dizlerimin üstüne çöküp ağlamaya başladım. Güvendiklerimiz he0 mi bize ihanet ederdi? Kaç saat ağladım bilmiyorum. Tam yeter gidim artık dicekken karşımda benim idolüm dediğim kadın Athena belirdi. "Merhaba" dedi. Yumuşak bir ses ile. "Merhaba" dedim."Neden ağlıyorsun? " dedi gene yumuşak bir ton kullandı. Bu kitaplarda okuduğum Athena değildi"Bilmiyorum. Bana yardım et. Hiç tanımadığım annem mi yoksa nedenini bilmediğim bir şekilde nefret ettiğim babam mı hangisini seçmem gerekiyor ?" dedim.
"Maria! Ben her zaman babamın dediklerini uyguladım. Ama sen böyle yapma" dedi sonra kalbimi işaret etti."Burayı dinle. Biliyorum. Bu lafı benim gibi bir tanrıçanın söylemesi garip ama yaptığım hatayi yapıp. " beynimi gösterdi. "Mantığını dinleme. Benden sana üvey abla tavsiyesi" dedi ve gitti. Kafamı karıştırdı. Ne yapmam gerekiyordu. Kulübeme gittim. Hemen üstüme pijamalarimi giydim. Ve kitap okumaya başladım. Sonra birinin beni izlediğini fark ettim."Sen kimsin? " dedim. Güldü. Noluya ya! Yeter bir huzur verin ya!" Seçimin için sana yardım edeceğim. Kapat gözlerini. " ikiletmeden kapattım. Burdaki herkes çatlak bişey falan yapar. "Dön geçmişin silik anılarına. Kaybedilen yıllarına. Kimler hatalı bu olaylarda. Bak bir genç kızın nasıl yıldırıldığina" Bir kadın vardı. Ağlıyordu. Tıpkı bana benziyordu. Sonra odasına biri girdi. Bu babam Franc' di.Eski babam. "Franc biliyordum. O adamın bu boyuttan olmadığını. Beni ve Bebeğimi bırakıp gitti o tanrı bozuntusu. Hem Maria burada kalamaz onu da elimden alır öldürürler. Olmaz! Yapamam! Maria' ya bir süre senle kalsın zamanı gelince intikamını kendi alacak. Ve tek olmayacak!" Dedi ve hersey bulanıklaştı. Sonra adam "Toprağın vakti sıra. Intikam sırası onda.Melezin kanı toprak ile buluştuğunda toprak canlanacak ve almadığı intikamlari alacak.Element krallığı olimposu yok edecek ve insanlık eski haline geri dönecek. Iyi gunler Prenses." Dedi ve gitti. Ben de onun ardından uyuya daldım.
*
Adriana ' nin kapıyı adete kirarcasina çaldı sonra kapıyı açtım. "Ne oldu?" Dedim. "Bugün uzakta olan Kuzenlerin ve kardeşlerin buraya gelicek. Hazırlanan bak bana kıpkırmızı harika bir elbise giydim. Övunmek gibi olmasın ama " dedi.Harbi güzel giyinmişti.
"Aman sanki umrumda."Dedim.
"Olmaz" dedi bağırarak. "Tamam bağırma geliyorum. Ama ne giyicem" dedim."Bana bırak" dedi. Ve harika bir elbise getirdi Grinin hakim olduğu. Kabarık çiçekli bir elbiseydi.
"Harika" dedim. "Ne sandın? " dedi. Elbisemin üstüne makyajımı yapıp odadan çıktık. Ve karşılama yerine geldik. Bütün melezler buradaydı. Hani benim kuzenim benim kardeşimdi?Bu malların bursa ne işi var? Aynı zamanda Hermes ve Athena da buradaydi. Athena bana ve Adriana' ya göz kırpip önüne döndü. En az yarım saat sonra ben Adriana ' ya "Yoruldum Nerede kaldılar. Hayır biraz da bizi düşünün bir de neden Kaş göz işareti yapıyorsun? Yoruldum ben gidiyorum."dedim ve önümü dönmem ile kütüğe carpmam bir oldu."Yuh be kütük ne işin var senin burada" dediğim anda ve herkes güldü. Adriana ise " Maria birtanem O Hermesin oğlu Simone. Simone bu da Maria" dedi bana bakarak. "Oovv pardon ya memnun oldum" dedim. Güldü."Sorun değil bende memnun oldum." Sonra kulağıma eğilerek "Sizi beklettigimiz. için özür dileriz küçük hanım. " dedi. Bende sırıtarak "Sorun degil." dedim Athenanin kızı Zeus'un kızı Oğlu Hermesin oğlu kızı derken amma yoruldum. Ne bitmez soy ağacı bu ya.Adriana "Hadi gidelim " diyince sevinçten havalara uçtum. Sanırsın 50 beklediğim sınavdan 95 aldım.
Instagram hesabımız:Melezserisi
Düzenlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ (TAMAMLANDI)
Fantasy18.Yaş Günü, Gizemli biyolojik bir anne ve baba, Düşmanlar, Dostluklar, Kan ve Ölüm....