Tesadüf

5.4K 281 15
                                    

Multimedia da spor yaparken giydiği kıyafet var.

Bilmiyorum bilmem kaçıncı kez hayatıma lanet olsun dedim.Odamdaydı geldiğimden beri acayip yakışıklı bulduğum çocuk. Şimdiye kadar kimseye böyle bir duygu hissetmedim. Çünkü bana göre bu bu saçmalıkdan ibaretti. Maria ben kalbin Hades in oğlu mu geldi?
Maalesef Evet!
Oooo o zaman ne diye benimle konuşuyorsun. Mal mal bakmada ne işi varmış?
Haklısın! "Merhaba"

Dick

Anlamıyorum.Bu kız neden bu kadar inatçı. Sürekli Zeus' a karşı gelip duruyor. O burada kalmalı ait olduğu yerde.Törenden çıkıp odasına gittim bir çift sözüm vardı. Odasına girer girmez kiraz kokusunu aldım. Bu kokuyu buraya geldiğinde onu kucağımda taşıdığımda almıştım. Sonra kapı açıldı sanırsam o geldi. Bir kız bu kadar saf, temiz ve güzel olabilir miydi? Harika görünüyordu. Dünyada böyle bir insan görmemiştim. Odaya girdi bir süre öyle durdu sonra"Merhaba" dedi. Istifimi bozmadan "Niye sürekli Zeus' a karşı geliyorsun? " dedim .

Maria

Insan bir sanada merhaba derdi hem ona ne ki?"Bu seni neden ilgilendiriyor? " dedim. "Çünkü sürekli Zeus' a karşı gelirsen burasi sana cehennem olur anladın mi?" Farkında mi bilmem ama şuan kolumu sıkıyordu. "Canım yanıyor! " dedim. "Bir yere gidemezsin. Sana karşı savaşamayız anlıyor musun sana karşı savaşamam." daha fazla canımı yaktı. "Canım yanıyor bırak kolumu. Lanet olsun bırak! " dedim elleri gevşedi. Kollarima baktım kızarmıştı. "Beni dinle Dick . Bu benim hayatım.Sadece ben yazarım. Bu ne seni ne de "babam" denilen kişiyi ilgilendirir. Ben annemin yanına gitmek istiyorum. Neden bilmiyorum ama babam denilen kişiye bir kin duyuyorum. Lanet olsun neden bilmiyorum." Dedim ve yanağımdan yaşlar süzülmeye başladı. Ben kolay kolay ağlamazdim. Çünkü ağlamayi sevmem. Sadece güçsüzler ağlar. Ve ben asla güçsüz değilim.Sonra koşarak ona sarıldım. Bilmiyorum neden sarıldığımı. Ama onda beni çeken birşey vardı ve ben bunu bulmaliydim. "Ağlama" dedi sessizce.

*

Sabah olmuş anlaşılan. Dick ile geceyi yarilamıştık. Bi ben bi o konuşuyordu. Uzun zamandan sonra iyi hissediyorum. Burda kendimi güvende hissettiğim biri olması güzel bir duyguydu. Onunla saatlerce konuşabileceğin bir insan. Burası beni cok yormustu. Üzmüştü.Ama Dick. O beni tekrar neşelendimisti. Fazla yakinlik iyi değil  bejim kurallairma göre  ama onda bir sey vardı. Sanki bir çekim  gücü. Hayır Maria!Onu sevemezsin! Sakın! Metanetli  ol! Basit bir duygu. Hem sen kimse o sevemezsin! 4 Hemen spor kiyafetlerimi giydim. Eye-liner çektim. Hafif bir de Ruj sürdüm. Saçımı at kuyruğu yaptım ve ceketimi giyip spora başladım. En az 1 saat koştuktan sonra hava birden kapandı ve yağmur başladı. Güzelim kıyafetler ıslanacak. Sanli parasını  brn veriyorum  da!Kahretsin. Üstümde  baya bu  ince ne yapıcam yakinda kulubede yok.

  !Salak şurda bir tane var.

   Haklısın iç ses aferin. Böyle konuş canımı  ciğerimi  ye!Gelip te bana kötü haber verme! Anlaştık mı tontiş?

!Ne tontişi?

   Iç sesine kesinlikle takmadim  Hemen kulübeye girdim.Kapı biraz aralıkti zaten. Kim kapısını  aralık bırakirki? Salak!

Şuan  gördüğüm  sey bir rüya olsun! Ve eğer ruyaysa  biri beni cimdiklesin! Çünkü  bu komik degil 



Düzenlendi!!

Lütfen oylamayı unutmayın.Emege saygı. Umarım Beğendiniz yeni bölüm nasıldı? Vote!!!!!

Lalalalalala

                   

MELEZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin